النصر برد و به رده دوم صعود کرد + فیلم خلاصه بازی

النصر در ادامه هفته یازدهم لیگ عربستان با نتیجه سه بر یک برابر الفیحاء به پیروزی دست یافت و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در ادامه هفته یازدهم لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

النصر در ادامه روند خوبش این بار به مصاف الفیحاء رفت و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند. در این بازی تالیسکا دبل کرد و اوتاویو هم دیگر گل النصر را به ثمر رساند.

کریستیانو رونالدو با آن که در این بازی گل نزد اما یک‌ پاس گل داد.

در دیگر بازی برگزارشده الشباب با نتیجه دو بر یک برابر ابها شکست خورد.

در جدول رده‌بندی الهلال با ۲۹ امتیازی صدرنشین است و النصر هم با ۲۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

فیلم خلاصه بازی الفیحا - النصر

باشگاه النصر با انتشار توییتی در اکانت رسمی خود در توییتر از بازگشت این ملی‌پوش ۳۰ ساله کروات به تمرینات خبر داد و بدون اعلام جزئیات درباره میزان آمادگی این بازیکن، به او بابت بازگشت به تمرینات تبریک گفت.

بروزوویچ که در جریان بازی تیم ملی کشورش مقابل ولز در مسابقات مقدماتی جام ملت.های اروپا از ناحیه مفصل پا آسیب دیده بود، پس از حدود دو هفته به تمرینات تیمش بازگشته و آمادگی او یک خبر مهم برای لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر است که با توجه به فشردگی مسابقات تیمش روی آمادگی همه بازیکنان خود حساب می‌کند.

1945448

النصر در ۱۵ روز آینده، ۵ بازی در رقابت‌های مختلف برگزار خواهد کرد؛ این تیم روز شنبه در هفته یازدهم لیگ روشن عربستان سعودی برابر الفیحا قرار می‌گیرد و سپس در مرحله یک هشتم نهایی جام پادشاهی به مصاف الاتفاق می‌رود. شاگردان کاسترو سپس در هفته دوازدهم لیگ میزبان الخلیج خواهند بود و پس از آن عازم دوحه می‌شومد تا با الدحیل دیدار کنند و پس آن هم به مصاف الوحده خواهند رفت.

۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 48495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha