عجیب‌ترین و گران‌ترین نیمکت فوتبال ایران + فیلم

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، تصمیم گرفت در دیدار مقابل استقلال خوزستان از هیچ‌یک از بازیکنان ملی‌پوشش استفاده نکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش سه"، رامین رضاییان، رضا اسدی، محمد دانشگر، پیام نیازمند، محمدجواد حسین‌نژاد و رضا اسدی، شش بازیکنی بودند که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و سفر به ازبکستان و بازگشت دیرهنگام از تاشکند در ترکیب سپاهان جای نگرفتند.

موضوع بازیکنان ملی‌پوش و بازگشت آنها بعد از روزهای فیفا، یک مسئله و یک تقابل دائمی میان باشگاه‌ها و تیم ملی است اما سپاهان به طرز عجیبی این محدودیت را پذیرفته و دیروز با تصمیم شجاعانه سرمربی‌اش در غیاب همه بازیکنان ملی‌پوشش به میدان رفت.

به این نفرات باید رضا شکاری و کاوه رضایی، دو بازیکن سرشناس و گران‌قیمت دیگر فوتبال ایران را نیز اضافه کرد که این دو نیز سابقه حضور در اردوهای تیم ملی را دارند. همچنین ارشیا سرشوق، دیگر بازیکن جوان سپاهان است که در این بازی به میدان نرفته است.

1957717

سپاهان با وجود نیمکت‌نشینی تعداد زیادی از ستارگان خود، تیم قدرتمندی را راهی میدان کرد و کمبودی در ترکیب این تیم به چشم نمی‌خورد.

جالب اینکه سپاهان بدون حضور این ستاره‌ها و در شرایطی که عیسی آل‌کثیر را نیز از لیست خود بیرون گذاشته است و البته امید نورافکن دیگر ستاره خود را نیز به همراه ندارد، موفق شده با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست دهد.

این اعتماد به نفس و این شکل از ترکیب، یکی از عجیب‌ترین اتفاقات لیگ برتر فوتبال ایران را شکل داده است. در حالی که ژوزه مورایس پس از اعلام فهرست تیم ملی برای دو بازی هنگ کنگ و ازبکستان از تعدد بازیکنان تیمش در این اردو انتقاد کرد و آن را مخل تمرینات تیمش خواند. اتفاقی که البته با مداخله مدیران این باشگاه و مدیران تیم ملی خیلی زود از حالت تنش آمیز خارج شد و سپاهانی‌ها بعد از بازی ایران مقابل هنگ کنگ از حضور دو بازیکن ملی‌پوش خود، آریا یوسفی و علی قربانی، بهره‌مند شدند.

1957718

خلاصه بازی استقلال خوزستان ۱ - سپاهان ۳ را اینجا ببینید.

۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 49399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha