فیلم زمین خوردن پیکه را ببینید "دل شکیرا خنک شد!"

زمین خوردن جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پیکه در چند ماه اخیر به واسطه حواشی بسیار زیادش در زندگی شخصی و جدایی‌اش از شکیرا که برای بسیاری غیرمنتظره بود همیشه در صدر اخبار قرار داشت.

تصمیم او برای ترک شکیرا پس از چندین سال زندگی مشترک و داشتن دو فرزند و علنی کردن رابطه با نامزد جدیدش باعث شد که با واکنش‌های منفی بسیاری از سوی فوتبال‌دوستان و کاربران شبکه‌های مجازی روبرو شود.

او حالا بار دیگر به سوژه اصلی این شبکه‌ها تبدیل شده اما این اتفاق این بار دلیل کاملا متفاوتی دارد. این بازیکن سابق بارسلونا که در حال حاضر مشغول برگزاری مسابقاتی به نام کینگز لیگ که خودش آن را راه‌اندازی کرده است، به خاطر زمین خوردن عجیبش سوژه شده است.

پیکه مشغول صحبت با تلفن بود که یکی از تماشاگران حاضر در این مسابقات از او خواست پیراهن بارسلونا را برایش امضا کند و او تصمیم گرفت این درخواست را قبول کند.

او به سمت جایگاه تماشاگران رفت اما متوجه فضای خالی جلوی پایش نشد و پیش از آن که بتواند پیراهن را از این تماشگر بگیرد به درون این فضای خالی سقوط کرد و ویدیوی این اتفاق در چند ساعات گذشته هزاران بار به اشتراک گذاشته شده است.

بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به این نکته اشاره کردند که احتمالا شکیرا هم شاهد این صحنه بوده و شاید حتی به خاطر اتفاقات تلخی که برایش رخ داد از آن خوشحال هم شده باشد.

۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 48415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha