انریکه: اگر زمان به عقب برگردد یک بازیکن را خط می‌زدم

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا اعتراف کرد که در انتخاب یک بازیکن اشتباه کرده است و اگر زمان به عقب برگردد نام یک بازیکن دیگر را به فهرست اضافه می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از مارکا، تیم ملی فوتبال اسپانیا با هدایت لوئیس انریکه یکی از شانس های قهرمانی در جام جهانی بود اما این تیم در یک هشتم نهایی برابر مراکش شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

بعد از این شکست لوئیس انریکه سرمربی لاروخا هم از کار برکنار شد. او اعتراف کرد که در انتخاب فهرست تیمش اشتباه کرده است.

انریکه گفت: من تلاش کردم تا بهترین بازیکنان را برای جام جهانی انتخاب کنم. اگر زمان به عقب برگردد نام یک بازیکن را خط می‌زدم و یک بازیکن دیگر را در فهرست قرار می دادم. البته نمی‌توانم در این زمینه بیشتر توضیح دهم و نام آن بازیکن را ذکر کنم. من اکنون فرصت بیشتری دارم تا با هواداران صحبت کنم و تفکرات خود را با آنها در میان گذارم. همه ما دوست داریم که احساس دوست داشتن کنیم. من رابطه خوبی با هواداران داشتم.

او درباره انتخاب ده لافونته به عنوان جایگزینش گفت: او یک پدیده است و من کاملا به او اعتماد دارم. فدراسیون فوتبال اسپانیا قبل از برگزاری جام جهانی پیشنهاد تمدید قرارداد را به من داد اما من گفتم که بعد از جام جهانی تصمیم می‌گیرم.

انریکه درباره نمایش تیمش در جام جهانی گفت: ما برابر مراکش بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما متاسفانه خوب نبودیم و کار به ضربات پنالتی کشیده شد که سنگربان حریف بسیار خوب بود. مراکش تیم خوبی نشان داد. اکنون اگر این تیم به فینال راه پیدا کند کسی غافلیگر نمی‌شود. این تیم شایسته صعود به فینال است. من اگر قرار باشد تیمی را انتخاب کنم دوست دارم که آرژانتین به خاطر لیونل مسی قهرمان شود. مراکش 4 بازیکن بسیار خوب دارد. زیاش خوب است. آمرابات در سطح کیفی بسیار بالایی است و شماره 8 این تیم هم عالی است.

انریکه در ادامه صحبت های خود به ستایش از پدری پرداخت و گفت: از نظر من پدری یک اعجوبه و شبیه هری پاتر است. به نظرم پدری شبیه‌ترین بازیکن به اینیستا است. البته برای رسیدن به سطح این بازیکن به زمان نیاز دارد.

او در پایان درباره برنامه بعدی خود گفت: اکنون فرصت بسیار خوبی برای استراحت دارم و بعد از آن دوست دارم که در فوتبال باشگاهی فعالیت کنم.

۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 36642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha