ازدواج مجدد شکیرا؛ همسر جدید کیست؟

شایعات بسیاری درباره رابطه رابطه جدید شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، با لوئیس همیلتون منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شکیرا پس از جدایی از پیکه تصمیم گرفت اسپانیا را ترک کند و به شهر میامی آمریکا برود تا بتواند به حضورش در دنیای هنر با جدیت بیشتری ادامه دهد. این خواننده مشهور کلمبیایی که در چند ماه اخیر چند آهنگ جنجالی درباره خیانت پیکه به خودش خوانده که با استقبال گسترده‌ای روبرو شده، حالا بار دیگر به صدر اخبار برگشته است.

شایعاتی درباره ارتباط او با همیلتون منتشر شده که نشان می‌دهد این دو قصد دارند به زودی رابطه جدی را شروع و نامزدی‌شان را اعلام کنند.

این خواننده ۴۶ ساله به همراه راننده ۳۸ ساله فرمول یک در چند روز اخیر بارها کنار هم دیده شده‌اند و مجله پیپل تاکید کرده که این دو نفر به زودی از رابطه رسمی‌شان پرده برخواهند داشت، هرچند در حال حاضر صرفا در مرحله شناخت از هم هستند.

این دو نفر در زمان برگزاری مسابقات فرمول یک در اسپانیا نیز در کنار هم دیده شده بودند و همه شایعات از آنجا شروع شده بود و حالا در مسابقات فرمول وان میامی هم ادامه پیدا کرده است.

این دو شخصیت سرشناس دنیای هنر و ورزش هنوز هیچ حرفی در این باره در شبکه‌های اجتماعی یا رسانه‌ها نزده‌اند، اما انتظار می‌رود که این اتفاق هم به زودی رخ دهد.

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 43659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha