پخش زنده مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ - آسیا: چین - سنگاپور امروز ساعت ۱۵:۳۰ + لینک

دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز در قاره آسیا با پیکار تیم های ملی چین - سنگاپور دنبال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، تیم های ملی فوتبال چین - سنگاپور به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی چین - سنگاپور امروز ساعت ۱۵:۳۰

ژانگ لینپنگ، مدافع تیم ملی چین، از شدت ناراحتی شکست برابر سنگاپور از این تیم خداحافظی کرد.
تیم ملی چین روز گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا و مکزیک به مصاف تیم ملی سنگاپور رفت و با نتیجه ۲-۲ برابر این تیم متوقف شد.
آنها در حالی موفق نشدند برابر این تیم به پیروزی برسند که سنگاپور در حال حاضر در جایگاه صد و پنجاه و ششم رده‌بندی فیفا قرار دارد و لینپنگ روی هر دو گلی که تیمش دریافت کرد مقصر بود و این موضوع باعث ناراحتی شدید او پس از پایان بازی شد.
این ناراحتی به حدی شدید بود که کاپیتان تیم ملی چین پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من پس از بازی برای مدتی طولانی به این موضوع فکر کردم. فکر می‌کنم زمان آن رسیده است که از فوتبال ملی خداحافظی کنم. ما حالا حتی نمی‌توانیم سنگاپور را ببریم. برای هواداران متاسفم.»
لینپنگ پیش از این در ۱۰۵ بازی برای تیم ملی کشورش به میدان رفته بود و حالا مشخص نیست که قرار است بازوبند کاپیتانی این تیم در دیدارهای پیش رو به کدام بازیکن اهدا شود. بسیاری از هواداران چینی هم به شدت از بازیکنان باتجربه این تیم ناراحت و عصبانی هستند و به نظر می‌رسد که شرایط برای آنها به سختی پیش برود.

۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 53736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha