جزئیات حمله موفق مقاومت عراق به یک هدف حیاتی اسرائیل در دریا

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله چند روز قبل این گروه به میدان گازی کاریش رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه با پهپاد بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شبکه خبری الجزیره به نقل از یک منبع در مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: هدف حیاتی که مقاومت عراق آن را طی روزهای گذشته در دریای مدیترانه هدف قرار داده، میدان گازی کاریش بوده است.

پیشتر، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد که یک پهپاد در این هفته منهدم شد که «از سمت دریا اسراییل را هدف حمله قرار داده بود.»

در همین ارتباط، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای پیش از این، اعلام کرد که در راستای ادامه مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم نوار غزه و پاسخ به جنایاتی که رژیم غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می‌شود، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق چند روز پیش یک هدف حیاتی و مهم رژیم صهیونیستی را در دریای مدیترانه با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات مستقیم به دشمن وارد کردند.

پیشتر، مقاومت اسلامی عراق بعد از حمله امروز خود به بندر ایلات در حمایت از مردم فلسطین، اعلام کرد یک هدف حیاتی متعلق به رژیم صهیونیستی را در دریای مدیترانه مورد حمله قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق بر ادامه عملیات خود برای درهم کوبیدن مواضع دشمن تاکید کرد.

۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 50404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha