غیبت نکونام ۵۱ تومن آب خورد

به دلیل عدم شرکت جواد نکونام در مکان نشست خبری تعیین شده از سوی سازمان لیگ، باشگاه استقلال جریمه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد هوادار عبور کند. نشست خبری پیش از این دیدار در دو مکان مجزا برگزار شد. نکونام در کمپ مرحوم حجازی کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار کرد درحالیکه محمود فکری در سالن روابط عمومی سازمان لیگ پذیرای سوالات خبرنگاران بود.

بر همین اساس، فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای از جریمه ۵۱۰ میلیون ریالی استقلال به دلیل عدم حضور نکونام در سالن روابط عمومی سازمان لیگ خبر داد.

1947703

در متن این اطلاعیه آمده است:

در خصوص گزارش مطروحه علیه باشگاه استقلال مبنی بر عدم شرکت سرمربی این تیم (جواد نکونام) در نشست خبری هفته ششم لیگ برتر در محل تعیین شده از سوی سازمان لیگ، این کمیته پس از بررسی مدارک و مستندات و لایحه دفاعیه ارسالی، اقدام باشگاه استقلال را منطبق با مواد ۵۱ و با رعایت ماده ۹۲ مقررات انضباطی و ماده ۳۱ آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران تشخیص و با عنایت به محرز بودن تخلف انتسابی مبنی بر نقض اصول کلی رفتار این باشگاه به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای روز هشتم آبان ماه صادر شد. رای صادره غیر قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز پس از تاریخ ابلاغ (۸ آبان ماه ۱۴۰۲) قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

نکته جالب اینکه در سایت سازمان لیگ تنها خبر مکان برگزاری نشست خبری محمود فکری منتشر شده بود و باید دید که سازمان لیگ به صورت کتبی نامه‌ای را برای آبی‌ها صادر کرده است یا خیر.

۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 48618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha