حمله ۸۰۰ هزار نفری تراکتوری‌ها به جرارد پیکه؛خودت در ایران اسم یک ماشینی!

"پیکه یادت باشه، تراکتور سرورته" - این خلاصه واکنش‌هایی است که طرفدارانی با پروفایل تیم فوتبال تراکتور در صفحه جرارد پیکه داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، انتشار مصاحبه‌ای از جرارد پیکه، بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا، باعث خشم شماری از هواداران تیم تراکتور تبریز شده است. ماجرا از انتشار ویدئویی از مصاحبه اینترنتی این بازیکن قدیمی اسپانیایی با یک یوتیوبر آغاز شد. جایی که مجری برنامه از جرارد پیکه پرسید آیا خبر دارد که پاکو خمس، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و از مربیان شاغل در لالیگا، در کدام تیم حضور دارد؟

پیکه نسبت به این ماجرا اعلام بی‌اطلاعی کرد و زمانی که مجری برنامه به او گفت که خمس هدایت تیمی در لیگ برتر ایران به نام تراکتور را برعهده گرفته، مدافع سابق اسپانیا واکنش جنجالی خود را نشان داد. جرارد پیکه پس از شنیدن اسم این باشگاه با تعجب و با صدای بلند شروع به خندیدن کرده و خطاب به مجری می‌پرسد که آیا شوخی می‌کند یا واقعا تراکتور اسم یک تیم است؟

این حرکت جرارد پیکه، که ۱۴ سال سابقه بازی در تیم بارسلونا را دارد و سال گذشته از میادین فوتبال خداحافظی کرد، واکنش‌ تند هواداران تراکتور را در پی داشت و صفحه اینستاگرام او به محل کامنت‌های طرفدار تیم تبریزی بدل شد. شماری از هواداران تراکتور قدمت این باشگاه را به پیکه یادآوری کرده‌اند و شماری دیگر با جملاتی نظیر «پیکه یادت باشه، تراختور سرورته» علاقه خود را به تیم‌شان ابراز کردند.

1840005

یک هوادار نیز با اشاره به خودروی «رنو پی‌کی» نوشته است: «اسم خودت در ایران اسم یک ماشین است، بعد به تراکتور می‌خندی؟»

این در حالی است که تعداد پرشماری نیز با گذاشتن ایموجی یک «تراکتور» در زیر پست اینستاگرام جرارد پیکه تلاش کردند ثابت کنند این تیم هواداران زیادی در ایران دارد.

البته پیکه هنوز واکنشی به این ماجرا نداشته اما احتمالا او با مراجعه به صفحه اینستاگرامش، از این موضوع شوکه شده و شاید اگر به گذشته برگردد چنین واکنشی را نداشته باشد.

نکته جالب اینکه پست آخر جرارد پیکه بیش از ۸۰۰ هزار کامنت گرفته که این تعداد تفاوت عمده با سایر پست‌های مدافع سابق بارسلونا دارد. پست‌های قدیمی او حدود ۲۰ هزار کامنت داشته است.

پاکو خمس که از سال گذشته به عنوان سرمربی تیم تراکتور در لیگ فوتبال خلیج فارس ایران انتخاب شده، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا به شمار می‌رود. در کارنامه خمس سرمربیگری تیم‌هایی نظیر لاس پالماس و رایو وایه‌کانو دیده می‌شود.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 42644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha