کره جنوبی، حریف آفریقایی را ۴ تایی کرد + فیلم خلاصه بازی

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در مصاف با تونس به بردی پرگل دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در ادامه رقابت های فوتبال دوستانه تیم ملی فوتبال کره جنوبی به مصاف تونس رفت و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی دست یافت.
کره ای ها هر ۴ گل را در نیمه دوم به ثمر رساندند.
لی دو بار، مریا و او جو گلزنان کره بودند.
امروز همچنین، ژاپن موفق شد با نتیجه ۴ بر یک کانادا را در هم بکوبد.

فیلم خلاصه بازی کره جنوبی و تونس

تیم ملی فوتبال کره از نهم اکتبر اردوی خود را بر پا خواهد کرد و کلینزمن که از زمان حضور در تیم ملی کره در ۵ بازی متوالی موفق به پیروزی نشده بود (۳ تساوی، ۲ باخت)، در فیفادی گذشته عربستان سعودی را ۱-۰ شکست داد و حالا به دنبال اولین برد متوالی خود خواهد بود.

تیم ملی فوتبال کره که در رده بیست و ششم رنکینگ فیفا قرار دارد، روز سیزدهم اکتبر برابر تونس و هفدهم نیز با ویتنام دیدار خواهد کرد. کره پیش این این دو بار برابر تونس قرار گرفته که در دو مسابقه پیروز شده و همچنین سابقه ۱۷ برد، ۵ تساوی و ۲ باخت مقابل ویتنام را دارد.

نکته مهم اینکه ویتنام در رنکینگ فیفا فاصله زیادی با کره جنوبی دارد اما با این حال کلینزمن تصمیم دارد از ویتنام به عنوان یک مسابقه ارزیابی استفاده کند تا توانایی خود را برای تقابل با حریفان خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ (چین، تایلند و برنده سنگاپور - گوام) بررسی کند.

کره اولین بازی خود در گروه C مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را در تاریخ ۱۶ نوامبر در خانه مقابل برنده بازی سنگاپور و گوام برگزار می‌کند و سپس در دومین بازی خود در تاریخ ۲۱ نوامبر خارج از خانه را برابر چین قرار می‌گیرد.

یورگن کلینزمن ۲۴ بازیکن را برای دو بازی دوستانه در اردوی ماه اکتبر انتخاب کرده است که بازیکنان کلیدی شاغل در خارج از کشور مانند سون هیونگ مین (تاتنهام)، کیم مین جائه (بایرن مونیخ)، لی جائه سونگ (ماینتس)، هوانگ این بئوم (زوزدا)، هوانگ هی چان (ولورهمپتون) و چو گیو سونگ (میدتیلند) در بین این بازیکنان حضور دارند.

1937810

همچنین کانگ این لی (پاری سن ژرمن)، وو یونگ جونگ (اشتوتگارت)، هیون سوک هونگ (خنت) و یانگ وو سئول (اولسان) که در بازی‌های آسیایی هانگژو برای تیم المپیک این کشور به میدان رفتند و سهم زیادی در کسب مدال طلای فوتبال مردان در این مسابقات داشتند، به اردوی تیم بزرگسالان کره اضاقه خواهند شد.

جونگ وو یونگ با به ثمر رساندن ۷ گل در بازی‌های آسیایی عملکرد فوق العاده خود را به نمایش گذاشت و هونگ هیون سوک در مرحله یک چهارم نهایی مقابل چین یک گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. لی کانگ این هم از بازی دوم مرحله گروهی پیوست خط میانی این تیم را تقویت کرد و سئول یانگ وو خط دفاعی را به عنوان یک مدافع کناری محکم کرد.

لی کانگ این و جونگ وو یانگ به ترتیب به دلیل مصدومیت و دعوت به بازی‌های آسیایی نتوانستند اردوی تیم ملی کره در سپتامبر بپیوندند، مصمم هستند پس از کسب مدال طلا و معافیت از خدمت سربازی نظر یورگن کلینزمن را هم به خود جلب کنند.

۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
کد خبر: 47978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha