عربستان بعد از ۳۶۰ روز برنده شد! + فیلم خلاصه بازی

تیم ملی عربستان موفق شد با چهار گل از سد تیم ملی پاکستان عبور کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بالاخره طلسم ناکامی های عربستان پس از نزدیک به یک سال شکسته شد. شاهین ها پس از پیروزی برابر آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲، به طرز عجیب و باورنکردنی‌ای، طی ۳۶۰ روز نتوانستند به پیروزی دست یابند.

فیلم خلاصه بازی عربستان و پاکستان

شاگردان مانچینی در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ میزبان پاکستان بودند که در نهایت با بریس صالح الشهری و گل های عبدالرحمن غریب و عبدالله ردیف به پیروزی رسیدند.

1955097

در این مسابقه و در دقیقه ۶، ضربه محمد خلیل مران به یکی از مدافعان پاکستان برخورد کرد و برابر صالح الشهری قرار گرفت که شوت او از پشت محوطه جریمه به گل نخست بازی تبدیل شد.

سعودی ها در ابتدای نیمه دوم به گل رسیدند. صالح الشهری در محوطه جریمه پاکستان سرنگون شد و داور یک خطای پنالتی برای عربستان اعلام کرد. خود این بازیکن پشت توپ ایستاد و آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

عربستان در وقت های تلف شده به گل های سوم و چهارم دست یافت. ارسال سعود عبدالحمید در دقیقه ۹۰+۱ به روی دروازه با ضربه فنی و بغل پای عبدالرحمن غریب همراه شد و این بازیکن توانست اختلاف را افزایش دهد.

1955098

در دقیقه ۹۰+۶ نیز عبدالله ردیف از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد و پس از ورود به محوطه جریمه، ضربه اش به گل تبدیل شد تا عربستان در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی برسد.

نخستین پیروزی روبرتو مانچینی روی نیمکت عربستان پس از انجام پنج بازی به دست آمد. نکته عجیب اینکه تیم ملی عربستان از جام جهانی تا به امروز موفق به کسب پیروزی نشده بود. آنها بعد از غلبه بر آرژانتین، مقابل لهستان، مکزیک، ونزوئلا، بولیوی، کاستاریکا، کره جنوبی و مالی تن به شکست داده بودند و تنها مقابل نیجریه یک تساوی را کسب کرده بودند.

لازم به ذکر است که در رقابت های جام ملت های عربی، تیم المپیک عربستان شرکت کرد که پس از دو شکست و یک پیروزی از دور رقابت ها کنار رفته بود که نمی توان آن برد را به حساب تیم اصلی این کشور منظور کرد.

1955099

۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
کد خبر: 49133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha