برزیل ۳ - صفر ایران/ ادامه شکست‌های سریالی تیم ملی والیبال + فیلم خلاصه بازی

تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های انتخابی المپیک مقابل برزیل شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل در ادامه رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (شنبه، پانزدهم مهر) به مصاف هم رفتند که در پایان برزیل سه بر صفر (۲۵ - ۱۹، ۲۵ - ۲۰ و ۲۵ - ۲۳) به پیروزی رسید و پنجمین شکست ایران در این تورنمنت را رقم زد.

فیلم خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل

 محمدرضا حضرت‌پور به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داد. بهروز عطایی سرمربی سابق تیم ملی هم در سالن حضور داشت.  

تیم ملی ایران در ۶ مسابقه‌ای که انجام داده مقابل آلمان، اوکراین، چک، ایتالیا و برزیل شکست خورده و قطر را شکست داده است. ملی‌پوشان ایران از ساعت ۲۰ فردا در آخرین مسابقه خود به مصاف کوبا می‌روند.  

ترکیب تیم ملی ایران: محمد موسوی، محمدطاهر وادی، صابر کاظمی، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مبین نصری و آرمان صالحی.

سرمربی: علیرضا طلوع‌کیان

ترکیب تیم ملی برزیل: برونو رزنده، فلاویو گولبرتو، ریکاردو لوکارلی، لوکاس ساوتکمپ، دارلان سوزا، هنریکه هونوراتو و تالاس هوس.

سرمربی: رنان دال زوتو

ست اول: ۲۵ - ۱۹ برزیل

ایران در اوایل این ست ۹ - ۵ جلو افتاد اما چند اشتباه فردی بازیکنان ایران باعث شد که برزیل اختلاف امتیاز را کم کند. در ادامه هم لوکارلی یک امتیاز مستقیم سرویس گرفت و بازی را در امتیاز ۹ به تساوی کشاند. دارلان سوزا دو امتیاز مستقیم سرویس گرفت و برزیل ۱۴ - ۱۱ جلو افتاد. اشتباه بازیکنان ایران زیاد شد و محمد موسوی هم آبشار سرعتی خود را بیرون زد تا برزیل ۱۷ - ۱۲  همچنان جلو باشد. لوکارلی یک امتیاز مستقیم سرویس گرفت. این در حالی بود که بازیکنان ایران چند بار سرویس خود را خراب کردند. هونوراتو از بین دفاع ایران و آنتن آبشار زد و امتیاز ۲۴ را برای تیم خود گرفت. صابر کاظمی سرویس خود را بیرون زد و امتیاز ۲۵ را به برزیل داد.  

ست دوم: ۲۵ - ۲۰ برزیل

برزیل ۴ - ۱ جلو بود که سوزا دو امتیاز مستقیم سرویس گرفت. طلوع‌کیان دست به تعویض زد و امیرحسین اسفندیار را به جای نصری به زمین آورد. موسوی و اسفندیار با دفاع دارلان امتیاز سوم ایران را کسب کردند اما برزیل همچنان ۵ - ۳ جلو بود. برزیل ۱۲ - ۷ جلو بود که بین دو تیم رالی شکل گرفت. بعد از چند رفت و برگشت سوزا توپ را به آنتن زد و امتیاز این رالی به ایران رسید. صابر کاظمی یک امتیاز مستقیم سرویس گرفت. سرویس دوم و سوم این بازیکن بعد از دریافت اول برزیل مستقیم به زمین ایران برگشت و در ادامه هم داور خطای بازیکن برزیل را گرفت. امتیاز ۱۴ تیم را اسفندیار کسب کرد و در ادامه هم کاظمی یک امتیاز مستقیم سرویس دیگر گرفت و بازی را در امتیاز ۱۵ به تساوی کشاند. در ادامه برزیل با کسب امتیازهای پی در پی دوباره پیش افتاد و برتری‌اش را تا انتهای ست حفظ کرد و در نهایت ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید.

ست سوم: ۲۵ - ۲۳ برزیل

ولی‌زاده با دفاع بازیکن برزیل امتیاز کسب کرد و در ادامه هم نصری یک امتیاز مستقیم سرویس گرفت تا اختلاف امتیاز کمتر شود و بازی ۷ - ۶ به نفع برزیل ادامه پیدا کند. محمد ولی‌زاده بار دیگر سوزا را دفاع کرد و بازی را در امتیاز ۱۴ به تساوی کشاند. قبل از این بازی فدراسیون والیبال خبری مبنی بر مسمومیت گوارشی اسماعیل‌نژاد و غیبت در دیدار با برزیل منتشر کرد اما این بازیکنان در ست سوم به زمین آمد و با کسب چند امتیاز اختلاف را کم کرد ولی برزیل همچنان ۱۸ - ۱۷ جلو بود. برتری برزیل در ادامه این ست حفظ شد و ۲۵ - ۲۳ به برتری رسید.  

۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر: 47791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha