ببینید: عکس محجبه و کنایه آمیز شکیرا خطاب به پیکه

شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، با انتشار پیامی نشان داد فرزندان او و پیکه در کنارش هستند. این پیام به معنای پیروزی شکیرا در نبرد با پیکه بر سر حضانت فرزندان‌شان تفسیر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در پایان سال میلادی ۲۰۲۲ شکیرا در یک پیام اینستاگرامی از این سال به عنوان تاریک‌ترین سال دوران زندگی‌اش یاد کرد؛ اشاره او بدون شک به جدایی او و جرارد پیکه است که در این سال اتفاق افتاد.

اما پست اینستاگرامی شکیرا از جهت دیگری هم خبرساز شده است. این خواننده کلمبیایی در تصویری که از خودش در کنار فرزندان او و پیکه منتشر کرد نشان داد که مشغول جشن گرفتن کریسمس با آن‌ها در شهر دوبی است. گفته می‌شود شکیرا می‌خواهد نشان بدهد که حضانت فرزندان را به دست آورده است.

در تصویر منتشر شده از طرف شکیرا او در کنار دو فرزندش با جرارد پیکه، میلان ۹ ساله و ساشای ۷ ساله دیده می‌شود که یک باز شکاری را روی دست‌های خود دارد. این اولین بار است که میلان و ساشا جشن کریسمس را دور از پدرشان سپری می‌کنند که این روزها در شهر بارسلونا حضور دارد.

البته رسانه‌های کاتالان می‌گویند بین شکیرا و پیکه توافق شده که فرزندان آن‌ها کریسمس را کنار مادرشان باشند و برای جشن سال نو به پیکه ملحق شوند.

(عکس) پیام جنجالی شکیرا برای پیکه در اینستاگرام

۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 37287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha