تراکتور ۲ - شمس آذر ۳، هیچ کس فکرش را نمی‌کرد! + فیلم خلاصه بازی

تراکتور با انگیزه ویژه‌ای مقابل شمس‌آذر صف‌آرایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تراکتور و شمس‌آذر قزوین در دیدار معوقه هفته ششم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری سه بر دو تیم میهمان به اتمام رسید.

فیلم خلاصه بازی تراکتور ۲ - شمس آذر ۳

زمان: شنبه ۲۹ مهرماه، ساعت ۱۸:۱۵

مکان: ورزشگاه یادگارامام (ره)

داور: روح الله شریفی

گل‌ها:

گل اول شمس‌آذر (امیرمسعود سرآبادانی دقیقه ۱۷): کاپیتان شمس‌آذر در مصاف با پورحمیدی در ضربه پنالتی موفق شد ضربه‌اش را برخلاف جهت حرکت گلر تراکتور به گل اول بازی تبدیل کند. سرآبادانی با این گل چهار گله شد و به رده دوم جدول گلزنان رسید.

گل دوم شمس‌آذر (محمدرضا رضائی) دقیقه ۳۴: ارسال ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه تراکتور با اشتباه عجیبی از سوی پورحمیدی همراه شد تا در ادامه سعید کریمی در تقابل با مدافع تراکتور با ضربه سر موقعیت را در اختیار رضایی قرار دهد و این بازیکن با ضربه پای چپ خود برای دومین بار دروازه تراکتور را باز کند.

گل سوم شمس‌آذر (امیرمحمد نسایی) دقیقه ۴۶: شرایطی که تراکتور با تفکر تغییر نتیجه بازی در نیمه دوم حاضر شده بود، حرکت از سمت چپ و ارسال در محوطه شش قدم با ضربه سر نسایی تبدیل به گل سوم سبزپوشان قزوینی شد.

گل اول تراکتور (مهدی عبدی) دقیقه ۷۵: بعد از اعلام پنالتی به سود تراکتور، مهدی عبدی پشت توپ قرار گرفت و با گلزنی اختلاف را به دو گل کاهش داد.

گل دوم تراکتور (ریکاردو آلوز) دقیقه ۸۲: حملات ادامه‌دار تراکتور یک سوپرگل را توسط ریکاردو آلوز پدید آورد. کاپیتان امشب تراکتور با ضربه‌ای فنی از پشت محوطه جریمه دروازه شمس آذر را باز کرد تا دقایقی جهنمی در انتظار حریف برای حفظ نتیجه برتری‌شان در لحظات پایانی شکل گیرد.

کارت زرد:

تراکتور: محمد آقاجانپور (۱۶)

شمس‌آذر: محمدرضا رضائی (۴۸)، علیرضا جعفرپور (۷+۹۰)

کارت قرمز:

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری (سعید کریم‌آذر)، آقاجانپور، صفا هادی (سید مهدی حسینی)، آلوارو خیمنز (مهدی هاشم‌نژاد)، امیرحسین حسین‌زاده، ریکاردو آلوز، مهدی عبدی، محمد نادری (گستاوو واگنین)، عارف آقاسی، سیامک نعمتی (محمد قنبری)

سرمربی: پاکو خمس

ترکیب شمس‌آذر:

علیرضا جعفرپور، سعید کریمی، امیر نسایی، امیرمسعود سر آبادانی، محمدرضا رضائی (فراز امام‌علی)، رحمان جعفری (عیسی مرادی)، حسین گودرزی، صادق بوصبیح (مجتبی فخریان)، علی اصغر اعرابی، هومن ربیع‌زاده و علی آزادمنش

سرمربی: سعید دقیقی

۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۹
کد خبر: 48274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha