طلای تیم والیبال نشسته مردان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران مقتدرانه به مقام قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دست یافت و صاحب مدال طلا شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فینال مسابقات والیبال نشسته مردان در بازی‌های پاراآسیایی، از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت محلی در سالن «لین پینگ اسپرت سنتر» شهر هانگژو برگزار شد.

در این دیدار تیم‌های ایران و قزاقستان به مصاف هم رفتند که تیم ایران با ارائه یک نمایش خوب و عملکردی مقتدرانه، موفق شد حریف خود را ۳ بر صفر مغلوب کند و مدال طلای این دوره از بازی‌ها را به خود اختصاص بدهد.

شاگردان هادی رضایی در این دیدار با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند و سکوی قهرمانی را از آن خود کردند.

تیم ایران که قزاقستان را در مرحله گروهی نیز شکست داده بود، در این مسابقات حتی یک ست هم به حریفان نداد و همچون همیشه، با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

با شناخت کامل از قزاقستان بازی کردیم/ والیبال نشسته نماد کار تیمی است

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران ، پس از برتری مقابل قزاقستان و قهرمانی تیمش در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: قزاقستان یکی از تیم‌های راه یافته به پارالمپیک است و با آنالیز و شناخت کامل از این حریف ، بازی خود را انجام دادیم. ما نمی‌خواستیم بازی گره بخورد به همین دلیل محکم‌تر بازی کردیم تا پیروز شویم. هر مسابقه‌ای چالش خاص خودش را دارد و وظیفه هر مربی است که جلوی این چالش را بگیرد.

وی در واکنش به برتری ۳ بر صفر مقابل همه حریفان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و این‌که تیم ملی با ترکیب کامل نیز در این رویداد شرکت نکرد، گفت: تا زمانی که جایزه مان نصف باشد، همه را با همین نتیجه شکست می‌دهیم. وقتی که جایزه کامل شد، ۳ بر یک و و ۳ بر ۲ می‌بریم. آیا خوب این که اینگونه بگوییم؟

رضایی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به کامل شدن جایزه اعضای تیم ملی والیبال نشسته دارد؟ گفت: تنها تیمی که در پارالمپیک و المپیک مقام گرفته و نماد کار تیمی است، والیبال نشسته است. اگر شما تیمی از ایران را می‌شناسید که در این چهل سال اخیر در المپیک و پارالمپیک مقام کسب کرده ، به من هم بگویید. باید مزد و پاداش این بچه‌ها را بهتر از این داد که نماد کار تیمی هستند.

۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
کد خبر: 48474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha