هیچ کدام به ایران نمی‌آیند نه عراق و قزاقستان و نه برزیل و آلمان / آیا تجمعات اعتراضی دلیل لغو سفر است؟

تیم‌های ملی والیبال نشسته آلمان و قزاقستان که قرار بود برای برگزاری اردو و دیدار تدارکاتی عازم ایران شوند، سفر خود را لغو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی والیبال نشسته که برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک آماده می‌شود برگزاری اردوی مشترک با تیم‌های خارجی و انجام دیدار با آنها را در برنامه داشت.

در همین راستا قرار بود دو تیم ملی والیبال نشسته آلمان و قزاقستان ۱۷ مهرماه سفری به تهران داشته باشند تا از ۱۹ مهرماه در یک تورنمنت چهارجانبه با حضور دو تیم از ایران و از جمله تیم ملی والیبال نشسته کشورمان شرکت کنند. با وجود تمام هماهنگی‌های صورت گرفته اما این دو تیم طی روزهای گذشته قید سفر به ایران و حضور در این برنامه تدارکاتی را زدند.

برزیل و عراق هم از تیم‌هایی بودند که برای حضور در تورنمنت بین المللی تهران دعوت شده بودند اما این دو تیم خیلی وقت پیش از این، نسبت به دعوت انجام شده پاسخ منفی داده بودند.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال نشسته از هفته آینده دور جدید تمریناتش را در چالوس پیگیری خواهد کرد. داود علیپوریان صادق بیگدلی، حمید عباسی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی، میثم علیپور، حسید جد، حسین گلستانی، مهدی بابادی، مسعود امامی، محمد نعمتی و جمال نظری ۱۳ بازیکنی هستند که در این اردو زیر نظر هادی رضایی پیگیر تمریناتشان را دنبال خواهند کرد.

مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان ۱۳ تا ۲۰ آبان ماه (۴ تا ۱۱ نوامبر) به میزبانی بوسنی و در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود.

بخش مردان این رقابت‌ها با حضور ۱۶ تیم و در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال نشسته ایران در گروه دوم با قزاقستان، عراق و کرواسی دیدار خواهد داشت.

دو تیم برتر مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان صاحب سهمیه پارالمپیک می‌شوند. ایران به عنوان مدافع قهرمانی در این رویداد شرکت خواهد داشت.

۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 33856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha