شکست عجیب آرژانتین برابر اروگوئه + فیلم خلاصه بازی

رقابت های فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی با شکست خانگی آرژانتین مقابل اروگوئه پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، این بازی که به میزبانی آرژانتین در شهر بوینس آیرس برگزار شد در شرایطی آغاز شد که بازیکنانی مانند لیونل مسی و سایر ستاره های تیم ملی آرژانتین در ترکیب تیم خود حضور داشتند. در دقایق ابتدایی این مسابقه بازی در اختیار تیم میزبان بود و حملات آرژانتینی ها روی دروازه تیم اروگوئه شدت داشت اما شاگردان لیونل اسکالونی در امر گلزنی موفق نبودند. در دقایق پایانی نیمه اول این بازی رونالد آرائوخو دروازه تیم میزبان یعنی آرژانتین و روبرتو مارتینز را باز کرد تا شاگردان مارچلو بیلسا ۱-۰ با پیروزی نیمه اول را به پایان برسانند.


در نیمه دوم آرژانتینی ها با تعویض های خود و ورود بازیکنانی مانند أنخل دی ماریا سعی در تغییر نتیجه بازی داشتند اما تلاش یاران مسی برای بازگشت به بازی ناموفق بود و در دقیقه ۸۴ این داروین نونیز بود که برای دومین بار دروازه تیم آرژانتین را روی پاس ده لاکروز باز کرد تا برتری تیم اروگوئه به دو گل افزایش پیدا کند و این تیم در نهایت با نتیجه ۲-۰ مقابل آرژانتین میزبان به پیروزی دست کند.

با این برد شاگردان مارچلو بیلسا به رده دوم جدول گروه منطقه آمریکای جنوبی صعود کردند و آرژانتین هم علی رغم شکست در صدر جدول این گروه باقی ماند تا در بازی آینده خود با برزیل دیدار حساسی داشته باشد. نکته جالب اینجاست که این برای دومین بار در تاریخ بود که دو تیم آرژانتین و برزیل هر دو در یک روز از مسابقات انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی شکست خوردند و حالا با باخت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

فیلم خلاصه بازی تیم های ملی آرژانتین و اروگوئه

۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 49139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha