پایان کار کاروان ایران با ۵۴ مدال / نتایج کامل بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + جدول تیمی

کامل ترین نتایج همه رشته های ورزشی حاضر در مسابقات بازیهای آسیایی هانگ ژو چین را در رادار اقتصاد ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پرونده کاروان ایران با برنز ملی‌پوش کاراته ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو بسته شد. در پانزدهمین و آخرین روز بازی‌های آسیایی هانگژو کاروان ایران صاحب آخرین مدالش شد. سارا بهمنیار در کاراته به مدال برنز رسید.

به این ترتیب کاروان ایران در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۱۳ طلا، ۲۱ نقره، ۲۰ برنز و مجموع ۵۴ مدال کسب کرد و در رده هفتم قرار گرفت.

جدول مدالی در پانزدهمین روز از بازی‌های آسیایی:

پایان کار کاروان ایران با ۵۴ مدال / نتایج کامل بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + جدول تیمی

شطرنج:

۲ تا ۱۵ مهر

بخش رپید

نتایج نمایندگان ایران در مرحله اول:

پرهام مقصودلو ۰.۵ - جودی ستیاکی از اندونزی ۰.۵

سید محمدامین طباطبایی یک - اردنه سوگار از مغولستان صفر

مبینا علی نسب صفر - هومپی کنرو از هند یک


نتایج شطرنج‌بازان در مرحله دوم:

مبینا علی نسب یک – حریف کره‌ای صفر

پرهام مقصودلو یک – سونگ ریموند فریون صفر

سید محمدامین طباطبایی – پریاسمورو نووندرا از اندونزی

نتایج دور پنجم شطرنج بازان در بخش رپید بازی های آسیایی ۲۰۲۲:

پرهام مقصودلو صفر - سانتوش گجراتی از هند یک

سید محمدامین طباطبایی۰.۵ - کازیبک نوگربک از قزاقستان ۰.۵

مبینا علی نسب یک - باتخیاگ منگنتوول از مغولستان صفر

نتایج دور ششم شطرنج بازان در بخش رپید بازی های آسیایی ۲۰۲۲:

پرهام مقصودلو ۰.۵ - پائول برسامینا از فیلیپین ۰.۵

سید محمدامین طباطبایی یک - ریموند سونگ از چین تایپه صفر

مبینا علی نسب ۰.۵ - ژانل فراینا از فیلیپین ۰.۵

نتایج دور هفتم شطرنجبازان در بخش رپید بازی های آسیایی ۲۰۲۲:

پرهام مقصودلو صفر - جواهرسین دارف از ازبکستان یک

سید محمدامین طباطبایی ۰.۵ - بوجیانگ ذی از چین ۰.۵

مبینا علی نسب صفر - بی بی سارا آسابایوا از قزاقستان یک

پرهام مقصودلو که در هفت دور از مسابقات رپید بازی‌های آسیایی رقابت کرده بود از ادامه مسابقات انصراف داد.

پرهام‌مقصودلو از مجموع ۷ دور رقابت با ۳.۵ امتیاز در رده هجدهم بخش رپید قرار داشت.

دور هشتم مسابقات شطرنج (رپید) بازی‌های آسیایی:

سید محمدامین طباطبایی۰.۵ - نگوین از ویتنام ۰.۵

مبینا علی نسب یک - یاکو بایوا از ازبکستان صفر

دور نهم و پایانی مسابقات شطرنج (رپید) رپید بازی‌های آسیایی:

سید محمدامین طباطبایی - برسامینا از فیلیپین

مبینا علی نسب صفر - ژانسایا عبدالمالک از قزاقستان یک

سیدمحمدامین طباطبایی در این بخش چهارم شد، مبینا علی‌نسب در رده چهارم ایستاد و پرهام مقصودلو که فقط تا پایان دور هفتم رقابت کرده بود در رده بیست‌وپنجم قرار گرفت.

بخش استاندارد

مرحله نخست بخش استاندارد

پرهام مقصودلو، بردیا دانشور، سیدمحمد امین طباطبایی، امیررضا پور آقا بالا و پویا ایدنی ۲.۵ - بنگلادش به برتری ۱.۵

مرحله دوم بخش استاندارد

پرهام مقصودلو، بردیا دانشور، پویا ایدنی و سیدمحمد امین طباطبایی مقابل تیم قزاقستان به برتری ۳ بر یک دست یافت.

در این مرحله سید محمدامین طباطبایی و بردیا دانشور موفق به شکست حریفان خود شدند و پرهام مقصودلو به اتفاق پویا ایدنی مقابل رقبا به تساوی رضایت دادند.

مرحله سوم بخش استاندارد

پرهام مقصودلو، بردیا دانشور، پویا ایدنی و سیدمحمد امین طباطبایی مقابل تیم چین با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ پیروز شد.

مرحله چهارم بخش استاندارد

پرهام مقصودلو، بردیا دانشور، پویا ایدنی و سیدمحمد امین طباطبایی مقابل تیم ازبکستان با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ پیروز شد.

در این دیدار پرهام مقصودلو مقابل عبدالستاروف و پویا ایدنی مقابل یاکوبوئف و بردیا دانشور برابر وحیدوف به تساوی رسیدند. سید محمدامین طباطبایی برابر سینداروف به پیروزی رسید.

مرحله پنجم بخش استاندارد

شطرنج‌بازان ایران در مرحله پنجم بخش استاندارد بازی‌های آسیایی با ترکیب پرهام مقصودلو، بردیا دانشور، پویا ایدنی و سیدمحمدامین طباطبایی مقابل تیم هندوستان با نتیجه ۲ بر ۲ به تساوی رسید.

مرحله ششم بخش استاندارد

پرهام مقصودلو توانست لی نفر هجدهم رده‌بندی برترین شطرنج‌بازان جهان از ویتنام را شکست دهد، سید محمدامین طباطبایی و بردیا دانشور مقابل حریفان به تساوی دست یافتند.

پویا ایدنی تنها شطرنج‌باز ایرانی بود که در برابر رقیب ویتنامی خود شکست خورد تا تیم‌های ملی ایران و ویتنام به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دهند.

مرحله هفتم بخش استاندارد

شطرنج‌بازان ایران در مرحله هفتم بخش استاندارد بازی‌های آسیایی با ترکیب پرهام مقصودلو، بردیا دانشور، پویا ایدنی و سیدمحمدامین طباطبایی مقابل تیم مغولستان با نتیجه ۲.۵ به ۱.۵ پیروزی رسید.

در این راند، پرهام مقصودلو مقابل سومیا بیلگون، بردیا دانشور مقابل گومبوسورن منخگال و پویا ایدنی مقابل سوگار گان‌اردن به تساوی رسیدند.

مرحله هشتم بخش استاندارد

شطرنج‌بازان ایران در مرحله هشتم بخش استاندارد بازی‌های آسیایی با ترکیب پرهام مقصودلو، بردیا دانشور، پویا ایدنی و سیدمحمدامین طباطبایی مقابل تیم فیلیپین با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

پرهام مقصودلو سوپر استاد بزرگ شطرنج ایران توانست حریف خود برسامینا از فیلیپین را شکست دهد. سید محمدامین طباطبایی سوپر استاد بزرگ شطرنج ایران توانست گومز فیلیپینی را مقتدرانه شکست دهد.

همچنین بردیا دانشور توانست با اقتدار مقابل گارسیا از فیلیپین به پیروزی دست یابد و برد تیم ملی را نیز در این دیدار قطعی کند. تنها باخت ایران را پویا ایدنی رقم زد.

مرحله نهم بخش استاندارد

شطرنج‌بازان ایران در مرحله نهم بخش استاندارد بازی‌های آسیایی با ترکیب پرهام مقصودلو، بردیا دانشور، پویا ایدنی و سیدمحمدامین طباطبایی مقابل تیم کره جنوبی به پیروزی ۴ بر صفر رسید.

پویا ایدنی توانست به راحتی حریف خود گواین از کره جنوبی را شکست دهد. پرهام مقصودلو، لی جون را شکست داد و طباطبایی مقابل سه‌یان را پیروز شد. بردیا دانشور نیز مقابل حریف خو به پیروزی رسید.

بنابراین ایران با نتیجه ۴ بر صفر و کسب ۸ امتیاز قهرمان این دور از مسابقات شد.

کشتی:

۱۲ تا ۱۵ مهر

نتایج کامل نمایندگان ایران در کشتی فرنگی به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه هفت بر یک سوپارمانتور جیانیندر از هند را شکست داد. او در دور بعد با نتیجه چهار بر دو مغلوب آدیوس سلطان گالی از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله نیمه‌نهایی حذف شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه پنج بر دو یونگ جین رو از کره شمالی را مغلوب کرد.

وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر هانسو ریو از کره را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله در حالی که ۷ امتیاز از حریف خود پیش بود با نتیجه ۹ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب میرجان شرماخانبت از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت. سهرابی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ لی لی از چین را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در در اول با نتیجه ۹ بر ۳ کیم هیون وو از کره جنوبی را مغلوب کرد.

وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۳ دلشاد اومون گلدیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ از سد ریو لیو از چین گذشت و به دیدار فینال راه یافت.کاویانی نژاد در این دیدار مقابل آکژول محموداف قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک از قرقیزستان با نتیجه ۱ بر ۱ و با اخطار دوم مغلوب شد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۷ بر ۱ آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد.

وی در درو بعد با نتیجه ۷ بر ۱ عظیم آناممدُف از ترکمنستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۱ سونیل کومار از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. علیزاده در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۷ مغلوب جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل رستم آساکولوف از ازبکستان به پیروزی رسید. وی‌ در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ اوزور ژوژوپبیکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر اسلام اومایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. ساروی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۱ یی مینگ لی از چین را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر نانتاوات پانفوک از تایلند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر آیبگشازادا کورایف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل علیخان سیزداکوف از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. میرزازاده در دیدار پایانی با نتیجه ۱ بر ۱ از سد لینگ ژی منگ از چین گذشت و به مدال طلا دست یافت.

کشتی آزاد:

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم ابراهیم خواری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر لوبرگویتو آلوین از فیلیپین را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۹ بر ۸ مغلوب امان قهرمان آسیا از هند شد و با توجه به شکست این کشتی گیر هندی در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۶ عباس رحمان اف از ازبکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه ۲ بر ۱ از سد کایکی یاماگوچی از ژاپن گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر صفر مقابل باون وی از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عموزاد در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۱ از سد باجرانگ دارنده مدال های برنز المپیک، و نقره و برنز جهان از هند گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۱ مغلوب تومور اوچیر تولگا دارنده مدال برنز جهان از مغولستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ اوروزو بک توکتومامبتوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۲ لیو فنگ از چین را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۳ ماگومت اولویف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. یونس امامی، نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم و دارنده دو مدال برنز جهان، در دیدار نهایی برابر کینوشیتا از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان مقتدرانه و با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال طلای بازی‌های آسیایی شد.



در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر موخامد عبداله یف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر دولت میرات اورازگیلیوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر بیامباسورن بات اردن از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در دیدار نهایی برابر دیپاک پونیا دارنده مدال نقره جهان از هند به روی تشک رفت و در پایان در مدت زمان ۳ دقیقه و ۳۱ ثانیه با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و صاحب دومین مدال طلای کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها شد. یزدانی در ۴ مبارزه خود در این رقابت‌ها بدون از دست دادن امتیاز و با امتیاز عالی رقبای خود را از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه ۱۳ بر ۷ مقابل ماگومد ابراگیموف از ازبکستان به پیروزی رسید.

وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ گانخویاگ گانباتار از مغولستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ از سد علیشیر یرگالی از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. مجتبی گلیج نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان در دیدار فینال برابر احمد تاج‌الدینوف کشتی‌گیر ۲۲ ساله و روسی‌الاصل بحرین که چند روز پیش با شکست عنوان‌داران جهان والمپیک به مدال طلای جهان رسید، به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر زمان انور از پاکستان را مغلوب کرد.

وی‌ در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر بوهیردون از چین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. امیرحسین زارع دارنده ۲ مدال طلای جهان و یک برنز المپیک در دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم مقابل مونختور دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از مغولستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۷ بر صفر به برتری رسید و صاحب سومین و آخرین مدال طلای کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها شد.

بسکتبال:

۴ تا ۸ مهر

نتایج مسابقات ایران

سه شنبه چهارم مهرماه : ایران ۴۴_ امارات ۴۱ بسکتبال ایران و امارات

پنج شنبه ششم مهرماه : ایران۸۱ _ عربستان ۶۶

شنبه هشتم مهرماه : ایران ۸۶_ قزاقستان ۶۰

یازده مهر: ایران ۸۳ - فیلیپین ۸۴ گزارش تصویری بازی ایران و فیلیپین

دوازده مهر: ایران ۸۲ - کره جنوبی۸۹

چهارده مهر: ایران ۴۵ - عربستان ۳۴

بسکتبال ایران پنجم بازی‌های آسیایی شد

سوارکاری:

۴ تا ۱۴ مهر

پرش

تیم ایران با ترکیب مسعود مکاری نژاد ، نغمه خانجانی و امید غریبی با مجموع زمان ۲۳۲.۰۶ و ۴۰ خطا در رده یازدهم و آخر ایستاد. در این بخش عربستان، قطر و امارات صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدند.

در راند اول مسعود مکاری‌نژاد زمان ۷۶.۸۵ و ۴ خطا، نغمه خانجانی زمان ۷۶.۹۴ و ۴ خطا و امید غریبی نیز زمان ۷۶.۳۳ و ۱۲ خطا را ثبت کردند. مکاری نژاد و خانجانی در رده سی‌ام ایتادند و غریبی در رده چهل و چهارم ایستاد.

در راند دوم نیز مکاری نژاد با زمان ۷۷.۴۴ و ۴ خطا در رده بیستم ایستاد. نغمه خانجانی با زمان ۷۶.۶۶ و ۸ خطا در رده بیست و ششم و امید قدیمی با زمان ۷۷.۹۶ و ۲۸ خطا در رده چهل و سوم ایستادند.

بر این اساس مسعود مکاری نژاد و نغمه خانجانی از ایران سوارکارانی هستند که در رقابت های انفرادی شرکت خواهند داشت.

مسابقات شیرجه :

۸ مهر تا ۱۲ مهر

تخته ۱۰ متر

مقدسی در پایان ۶ راند مقدماتی ۲۵۰.۸۰ امتیاز کسب کرد و در جایگاه دهم قرار گرفت.

با توجه به اینکه از ۱۳ شیرجه‌رو حاضر در دور مقدماتی ۱۲ نفر راهی فینال شدند، ‌ مقدسی هم به فینال رسید.

مقدسی که دور مقدماتی در جایگاه دهم ایستاد و به فینال رسید، در این مرحله و در پایان ۶ راند، امتیاز ۲۸۰.۹۰ را ثبت کرد و بین ۱۲ نفر، دهم شد.

تخته سه متر

سیدمحمد مقدسی، نماینده شیرجه ایران، در تخته سه متر انفرادی به آب زد. مقدسی در پایان راند ششم امتیاز ۲۶۲.۸۵ را ثبت کرد و بین ۱۷ شیرجه‌رو در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

در پایان دور مقدماتی ۱۲ ورزشکار راهی فینال شدند و شیرجه‌رو قزاقستان به همراه مقدسی که به ترتیب سیزدهم و چهاردهم شدند، در لیست رزرو قرار گرفتند.

تخته یک متر

سید محمد مقدسی نماینده شیرجه ایران در تخته یک متر انفرادی به آب زد. او در پایان ۶ دور با امتیاز ۲۳۰.۸۰ در رده یازدهم ایستاد.

در این ماده ۱۴ ورزشکار حضور داشتند که دو نماینده چین و نماینده کره در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

وزنه برداری:

۸ تا ۱۵ مهر

دسته ۶۴ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان

ریحانه کریمی در اولین حضور خود در بازی‌های آسیایی در حرکت یک ضرب موفق به ثبت رکورد نشد.

کریمی دو مرتبه در مهار وزنه ۸۹ کیلوگرم ناموفق بود و کوروش باقری سرمربی زنان برای حرکت سوم کریمی، وزنه را به ۹۱ کیلوگرم افزایش داد تا کریمی بتواند مدتی استراحت کند.

کریمی در حرکت سوم هم وزنه ۹۱ کیلوگرم را انداخت و اوت کرد.

دسته ۷۶ کیلوگرم وزنه برداری زنان

الهه رزاقی رکورد ۹۳ یک‌ضرب، ۱۱۳ دوضرب و مجموع ۲۰۶ کیلوگرم را ثبت کرد و در رده نهم قرار گرفت.

الهه رزاقی در حرکت اول و دوم یک‌ضرب وزنه های ۸۹ و ۹۳ کیلوگرم را بالای سر برد و سه چراغ سفید دریافت کرد. او در حرکت سوم موفق به مهار وزنه ۹۷ کیلوگرم نشد.

حرکت دوضرب

رزاقی در حرکت اول، وزنه ۱۱۳ گیلوکرم را زد اما هیات ژوری خطا اعلام کرد. در حرکت دوم وزنه ۱۱۳ کیلوگرم را بالای سر برد. در حرکت سوم وزنه ۱۲۰ کیلوگرم را نتوانست مهار کند. به این ترتیب با رکورد مجموع ۲۰۶ کیلوگرم به کار خود پایان داد.

او در یکضرب با مهار وزنه ۹۳ کیلوگرم، یک کیلوگرم رکورد ایران را که در اختیار الناز باجلانی قرار داشت شکست و در دوضرب هم با مهار وزنه ۱۱۳ کیلوگرم، رکورد مجموع خود را به ۲۰۶ کیلوگرم رساند و موفق شد رکورد مجموع بزرگسالان ایران در این دسته را به میزان ۴ کیلوگرم افزایش دهد.

رکورد قبلی با ۲۰۲ کیلوگرم در اختیار سیده الهام حسینی بود.

مدال‌آوران دسته ۷۶ کیلوگرم زنان:

۱- کوخیانگ سانگ از کره شمالی با رکورد ۱۱۷ یک‌ضرب، ۱۵۰ دوضرب و مجموع ۲۶۷ کیلوگرم (مدال طلا)

۲- چون هیو جانگ از کره شمالی با رکورد ۱۱۷ یک‌ضرب، ۱۴۹ دوضرب و مجموع ۲۶۶ کیلوگرم (مدال نقره)

۳- سوهیون کیم از کره‌جنوبی با رکورد ۱۰۵ یک‌ضرب، ۱۳۸ دوضرب و مجموع ۲۴۳ کیلوگرم (مدال برنز)

دسته ۹۶ کیلوگرم

حرکت یک‌ضرب

امیرحقوقی در حرکت اول، وزنه ۱۶۰ کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت دوم، وزنه ۱۶۴ کیلوگرم را مهار کرد. در حرکت سوم، وزنه ۱۶۷ کیلوگرم را نتوانست بالای سر ببرد.

مصطفی جوادی در حرکت اول، وزنه ۱۶۱ کیلوگرم را انداخت و در حرکت دوم توانست وزنه ۱۶۱ کیلوگرم را مهار کند. او در حرکت سوم نیز در مهار وزنه ۱۶۸ کیلوگرم ناموفق بود.

حرکت دوضرب

جوادی و حقوقی برای رسیدن به مدال باید حرکات خود را صحیح انجام می‌دادند اما این اتفاق رخ نداد.

حقوقی در حرکت اول، وزنه ۲۰۲ کیلوگرم را مهار کرد. انتخاب دوم کادرفنی برای حقوقی ۲۰۹ کیلوگرم بود اما او در همان ابتدا وزنه را انداخت.

او در حرکت سوم هم این وزنه را در همان ابتدا انداخت. به این ترتیب حقوقی با مجموع ۳۶۶ کیلوگرم به کار خود پایان داد و به مدال نرسید.

جوادی نیز در حرکت اول، وزنه ۲۰۲ کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت پشت وزنه ۲۱۲ کیلوگرم قرار گرفت اما آن را انداخت.

نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی برای حرکت آخر جوادی، وزنه را به ۲۱۴ کیلوگرم افزایش داد اما نماینده این وزنه را هم انداخت و با رکورد مجموع ۳۶۳ کیلوگرم به کار خود پایان داد.

وزنه‌بردار کره‌شمالی در دوضرب با مهار وزنه ۲۱۶ کیلوگرم توانست رکورد دوضرب بازی‌ها را یک کیلوگرم ارتقا دهد.

مدال‌آوران دسته ۹۶ کیلوگرم بازی‌های آسیایی:

۱- تیان تائو از چین با رکورد ۱۸۰ یک‌ضرب، ۲۱۰ دوضرب و مجموع ۳۹۰ کیلوگرم (مدال طلا)

۲- کوانگ رو از کره شمالی با رکورد ۱۷۰ یک‌ضرب، ۲۱۶ دوضرب و مجموع ۳۸۶ کیلوگرم (مدال نقره)

۳- سومپرادیت از تایلند با رکورد ۱۷۶ یک‌ضرب، ۲۰۸ دوضرب و مجموع ۳۸۴ کیلوگرم (مدال برنز)

۸۱ کیلو گرم مردان:

حرکت یک‌ضرب

سلطانی در حرکت اول، وزنه ۱۴۷ کیلوگرم را مهار کرد. او در حرکت دوم پشت وزنه ۱۵۲ کیلوگرم قرار گرفت و این وزنه را بالای سر برد اما هیات ژوری این حرکت را نپذیرفت و خطا داد.

کادرفنی برای حرکت آخر سلطانی، وزنه ۱۵۴ کیلوگرم را انتخاب کرد و او این وزنه را مهار کرد. نماینده ایران در حرکت یک ضرب، پنجم شد.

وزنه بردار کره شمالی با ۱۶۹ کیلوگرم درجایگاه نخست یک‌ضرب قرار گرفتو توانست رکورد یک‌ضرب بازی‌ها را سه کیلوگرم افزایش داد.

حرکت دوضرب

سلطانی در حرکت اول دوضرب وزنه ۱۸۱ کیلوگرم را مهار کرد. او در حرکت دوم پشت وزنه ۱۹۱ کیلوگرم قرار گرفت اما در هنگام اسکات آن را انداخت.

برای حرکت سوم و آخر سلطانی، وزنه ۱۹۵ کیلوگرم انتخاب شد و او برای رسیدن به مدال برنز باید این وزنه را مهار می‌کرد اما ناموفق بود و وزنه را در هنگام اسکات انداخت.

به این ترتیب سلطانی از رسیدن به مدال بازماند.

مدال آوران دسته ۸۱ کیلوگرم:

۱- چانگ سانگ از کره‌شمالی با رکورد ۱۶۹ یک‌ضرب، ۱۹۵ دوضرب و مجموع ۳۶۴ کیلوگرم (مدال طلا)

۲- توشتمیروف از ازبکستان با رکورد ۱۵۹ یک‌ضرب، ۱۹۲ دوضرب و مجموع ۳۵۱ کیلوگرم (مدال نقره)

۳- الکساندر یوواروف از قزاقستان با رکورد ۱۵۴ یک‌ضرب، ۱۹۴ دوضرب و مجموع ۳۴۸ کیلوگرم (مدال برنز)

۸۷ کیلوگرم

عملکرد نماینده ایران به شرح زیر است:

حرکت یک‌ضرب

الهام حسینی در حرکت اول، وزنه ۹۵ کیلوگرم را از پشت سر انداخت.

حسینی در حرکت دوم توانست وزنه ۹۵ کیلوگرم را بالای سر ببرد.

او در حرکت سوم، وزنه ۱۰۰ کیلوگرم را انداخت و تنها با یک حرکت صحیح به کار خود در یک‌ضرب پایان داد.

دسته ۱۰۹+ کیلوگرم

حرکت یک‌ضرب

آیت شریفی در حرکت اول، وزنه ۱۸۵ کیلوگرم را مهار کرد. در حرکت دوم، پشت وزنه ۱۹۳ کیلوگرم قرار گرفت و آن را انداخت. در حرکت سوم نیز وزنه ۱۹۳ کیلوگرم را نتوانست مهار کند. او در هنگام مهار وزنه ۱۹۳ کیلوگرم در حرکت سوم، وزنه را به شکل خطرناکی انداخت.

پایان کار کاروان ایران با ۵۴ مدال / نتایج کامل بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + جدول تیمی

علی داودی در حرکت اول وزنه ۱۹۲ کیلوگرم را بالای سر برد و دو مرتبه وزنه ۲۰۰ کیلوگرم را انداخت.

رکورد یک‌ضرب بازی‌ها ۱۹۹ کیلوگرم بود و گور میناسیان، وزنه‌بردار ارمنی الاصل بحرین با مهار وزنه ۲۱۲ کیلوگرم، رکورد بازی ها را ۱۳ کیلوگرم ارتقا داد و به نام خود ثبت کرد.

داودی ۲۰ کیلوگرم از گورمیناسیان عقب افتاد.

حرکت دوضرب

شریفی به علت مصدومیت از انجام حرکت دوضرب انصراف داد.

علی داودی در حرکت اول، وزنه ۲۳۴ کیلوگرم را مهار کرد و با همین حرکتف مدال خود را قطعی کرد.

داودی در حرکت دوم، پشت وزنه ۲۴۶ کیلوگرم قرار گرفت اما این وزنه را انداخت.

او از حرکت آخر انصراف داد و به این ترتیب داودی با رکورد مجموع ۴۲۶کیلوگرم مدال نقره گرفت.

گور میناسیان با مهار وزنه ۲۴۵ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۴۵۷ کیلوگرم قهرمان بازی ها شد و رکورد دوضرب و مجموع بازی‌ها را نیز به نام خود ثبت کرد.

مدال‌آوران دسته فوق‌سنگین

۱- گور میناسیانازبحرین با رکورد ۲۱۲ یک‌ضرب، ۲۴۵ دوضرب و مجموع ۴۵۷ کیلوگرم (مدال طلا)

۲- علی داودی از ایران با رکورد ۱۹۹ یک‌ضرب، ۲۳۴ دوضرب و مجموع ۴۲۶ کیلوگرم (مدال نقره)

۳- رستم جانگبایف از ازبکستان با رکورد ۱۹۰ یکضرب، ۲۳۳ دوضرب و مجموع ۴۲۳ کیلوگرم (مدال برنز)

تیراندازی با کمان:

۹ تا ۱۵ مهر

نتایج کمانداران ایران در کامپوند مردان و زنان:

آرمین پاکزاد مقابل نماینده ویتنام با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۶ باخت و از دور رقابت‌ها حذف شد.

محمدصالح پالیزبان در مصاف با نماینده عراق با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۲ به برتری رسید و راهی مرحله یک‌هشتم شد. او در مصاف با نماینده قزاقستان با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۸ شکست خورد و از صعود به دور بعدی بازماند.

گیسا بایبردی نیز در مقابل نماینده ویتنام پس از تساوی با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۳۸ در تیر طلایی پیروز و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد. او مقابل نماینده چین‌تایپه هم پس از تساوی با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۴ در تیر طلایی پیروز و راهی مرحله یک‌چهارم شد.

گیسا بایبردی در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی در مصاف با نماینده کره جنوبی با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۸ شکست خورد و از در رقابت‌ها کنار رفت.

نتایج کمانداران ایران در ریکرو مردان و زنان:

یسنا پورماهانی در دور اول با نتیجه شش بر چهار حریفش را برد و در مرحله یک‌شانزدهم با نتیجه پنج بر شش مقابل نماینده اندونزی شکست خورد و حذف شد.

در بخش زنان مبینا فلاح برابر نماینده قطر شش بر چهار به پیروزی رسید و راهی دور یک‌شانزدهم نهایی شد. او در مرحله بعد مقابل نماینده ژاپن با نتیجه یک بر هفت شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

رضا شبانی با امتیاز ۶۷۷ علاوه بر شکستن رکورد ایران در رده پنجم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در نبرد با ظریف محمد از مالزی با نتیجه شش بر صفر پیروز شد اما در یک‌هشتم نهایی مقابل نماینده چین شش بر دو شکست خورد و حذف شد.

محمدحسین گلشنی محمدحسین گلشنی با امتیاز ۶۶۹ در رده چهاردهم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی در مصاف با محمدحکیم احمد از بنگلادش با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و حذف شد.

صعود تیم میکس ریکرو به یک چهارم نهایی

تیم میکس ریکرو ایران متشکل از مبینا فلاح و رضا شبانی مقابل تیم میکس قزاقستان با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شد و به دور بعد صعود کرد.

میکس ریکرو ایران متشکل از مبینا فلاح و رضا شبانی در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل تیم چین با نتیجه شش بر صفر به پیروزی رسیدند اما در نیمه نهایی با همین نتیجه مغلوب ژاپن شدند و به دیدار رده‌بندی رفتند.

این تیم پیش از این مقابل تیم میکس قزاقستان با نتیجه پنج بر چهار پیروز شده و به دور یک‌چهارم نهایی صعود کرده بود.

تیم میکس ریکرو ایران متشکل از مبینا فلاح و رضا شبانی در مرحله رده‌بندی برای کسب مدال برنز با اندونزی مسابقه داد.

تیم میکس ایران در پایان این بازی با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد تا مدال برنز از دست برود. مبینا فلاح نسبت به رضا شبانی عملکرد ضعیف‌تری داشت.

تیم ریکرو مردان

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب رضا شبانی، محمدحسین گلشنی و صادق اشرفی با امتیاز ۲۰۰۸ برای نخستین بار در رده چهارم قرار گرفت و باید فردا در مرحله حذفی به مصاف ازبکستان برود.

حذف تیم میکس کامپوند

تیم میکس کامپوند ایران متشکل از گیسا بایبردی و محمدصالح پالیزبان مقابل تیم تایلند رکورد ۱۴۸ را ثبت کرد و شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

صعود تیم کامپوند مردان به یک چهارم نهایی

همچنین تیم کامپوند ایران متشکل از محمدصالح پالیزبان، آرمین پاکزاد و میلاد رشیدی مقابل تیم عربستان با نتیجه ۲۳۱ بر ۲۲۳ پیروز و راهی دور بعد شد.

تیم ایران روز پنجشنبه در یک چهارم نهایی به مصاف تیم مالزی می‌رود.

مسابقات واتر پلو:

۱۰ تا ۱۶ مهر

تیم ملی ایران ۱۵ - ۴ تیم ملی کره جنوبی

نتایج چهار کوارتر این بازی نیز به شرح زیر رقم خورد:
کوارتر اول: ۴ - ۲ ایران
کوارتر دوم: ۴ - ۱ ایران
کوارتر سوم: ۴ - ۱ ایران
کوارتر چهارم: ۳ - ۰ ایران

گزارش تصویری بازی با کره جنوبی

تیم ملی ایران ۲۶ - ۷ تیم ملی تایلند

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۸ - ۲ ایران
کوارتر دوم: ۵ - ۱ ایران
کوارتر سوم: ۶ - ۱ ایران
کوارتر چهارم: ۷ - ۳ ایران

تیم ملی ایران ۷ - چین ۱۵

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۴ - ۳ ایران
کوارتر دوم: ۶ - ۲ چین
کوارتر سوم: ۲ - ۱ چین
کوارتر چهارم: ۴ - صفر چین

تیم ملی ایران ۱۳ - سنگاپور۶

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۲ - ۲

کوارتر دوم: ۴ - ۱ ایران

کوارتر سوم: ۲ - ۲

کوارتر چهارم: ۵ - ۱ ایران

تیم ملی ایران ۱۱ - ژاپن ۱۸

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۴ - ۲ ژاپن

کوارتر دوم: ۵ - ۲ ژاپن

کوارتر سوم: ۵ - ۴ ژاپن

کوارتر چهارم: ۴ - ۳ ژاپن

تیم ملی ایران ۷-۷ قزاقستان ( پنالتی ۲-۳)

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۳ - ۲ ایران

کوارتر دوم: ۱ - ۲ قزاقستان

کوارتر سوم: ۲ - ۰ ایران

کوارتر چهارم: ۱ - ۳ قزاقستان

کبدی:

۱۰ تا ۱۵ مهر

کبدی مردان

ایران ۴۳- پاکستان۱۶

مقابل پاکستان با نتیجه ۴۳ بر ۱۶ به پیروزی رسیده بود.

ایران ۵۳ - مالزی۲۲

ملی‌پوشان کبدی ایران در دومین دیدارشان در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی به مصاف مالزی رفتند. شاگردان مازندرانی این دیدار را با نتیجه ۵۳ بر ۲۲ به سود خود پایان دادند.

ایران۶۴ - کره جنوبی۲۲

لینک پخش زنده بازی ایران و کره جنوبی

ایران ۴۷ - چین تایپه ۲۴

ایران ۲۹ - هند ۳۳

تیم ملی کبدی مردان ایران در فینال جنجالی بازی‌های آسیایی هانگژو با شکست مقابل هند به مدال نقره رسید.

فاضل اتراچالی، امیرحسین بسطامی، میلاد جباری، محمدرضا شادلو، معین شفقی، امیرمحمد ظفردانش، محمدرضا کبودراهنگی، رضا میرباقری، حمید میرزایی نادر، علیرضا میرزائیان، محمدکاظم ناصری، محمداسمعیل نبی بخش تیم ملی کبدی ایران را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

غلامرضا مازندرانی به عنوان سرمربی، وحید خراقانی به عنوان مربی و روح‌الله آقاسی به عنوان سرپرست هدایت این تیم را بر عهده دارند.

کبدی زنان

ایران ۴۳ - نپال ۱۹

ایران ۵۴ - بنگلادش۱۶

ایران ۲۴ - چین تایپه ۳۵

سعیده جعفری، صدیقه جعفری، فاطمه خدابنده لو، غزال خلج، رویا داودیان، محدثه رجبلو، مریم سلگی، محبوبه سنچولی، فریده ظریفدوست، زهرا کریمی، فاطمه منصوری، راهله نادری نفرات تیم ملی کبدی ایران در این بازی‌ها هستند.

شایلاجا جین به عنوان سرمربی، سلیمه عبداله بخش به عنوان مربی و زهرا رحیمی نژاد به عنوان سرپرست هدایت این تیم را برعهده دارند.

سنگ نوردی:

۱۱ تا ۱۵ مهر

انفرادی:

محیا دارابیان در مرحله مقدماتی زنان با ۱۷ سنگ‌نورد دیگر به رقابت پرداخت که در دور اول با ثبت زمان ۸.۸۱۸ ثانیه نهم شد اما در تلاش دوم خود رکورد ۷.۷۲۱ ثانیه را ثبت کرد و در جایگاه ششم قرار گرفت.در گروه هشتم دور یک‌هشتم نهایی با سنگ‌نوردی از کره‌ جنوبی به رقابت پرداخت و با ثبت زمان ۷.۹۴۳ ثانیه از صعود به یک‌چهارم نهایی بازماند. حریف دارابیان زمان ۷.۰۶۲ ثانیه را ثبت کرد.

میلاد علیپور هم ابتدا زمان ۵.۶۳۷ را ثبت کرد و در تلاش دومش زمان ۶.۵۱۲ ثانیه را به ثبت رساند. در گروه هشتم این مرحله با حریفی از چین رقابت کرد اما زمان ۵.۵۲۴ ثانیه را ثبت کرد و با توجه به اینکه سنگ‌نورد کشور میزبان ۵.۲۸۲ ثانیه را به ثبت رساند، نماینده ایران از صعود به دور یک‌چهارم بازماند.


رضا علیپور در گروه سوم مرحله یک‌هشتم نهایی به رقابت با سنگ‌نوردی از هنگ‌کنگ پرداخت که با ثبت زمان ۵.۲۸ ثانیه به پیروزی رسید و راهی دور یک‌چهارم نهایی شد. رضا علیپور در مرحله یک‌چهارم نهایی به رقابت با سنگ‌نوردی از کره‌جنوبی رفت و با ثبت زمان ۵.۱۶۲ ثانیه موفق شد به نیمه‌نهایی صعود کند. او در نیمه نهایی در رقابت با نماینده اندونزی پیروز شد و به فینال صعود کرد.علیپوردر نیمه نهایی زمان ۵.۱۶۳ را ثبت کرد و زمان حریفش ۵.۶۱۹ بود. رضا علیپور در فینال با جین‌بائو لانگ از چین به رقابت پرداخت و توانست حریفش را شکست دهد. حریف چینی در ابتدای کار افتاد. علیپور در رقابت فینال زمان ۵.۳۰۲ را ثبت کرد و حریفش به علت افتادن، موفق به ثبت زمان نشد. علیپور پیش از این نمایندگان هنگ‌کنگ، کره جنوبی و اندونزی را از پیش رو برداشت.

رقابت علیپور با سنگنورد چینی را مشاهده می‌کنید:

تیمی سرعت

تیم ایران متشکل از رضا، میلاد و مهدی علیپور در دور مقدماتی این مسابقات با ۹ تیم دیگر رقابت کرد و در نهایت به دور یک‌چهارم نهایی راه یافت.

در پایان رقابت ۱۰ تیم، هشت تیم برتر از جمله ایران راهی دور دوم شدند

ایران با ترکیب رضا، میلاد و مهدی علیپور در دور یک چهارم نهایی با سنگاپور رقابت کرد اما رضا علیپور که به عنوان نفر دوم مسابقه می‌داد، زودتر از اعلام داور رقابت خود را شروع کرد که با اعلام خطا، تیم ایران بازنده شد.

ماده بولدرینگ

الناز رکابی در پایان صعود خود ۲۵ امتیاز از دیواره اول، پنج امتیاز از دیواره دوم، ۱۰ امتیاز از دیواره سوم و ۲۵ امتیاز از دیواره چهارم گرفت. او در مجموع ۶۵ امتیاز گرفت و به عنوان نفر ششم بین ۲۳ سنگ‌نورد راهی نیمه‌نهایی شد.

ماده لید

الناز رکابی که تنها نماینده زنان سنگ‌نورد ایران در این ماده بود، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

در آخرین روز مسابقات سنگ‌نوردی بازی‌های آسیایی هانگژو، الناز رکابی در نیمه‌نهایی کمباین (بولدرینگ+لید) در دو بخش بولدرینگ و لید با دیگر سنگ‌نوردان به رقابت پرداخت.

او ابتدا در بخش بولدرینگ رقابت کرد و با کسب ۵۲.۸ امتیاز هشتم شد. سپس در لید ۴۲.۱ امتیاز گرفت و در مجموع با امتیاز ۹۴.۹ به عنوان نفر هفتم راهی فینال شد.

فینال این ماده به دلیل وزش باد شدید در محل برگزاری رقابت سنگ‌نوردی لغو شد و رتبه‌بندی و توزیع مدال سنگ‌نوردان بر اساس امتیازات کسب شده در دور نیمه‌نهایی صورت گرفت.

به این ترتیب رکابی با کسب ۹۴.۹ امتیاز و کسب رتبه هفتمی به کار خود در بازی‌های آسیایی پایان داد.

جوجیتسو:

۱۳ تا ۱۵ مهر

وزن ۶۲- کیلوگرم

مهران ستار در دور نخست به مصاف «کادنین» از تایلند رفته و سه بر صفر به پیروزی رسیده بود. در دومین دیدارش در رقابت‌های جوجیتسوی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف نماینده عربستان رفت و با نتیجه دو بر صفر این دیدار را واگذار کرد.

در وزن ۸۵- کیلوگرم

علی‌اکبرپور ابتدا با «الرشید» از اردن رقابت خواهد کرد و در صورت کسب پیروزی به مصاف «صادق‌اف» دارنده عنوان قهرمانی جهان از قرقیزستان می‌رود.

کاراته:

۱۳ تا ۱۶ مهر

وزن ۵۰- کیلوگرم

بهمنیار صبح امروز کارش را با پیروزی برابر حریف مالزیایی آغاز کرد و سپس در مقابل مبارز کامبوجی زیر سه دقیقه مسابقه را برد و به نیمه‌نهایی رفت اما در آنجا برابر کاراته‌کای قزاقستانی متوقف شد و شانس کسب مدال طلا را از دست داد.

کاراته ایران طی دو روز گذشته توسط سجاد گنج‌زاده (طلا) و فاطمه سعادتی (برنز) کسب مدال کرده بود.

در این وزن کاراته‌کای اماراتی به مدال طلا رسید و نماینده ازبکستان نقره‌ای شد.

وزن ۵۵- کیلوگرم

فاطمه سعادتی‌، نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی به مصاف سانیستیارانی از اندونزی رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز بازی‌های آسیایی شد.

سعادتی پیش از این در مبارزه نخست برابر وونگ از ماکائو با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید اما در دومین مبارزه مقابل پینگ تسوئی از چین تایپه با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و با توجه به راهیابی حریف خود به فینال، راهی گروه بازنده‌ها شد. وی در این مرحله برابر هوآنگ از ویتنام با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد.

وزن ۶۱- کیلوگرم

در ادامه رقابت های کاراته بازی های آسیایی در هانگژوی چین، آتوسا گلشاد نژاد نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم در دیدار رده بندی مقابل کانای از قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه۱-۰ شکست خورد و دستش به مدال برنز نرسید.

گلشادنژاد پیش از این در مبارزه نخست خود در این رقابت ها سارا آلامری را ۴ بر ۱ از پیش رو برداشت و در ادامه در هانتی نتیجه را به حریف ویتنامی واگذار کرد و با توجه به فینالیست شدن رقیبش راهی جدول شانس مجدد شد.

گلشادنژاد در اولین مبارزه خود در جدول شانس مجدد ۲ بر صفر نماینده ماکائو را از پیش رو برداشت و راهی دیدار رده بندی شده بود.

وزن ۶۷- کیلوگرم

در ادامه رقابت‌های کاراته بازیهای آسیایی هانگژو، امیرمهدی زاده نماینده ایران در وزن ۶۷- کیلوگرم در دیدار رده‌بندی برابر دیدار امیرعلی از قزاقستان به روی تاتامی رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

مهدی زاده پیش از این در مبارزه نخست ۷ بر صفر مغلوب ‌کاراته‌کای اردنی شد و با توجه به فینالیست شدن عبدالرحمان المصطفی، مهدی‌زاده راهی جدول شانس مجدد شد.

وی در این مرحله با کسب ۲ پیروزی ۱ بر صفر و ۶ بر ۵ مقابل نمایندگان تاجیکستان و تایلند به دیدار رده بندی راه یافت و برای کسب نشان برنز تا ساعتی دیگر به مصاف نماینده قزاقستان خواهد رفت.

وزن ۷۵- کیلوگرم

بهمن عسگری، نماینده ایران و دارنده مدال طلای جهان، در نخستین مبارزه‌اش مقابل ماخمدُف از ازبکستان با نتیجه شش بر صفر به برتری رسید. او در دومین مبارزه هم برابر جی اون از کره جنوبی در یک مبارزه سخت با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید و راهی دور یک‌چهارم نهایی شد.عسگری در این مرحله مقابل ساکایاما از ژاپن با نتیجه سه بر یک شکست خورد و از رسیدن به دور نیمه‌نهایی بازماند.

در ادامه کاراته‌کای ژاپنی هم مقابل حریفی از اردن شکست خورد تا بهمن عسگری از دور مسابقات حذف شود.

وزن ۶۸- کیلوگرم

مبینا حیدری، نماینده کاراته بانوان ایران، در مبارزه نخست مقابل زفانیا، دارنده مدال طلای آسیا، از اندونزی با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد و با توجه به شکست این کاراته‌کا در دور دوم مقابل حریف ژاپنی، حیدری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وزن ۸۴- کیلوگرم

مهدی خدابخشی،نماینده ایران در روز سوم رقابت‌های کاراته از دور مسابقات کنار رفت.

وزن ۸۴+ کیلوگرم

در ادامه رقابتهای کاراته بازی های آسیایی در هانگژوی چین، سجاد گنج‌زاده دارنده مدال طلای المپیک و نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم ایران در دیدار فینال مقابل شادیکانوف از قرقیزستان به روی تاتامی رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

گنج زاده پیش از این در دور نخست مقابل وادانا ایکسایاسان از لائوس ۸ بر ۲ به برتری رسید، وی سپس محمد آواییس از پاکستان را ۹ بر ۱ شکست داد و در نیمه نهایی نیز ۳ بر ۲ از سدکانگ تانگ از تایلند گذشت و راهی فینال شد.

این نهمین طلای کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو بود. گنج‌زاده در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز قهرمان شده بود. او علاوه بر طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، ۴ طلا دو نقره و یک برنز جهان و ۶ طلای قهرمانی آسیا در دو بخش تیمی و انفرادی را در کارنامه دارد.

اسکیت:

۸ تا ۱۵ مهر

اسکیت مردان:

۱۰۰۰ متر

محمدامین حیدری با رکورد ۱.۲۷.۳۲۶ فینالیست شد اما کیارش شامحمدی که زمان ۱.۳۰.۱۵۲ را ثبت کرده بود، از صعود به فینال بازماند.

نماینده اسکیت سرعت ایران پس از حضور در فینال این دوره از مسابقات با ثبت یک خطا در حرکت استارت و به جا گذاشتن رکورد زمانی یک دقیقه و سی ثانیه و چهارصد و چهل و سه صدم ثانیه صاحب مدال نشد و با عنوان ششمی به کارش در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی خاتمه داد.

ماده فری‌استایل

امیرمحمد سواری در مرحله یک‌هشتم نهایی در رقابت با حریف سنگاپوری با رکورد ۴.۶۹۸ ثانیه پیروز شد و به دور یک چهارم نهایی صعود کرد. او در این مرحله در رقابت با حریفی از تایوان نتیجه را واگذار کرد و به نیمه‌نهایی نرسید.

رضا لسانی در اجرای اول زمان ۳.۹۹۷ ثانیه را برای خود ثبت کرد و امیرمحمد سواری نیز در اجرای اول توانست در مدت زمان ۴.۳۱۹ ثانیه کارش را به پایان برساند. در پایان اجرای اول لسانی در جایگاه دوم ایستاد و سواری نیز در رتبه ششم قرار گرفت.

رضا لسانی نیز در این مرحله در رقابت با حریف ژاپنی با ثبت زمان ۴.۶۳۹ ثانیه پیروز شد و به یک‌چهارم‌ نهایی رسید. او در ادامه در رقابت با حریف کره‌ای با دو برد راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

در اجرای دوم امیرمحمد سواری موفق شد با یک خطا، زمان ۴.۳۳۶ ثانیه را ثبت کند و رضا لسانی نیز بدون خطا رکورد ۳۹۴۰ را ثبت کرد.

در مجموع دو اجرای اول و دوم مرحله گروهی لسانی با ثبت معدل زمانی ۳.۹۴۰ ثانیه سوم شد و سواری نیز با معدل زمانی ۴.۳۱۹ ثانیه هشتم شد.

در آخرین روز رقابت‌های اسکیت مردان در رشته فری‌استایل رضا لسانی که در مرحله نیمه‌نهایی شکست خورده و به دیدار رده‌بندی رسیده بود در این مرحله برابر حریف چین‌تایپه‌ شکست خورد و در جایگاه چهارم بازی‌های آسیایی قرار گرفت.

اسکیت زنان:

در پایان دور اول بخش زنان و بین هشت شرکت‌کننده، ملیکا منوچهری راد ۱.۳۷.۲۱۷ با زمان و نگین شیخی با زمان ۱.۳۸.۴۱۴ به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و ششم ایستادند و جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کردند.

پس از برگزاری مسابقات دو گروه، مشخص شد نگین شیخی با رکورد ۱.۳۷.۰۸۲ و ملیکا منوچهری راد با زمان ۱.۳۷.۱۵۷ توانستند در جمع هشت نفر برتر قرار گرفته و راهی مرحله فینال شوند.

ملیکا منوچهری راد با رکورد ۱.۴۲.۷۰۱ و نگین شیخی با زمان ۱.۴۳.۸۶۹ به کار خود پایان دادند. آنها در انتهای مسابقه بین هشت اسکیت‌باز برتر به ترتیب در رتبه‌های هفتم و هشتم ایستادند.

فری‌استایل

ترانه احمدی در مرحله نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل لیو چیائو از چین‌تایپه به رقابت پرداخت و در مسابقه اول و دوم خود مقابل این اسکیت‌باز شکست خورد و به مدال نقره این دوره از مسابقات رسید.

همچنین رومینا سالک اصفهانی نیز در دیدار رده‌بندی اسکیت فری‌استایل بازی‌های آسیایی هانگژو با تینگ یوئن به رقابت پرداخت و در حالی که مسابقه اول خود را شکست خورد، در مسابقه دوم به پیروزی رسید و پس از شکست در مسابقه سوم نتوانست به مدال برنز برسد و چهارم شد.

کوراش:

۸ تا ۱۰ مهر

*مردان
وزن ۶۶- کیلوگرم، مجیدوحید بریمانلو

او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف «خیراندیش» از تاجیکستان رفته بود که ۱۰ بر صفر حریف خود را شکست داده راهی فینال شده بود. بریمانلو پیش از این مسابقه حریفانی از چین‌تایپه و ویتنام را شکست داده بود.بریمانلو در فینال این وزن مقابل «شتوربابین آرتیوم» از ازبکستان قرار گرفت که در پایان ۵ به صفر شکست خورد تا از رسیدن به مدال طلا بازبماند.

منفی ۸۷ کیلوگرم

امید وندچالی، نماینده کوراش ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی وزن در مصاف با نماینده هند سه بر صفر پیروز شد و به دور بعد صعود کرد. این دیدار در ابتدا به دلیل نقص فنی برای مدتی لغو شده بود.


وزن ۹۰- کیلوگرم، صادق اذرنگ

صادق آذرنگ نماینده کوراش مردان ایران، در فینال این وزن «کیم مینگ‌یو» از کره‌جنوبی را پیش رو داشت که با نتیجه ۱۰ - صفر پیروز از تاتامی (گیلَم) خارج شد و به مدال طلای بازیهای آسیایی رسید تا کاروان ایران پس از ۴ روز دوباره صاحب مدال طلا شود. او در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه‌نهایی، حریفانی از هند و ترکمنستان را شکست داده بود تا فینالیست وزن خود شود.


وزن ۱۰۰+ کیلوگرم، جواد مرادی

*زنان
وزن ۷۰- کیلوگرم:

طاهره آذرپیوند دیگر نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم تیم ملی ایران، با قبول شکست برابر «لین وان تی» از چین‌تایپه از دور رقابت‌ها کنار رفت.

دنیا آقایی، با قبول شکست مقابل حریف چینی عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و صاحب مدال نقره شد. این اولین مدال زنان کوراش‌کار ایران در بازیهای آسیایی است.بانوی کوراش‌کار در فینال این مسابقات مقابل «یو دان» از چین به روی تاتامی رفت که در نهایت با نتیجه ۱۰ - صفر شکست خورد و از رسیدن به مدال طلا بازماند.آقایی در مرحله نیمه‌نهایی «کاخوروا مالیکاخون» از ازبکستان را ۵ بر صفر شکست داد و پیش از آن هم در مرحله یک چهارم، «تیسو چیا ون» از چین‌تایپه را ۱۰ بر صفر شکست داده بود.

وزن ۸۷ کیلوگرم

همچنین زهرا باقری به عنوان نخستین نماینده ایران در فینال مسابقات به روی تاتامی (گیلَم) رفت که با قبول شکست برابر حریف چینی، نایب قهرمان شد.

نماینده کوراش زنان ایران، در فینال مقابل «لیو یی» از چین قرار گرفت که با نتیجه ۳ - صفر شکست خورد و سومین نقره کوراش در بازی‌های آسیایی را کسب کرد. این حریف چینی در مرحله نیمه‌نهایی ملیکا امید دیگر نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران را هم شکست داده بود.

وزن منفی ۹۰ کیلوگرم

همچنین زهرا باقری،نیز مقابل حریفی از قرقیزستان ۱۰ بر صفر پیروز و راهی دور بعد شد.

بسکتبال ۳*۳:

۳ تا ۹ مهر

بازی اول

ایران ۱۲ - کره جنوبی ۲۱ گزارش تصویری

بازی دوم

ایران ۲۲ - مالدیو ۶ گزارش تصویری بازی ایران - مالدیو

بازی سوم:
ایران ۲۲ - ژاپن ۱۳

بازی چهارم، پنج‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۲:
ایران ۱۹- ترکمنستان۱۳

بازی پنجم: شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲:

ایران ۱۹ - هند ۱۷

بازی ششم : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲:

ایران ۱۵- مغولستان ۱۶

حذف تیم ایران از رقابتها رقم خورد.

والیبال ساحلی:

سه شنبه ۲۸ شهریور؛

ایران ۲ – ماکائو ۱، نتیجه ۲۱ بر ۱۱ - ۲۱ بر ۸

ایران ۱ در این روز بازی ندارد و از ساعت ۷:۳۰ الی ۸:۳۰ یک جلسه تمرین خواهد داشت.

چهارشنبه ۲۹ شهریور؛

ایران ۱ – تاجیکستان، نتیجه ۲۱ بر ۹ و ۲۱ بر ۶

ایران ۲ – قطر ۲، نتیجه ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۲

پنجشنبه ۳۰ شهریور؛

ایران ۱ – عمان ۲، نتیجه ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۱

ایران ۲ – کره جنوبی ۱، نتیجه ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۱۱

جمعه ۳۱ شهریور؛

ایران ۱ – ماکائو ۲، نتیجه ۲۱ بر ۸ و ۲۱ بر ۱۲

تیم ایران ۲ در این روز استراحت دارد.

مرحله یک هشتم نهایی:

ایران ب - تایلند ب نتیجه ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۵

ایران الف - ژاپن نتیجه ۲۱ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۶ و ۲۱ بر ۱۸

مرحله یک چهارم نهایی:

ایران ب - اندونزی نتیجه ۲۱ بر ۱۴ ، ۲۱ بر ۱۵ و ۱۵ بر ۱۲

قطر - ایران الف نتیجه ۲۱ - ۱۷ و ۲۱ - ۱۹

مرحله نیمه‌نهایی

ایران ب - چین نتیجه ۲۶ - ۲۴ و ۲۱ - ۱۶

رده بندی :

ایران "ب" - قزاقستان نتیجه ۲۵ - ۲۳ و ۳۰ - ۲۸

نتیجه نهایی : ایران ب چهارم شد

والیبال:

۲۸ شهریور تا ۶ مهر

مسابقات والیبال مردان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور تا ۴ مهرماه در شهر هانگژو کشور چین برگزار می‌شود.

سه‌شنبه ۲۸ شهریور

قرقیزستان ۲ – قزاقستان ۳ (۲۵ بر ۱۸، ۲۳ بر ۲۵، ۱۵ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۱ بر ۱۵)

نپال یک – بحرین ۳ (۲۵ بر ۲۰، ۲۰ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۲۵)

پاکستان ۳ – مغولستان صفر (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰)

ژاپن ۳ – افغانستان صفر (۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۸)

هند ۳ – کامبوج صفر (۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۹)

تایلند ۳ – هنگ‌کنگ صفر (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۳)

اندونزی ۳ – فیلیپین صفر (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰)

چهارشنبه ۲۹ شهریور

چین‌تایپه صفر – پاکستان ۳ (۱۸ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۹ بر ۲۵)

ایران ۳ – نپال صفر (۲۵ بر ۹، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۳)

قطر ۳ – تایلند یک (۲۵ بر ۱۶، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۹)

افغانستان صفر – فیلیپین ۳ (۲۳ بر ۲۵، ۱۶ بر ۲۵، ۱۲ بر ۲۵)

چین ۳ – قرقیزستان صفر (۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۸)

کره‌جنوبی ۲ – هند ۳ (۲۷ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۹، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۱۵ بر ۱۷)

ژاپن ۳ – اندونزی صفر (۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸)

پنج‌شنبه ۳۰ شهریور

هنگ‌کنگ یک – قطر ۳ (۲۱ بر ۲۵، ۱۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۱ بر ۲۵)

بحرین یک – ایران ۳ (۱۶ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۰ بر ۲۵) گزارش تصویری

کامبوج صفر – کره‌جنوبی ۳ (۲۳ بر ۲۵، ۱۳ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۲۵)

اندونزی ۳ – افغانستان صفر (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷)

قزاقستان صفر – چین ۳ (۲۰ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵)

مغولستان صفر – چین‌تایپه ۳ (۲۲ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵)

فیلیپین صفر – ژاپن ۳ (۱۹ بر ۲۵، ۱۴ بر ۲۵ و ۲۳ بر ۲۵)

برنامه مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ در روز جمعه ۳۱ شهریور ماه به وقت تهران به این شرح است:

ایران ۳ – تایلند صفر (۲۵-۲۱، ۲۵-۱۸ و ۲۵- ۱۶)

بحرین یک – قطر ۳ (۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸، ۱۹ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۲۵)

قزاقستان صفر – ژاپن ۳ (۲۲ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۲۵)

هند ۳ – چین‌تایپه صفر (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱)

چین ۳ – اندونزی یک (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۷، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲)

کره‌جنوبی صفر – پاکستان ۳ (۱۹ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵)

نتایج کامل دیدارهای پنجمین روز مسابقات والیبال مردان بازی‌های آسیایی هانگژو به قرار زیر است:

هند صفر – ژاپن ۳ (۱۶ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۲۵)

چین‌تایپه ۲ – قزاقستان ۳ (۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۱۹)

پاکستان یک – قطر ۳ (۲۴ بر ۲۶، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۸ بر ۲۵)

کره‌جنوبی ۳ – بحرین یک (۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱، ۱۹ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲)

مرحله نیمه نهایی:

چین‌تایپه ۳ – بحرین یک (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹)

اندونزی ۳ – قزاقستان ۲ (۲۵ بر ۲۲، ۲۴ بر ۲۶، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۱۲)

ایران۳ – قطر صفر(۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲)

تایلند یک – کره‌جنوبی سه (۱۹ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۹ بر ۳۱)

چین ۳ – ژاپن صفر (۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱)

نتایج کامل آخرین روز این رقابت‌ها به شرح زیر است:

تایلند صفر – قزاقستان ۳ (۱۹ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵)

اندونزی ۲ – کره‌جنوبی ۳ (۲۷ بر ۲۹، ۲۵ بر ۱۹، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۸ بر ۱۵)

قطر یک – ژاپن ۳ (۳۵ بر ۳۷، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۳ بر ۲۵)

هند صفر – پاکستان ۳ (۲۱ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۳ بر ۲۵)

ایران ۳ – چین یک (۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۶ بر ۲۴)

رتبه‌بندی نهایی مسابقات والیبال مردان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به قرار زیر است:

  1. ایران
  2. چین
  3. ژاپن
  4. قطر
  5. پاکستان
  6. هند
  7. کره جنوبی
  8. اندونزی
  9. قزاقستان
  10. تایلند
  11. چین‌تایپه
  12. بحرین

همچنین تیم‌های نپال، قرقیزستان، مغولستان، هنگ‌کنگ، افغانستان، فیلیپین و کامبوج موفق به صعود از مرحله مقدماتی مسابقات والیبال مردان نشدند.

قایقرانی:

٢٩ شهریور تا ٣ مهر

اسلالوم

رکسانا رازقیان در مرحله گروهی کایاک اسلالوم زمان ۱۱۴.۵۲ثانیه را ثبت کرد و پنجم شد.

چهار قایق اول مستقیم به نیمه نهایی صعود کردند و بقیه قایق‌ها راهی مرحله دوم شدند.

رارقیان در مرحله گروهی با نمایندگان چین، تایلند، هند، قزاقستان، چین تایپه و ژاپن به رقابت پرداخت. تایلند دو نماینده داشت که یکی از آنها نتوانست مسابقه را به پایان برساند.

رکسانا رازقیان در مرحله اول پنجم شد و از صعود مستقیم به نیمه‌نهایی باز ماند. از این رو در مرحله دوم مقدماتی به رقابت پرداخت.

او با زمان ۱۱۳.۷۷ ثانیه دوم شد و به نیمه‌نهایی کایاک اسلالوم راه یافت. در این مرحله چهار قایقران حضور داشتند که هر چهار نفر به نیمه‌نهایی رفتند.

کایاک یکنفره زنان

هدیه کاظمی در گروه خود با زمان ۲ دقیقه و ۹ ثانیه و ۵۴ صدم ثانیه سوم شد و به فینال رفت.

قایق‌های چین و سنگاپور به ترتیب اول و دوم شدند.

هدیه کاظمی در فینال کایاک یک‌نفره ۵۰۰ متر زنان با زمان ۲ دقیقه و ۶۳۵ صدم ثانیه سوم شد و به مدال برنز رسید.

نمایندگان چین و اندونزی به ترتیب اول و دوم شدند.

در فینال کایاک زنان، نمایندگان ایران، ازبکستان، تایلند، چین، قزاقستان، هند، سنگاپور، ژاپن و کره‌جنوبی به رقابت پرداختند.

کانو یک‌نفره

هیوا افضلی در گروه خود با زمان ۵۵ ثانیه و ۲۷۸ صدم ثانیه پنجم شد و به نیمه نهایی رفت.

قایق های چین، ویتنام و ازبکستان راهی فینال شدند اما قایق ایران و ژاپن به نیمه نهایی رفتند.

هیوا افضلی در مرحله نیمه‌نهایی کانو یک نفره ۲۰۰ متر با زمان ۵۲ ثانیه و ۶۲۳ صدم ثانیه دوم شد و به فینال راه یافت.

افضلی در مرحله گروهی پنجم شد و به نیمه نهایی رفت. در مرحله نیمه نهایی نیز قایق های اول تا سوم به فینال راه یافتند.

هیوا افضلی در فینال کانو یک‌نفره ۲۰۰ متر زنان با زمان ۴۹ ثانیه و ۸۹۸ صدم ثانیه ششم شد و از رسیدن به مدال بازماند.

در فینال کانو زنان، نمایندگان ایران، ازبکستان، تایلند، چین، قزاقستان، ویتنام، اندونزی، ژاپن و کره‌جنوبی به رقابت پرداختند.

کانو دونفره ۱۰۰۰متر مردان

محمدنبی رضایی و کیا اسکندانی در فینال کانو دونفره ۱۰۰۰متر مردان با زمان ۳ دقیقه و ۵۵ ثانیه و ۳۰۱ صدم ثانیه چهارم شد و از کسب مدال باز ماند.

نمایندگان ازبکستان، قزاقستان و هند به ترتیب اول تا سوم شدند.

کایاک چهار نفره مردان

قایق ایران با ترکیب پوریا شریفی، سپهر ساعتچی، علی آقا میرزایی و پیمان قویدل زمان یک دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۲۲۰صدم ثانیه را ثبت کرد و دوم شد و به فینال صعود کرد.

قایق چهارنفره ایران با ترکیب پوریا شریفی، علی آقامیرزایی، سپهر ساعتچی و پیمان قویدل با زمان یک دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۴۸۰ صدم ثانیه چهارم شد و به مدال نرسید.

قایق های چین، کره‌جنوبی و ژاپن به ترتیب اول تا سوم شدند.

در فینال کایاک چهارنفره مردان، نمایندگان ایران، ازبکستان، تایلند، قزاقستان،چین، قرقیزستان، ژاپن، کره‌جنوبی و سنگاپور به رقابت پرداختند.

کایاک چهار نفره زنان

قایق چهارنفره ایران با ترکیب هدیه کاظمی، کیانا کمال زاده، تانیا کارگرپور و الناز شفیعیان با زمان یک دقیقه و ۴۶ ثانیه و ۹۴۲ صدم ثانیه پنجم شد و به مدال نرسید.

قایق‌های چین، کره‌جنوبی، ازبکستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در فینال کایاک چهارنفره زنان، نمایندگان ایران، ویتنام، هند، ازبکستان، تایلند، قزاقستان،چین و کره‌جنوبی به رقابت پرداختند.

کانو دونفره زنان

قایق ایران با ترکیب هدیه خیرآبادی و هیوا افضلی در فینال کانو دونفره ۲۰۰ متر زنان، زمان ۴۸ ثانیه و ۸۵۰ صدم ثانیه ثبت کرد و پنجم شد.

نمایندگان چینف قزاقستان و ازبکستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در فینال کانو دونفره زنان، نمایندگان ایران، ویتنام، هند، ازبکستان، تایلند، قزاقستان،چین و اندونزی به رقابت پرداختند.

کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان

قایق ایران با ترکیب عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه خود زمان یک دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۹۶ صدم ثانیه را ثبت کرد و دوم شد. قایق ایران به فینال صعود کرد.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در فینال کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان، زمان یک دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۴۸۶ صدم ثانیه را ثبت کرده و با قرارگرفتن در رده سوم، مدال برنز را کسب کردند.

به این ترتیب قایقرانی آب‌های آرام در روز نخست فینال‌ها توانست به دو مدال برنز برسد.

در فینال، ۹ قایق از کشورهای کره‌ جنوبی، ژاپن، اندونزی، ازبکستان، ایران، قزاقستان، ویتنام، هند و تایلند به رقابت پرداختند.

کایاک دونفره مردان ایران

قایق ایران با ترکیب سپهر ساعتچی و پیمان قویدل در گروه خود با زمان یک دقیقه و ۳۸ ثانیه و ۳ صدم ثانیه اول شد و به فینال رفت.

قایق ایران با قایق‌های قزاقستان، قرقیزستان، سنگاپور، اندونزی، تایلند و ماکائو به رقابت پرداخت.

سپهر ساعتچی و پیمان قویدل در فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان، با ثبت زمان یک دقیقه و ۳۹ ثانیه و ۲۹۱ صدم ثانیه در رده سوم قرار گرفته و مدال برنز این رقابت را به دست آوردند.

در فینال، ۹ قایق از کشورهای کره‌ جنوبی، چین، سنگاپور، ازبکستان، ایران، قزاقستان، عراق، قرقیزستان و تایلند به رقابت پرداختند.

کانو یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان

محمدنبی رضایی با زمان ۴ دقیقه و ۲ ثانیه و ۴۶۳ صدم ثانیه در گروه خود دوم شد و به فینال صعود کرد.

قابق ایران با قایق‌های قزاقستان ،تاجیکستان، چین تایپه، اندونزی، قزاقستان و هند به رقابت پرداخت.

محمدنبی رضایی در فینال کانو یک‌نفره ۱۰۰۰متر مردان زمان ۴ دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۳۲۸ صدم ثانیه را ثبت کرد و در رده چهارم قرار گرفت.

قایقرانان چین‌تایپه، ازبکستان و قزاقستان اول تا سوم شدند.

در فینال، ۹ قایق از کشورهای کره‌جنوبی، چین، اندونزی، ازبکستان، ایران، قزاقستان، چین‌تایپه، هند و تاجیکستان به رقابت پرداختند.

کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان

علی آقا میرزایی با زمان ۳ دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۶۰۳ صدم ثانیه در گروه خود اول شد و به فینال رفت.

قایق های اول تا سوم مستقیم به فینال رفتند و بقیه قایق ها راهی نیمه نهایی شدند.

قایق ایران با قایق‌هایی از هنگ‌کنگ‌، تاجیکستان، قزاقستان، اندونزی و سنگاپور به رقابت پرداخت.

علی آقامیرزایی در فینال کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰متر مردان زمان ۳ دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۲۵۵ صدم ثانیه را ثبت کرد و در رده چهارم قرار گرفت.

قایقرانان چین، ازبکستان و قزاقستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در فینال، ۹ قایق از کشورهای کره‌جنوبی، چین، سنگاپور، ازبکستان، ایران، قزاقستان، هنگ‌کنگ، عراق و قرقیزستان به رقابت پرداختند.

کانوی دونفره ۵۰۰ متر زنان

مائده شورگشتی و هیوا افضلی در فینال کانو دونفره ۵۰۰ متر زنان زمان ۲ دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه را ثبت کردند و در رده هفتم قرار گرفتند.

نمایندگان چین، قزاقستان و تایلند اول تا سوم شدند.

در فینال، ۹ قایق از کشورهای ژاپن، چین، هند، اندونزی، ازبکستان، تایلند، ایران، ویتنام و قزاقستان به رقابت پرداختند.

کایاک دونفره ۵۰۰ متر زنان

قایق با ترکیب هدیه کاظمی و الناز شفیعیان در گروه خود، با زمان یک دقیقه و ۵۶ ثانیه و ۳۷۹ صدم ثانیه سوم شد و به فینال رفت.

هدیه کاظمی و الناز شفیعیان در فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر زنان زمان یک دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۸۲۶ صدم ثانیه را ثبت کرد و در رده پنجم قرار گرفت.

نمایندگان چین، قزاقستان و ازبکستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در فینال، ۹ قایق از کشورهای کره‌جنوبی، چین، سنگاپور، ازبکستان، ایران، قزاقستان، ویتنام، هند و تایلند به رقابت پرداختند.

قایق‌های قزاقستان و سنگاپور اول و دوم شدند.

روئینگ یک‌نفره سنگین‌وزن مردان:

امیرحسین محمودپور با زمان ۷ دقیقه و ۲۷ ثانیه و ۳۰ صدم ثانیه در گروه خود اول شد و به نیمه نهایی راه یافت.

در مرحله نیمه‌نهایی امیرحسین محمودپور با زمان هفت دقیقه، ۴۷ ثانیه و ۶۷ صدم ثانیه سوم شد و به فینال A رفت.

امیرحسین محمودپور در فینال ماده یک نفره سنگین وزن مردان زمان ۷ دقیقه و ۲۳ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه را ثبت کرد و ششم شد و به مدال بازی‌های آسیایی هانگژو نرسید.

قایق های چین، ژاپن و هنگ‌کنگ به ترتیب اول تا سوم شدند.

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده

رویینگ دونفره سنگین‌وزن مردان

قایق ایران با ترکیب رضا قهرمانی و امیرحسین محمودپور در مرحله گروهی، زمان ۶ دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۱۳ صدم ثانیه را ثبت کرد و در گروه خود دوم شد و به شانس مجدد رفت.

قایق ایران با ترکیب امیرحسین محمودپور و رضا قهرمانی زمان ۶ دقیقه، ۳۴ ثانیه و ۲ صدم ثانیه را ثبت کرد و چهارم شد.

قایق‌های چین، ازبکستان و اندونزی به ترتیب مدال طلا، نقره و برنز گرفتند.

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده و جدول تیمی

رویینگ دونفره سبک وزن زنان

قایق ایران با ترکیب نازنین ملایی و کیمیا زارعی در مرحله گروهی با زمان ۶ دقیقه و ۵۹ ثانیه و ۱۱ صدم ثانیه در گروه خود اول شد و به فینال A رفت.

قایق ایران با ترکیب نازنین ملایی و کیمیا زارعی زمان ۷ دقیقه، ۱۷ ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه را ثبت کرد و چهارم شد و به مدال نرسید.

قایق‌های چین، ازبکستان و اندونزی اول تا سوم شدند.

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده و جدول تیمی

رویینگ دونفره سنگین‌وزن زنان:

قایق ایران با ترکیب مهسا جاور و زینب نوروزی در مرحله گروهی، زمان ۷ دقیقه و ۹ ثانیه و ۲۹ صدم ثانیه را ثبت کرد و اول شد و به فینال A رفت.

قایق ایران با ترکیب مهسا جاور و زینب نوروزی زمان ۷ دقیقه، ۱۷ ثانیه و ۸ صدم ثانیه را ثبت کرد و دوم شد و به مدال نقره رسید.

قایق چین اول شد و مدال طلا گرفت.

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده و جدول تیمی

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده و جدول تیمی

رویینگ چهار نفره زنان

تیم ایران با ترکیب فاطمه مجلل، نازنین ملایی، مهسا جاور و زینب نوروزی زمان ۶ دقیقه و ۵۵ ثانیه و ۲ صدم ثانیه را ثبت کرد و در گروه خود دوم شد و به فینال A صعود کرد.

تیم چین با زمان ۶ دقیقه و ۴۳ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه اول شد.

قایق ایران با ترکیب نازنین ملایی، مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل زمان ۶ دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۸۲ صدم ثانیه را ثبت کرد و دوم شد. به این ترتیب قایق ایران به مدال نقره رسید.

در فینال A رویینگ چهار نفره زنان، قایق‌های ایران، چین، اندونزی، ویتنام و قزاقستان به رقابت پرداختند.

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده و جدول تیمی

به این ترتیب تعداد مدال‌های قایقرانی رویینگ ایران به دو نقره رسید. روز گذشته قایق دونفره سنگین وزن زنان مدال نقره گرفت.

افشین فرزام سرمربی و هما خاتمی و فرزین رضایی مربی تیم ملی روئینگ ایران در این دوره از بازی‌ها هستند و محمدتقی محمدیان به عنوان سرپرست در کنار این تیم حضور دارد.

مهسا جاور، نازنین ملایی، زینب نوروزی، کیمیا زارعی و فاطمه مجلل در بخش بانوان و امیرحسین محمودپور و رضا قهرمانی در بخش آقایان ورزشکاران روئینگ ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو هستند.

مراسم افتتاحیه :

اول مهر

مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو شنبه برگزار شد. مراسم در استادیوم مرکز ورزشی المپیک هانگژو با نام مستعار "نیلوفر بزرگ" برگزار شد. این استادیوم تنها در فاصله چهار کیلومتری دهکده ورزشکاران قرار دارد. بلافاصله پس از آغاز مراسم، رژه کشورها آغاز شد و کاروان افغانستان به عنوان اولین کشور رژه رفت.

کاروان ایران با نام "شهید محسن حججی" در این دوره از بازی‌ها حضور دارد و در مراسم افتتاحیه پس از کشور اندونزی رژه رفت.

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده و جدول تیمی

جواد فروغی ملی‌پوش تیراندازی و ناهید کیانی ملی پوش تکواندو پرچمداران کاروان ایران بودند که با در دست داشتن پرچم ایران جلوتراز سایر ورزشکاران، رژه رفتند.

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده و جدول تیمی

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده و جدول تیمی

لباس ایران در مراسم افتتاحیه، برای مردان کت طوسی، شلوار سرمه‌ای تیره و کتانی سفید و برای زنان نیز مانتو طوسی با شلوار و مقنعه سورمه‌ای تیره و کتانی سفید بود.

کاروان ورزش ایران با ۲۸۹ ورزشکار در ۳۴ رشته ورزشی در نوزدهمین دوره از بازی‌های آسیایی شرکت کرده است. شعار کاروان "ایمان، ایران، افتخار" است.

گزارش تصویری مراسم افتتاحیه

دوچرخه سواری

۲ تا ۷ مهر

رقابت دوچرخه سواری کوهستان زنان بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار شد و نماینده ایران سوم شد و به مدال برنز رسید.

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده و جدول تیمی

فرانک پرتوآذر ملی‌پوش کوهستان ایران در ماده کراس کانتری زنان زمان یک ساعت و ۴۲ دقیقه و ۴۴ ثانیه را ثبت کرد و سوم شد.

پرتوآذر توانست تاریخ سازی کند و به مدال برنز رسید. این اولین مدال دوچرخه‌سواری زنان ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی است.

در این ماده ۱۵ رکابزن شرکت کرده بودند.

سه رکابزن ژاپن، نپال و قزاقستان مسابقه را تمام نکردند.

دو رکابزن چین اول و دوم شدند و مدال طلا و نقره را گرفتند.

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده و جدول تیمی

پرتوآذر برای دومین مرتبه در بازی‌های آسیایی شرکت کرد و در دوره پیش چهارم شد.

علی لبیب ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در ماده اومنیوم پیست به رقابت پرداخت. در پایان رقابت این ماده ابتدا اعلام شد که او سوم شده است اما سپس نتایج تغییر کرد و با کسر امتیاز از او، به رده چهارم رفت.

در دوازدهمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو، رقابت دوچرخه‌سواری جاده برگزار شد و نماینده ایران عملکرد خوبی را از خود نشان داد و چهارم شد.‌ به گفته مسئولان حاضر در محل مسابقه، علی لبیب در صدم ثانیه مدال را از دست داد.

لبیب تنها رکابزن جاده ایران در این بازی‌ها، در مسیری به مسافت ۲۰۷.۷ کیلومتر با ۶۵ رکابزن دیگر به رقابت پرداخت. او در حالی در فهرست اعزام به بازی‌های آسیایی قرار گرفت که قرار بود به محمد گنج‌خانلو برای مدال‌آوری کمک کند. زمانی که گنج‌خانلو در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان ناپدید شد، لبیب به‌تنهایی به بازی‌های آسیایی اعزام شد و در هر دو ماده‌ای که شرکت کرد تا یک‌قدمی مدال پیش رفت.

او پس از دو رکابزن از قزاقستان و نماینده مغولستان در رده چهارم قرار گرفت. لبیب در حالی چهارم شد که او و رکابزن ویتنام به‌تنهایی برای کشورهایشان رکاب زدند اما بقیه کشورها چند نماینده در این مسابقه داشتند.

شش رکابزن از ازبکستان، هنگ‌کنگ، مغولستان و کویت مسابقه را به پایان نرساندند.

به این ترتیب رقابت دوچرخه‌سواری ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو به پایان رسید.

عملکرد دو نماینده ایران در بازی‌های آسیایی:

دوچرخه‌سواری کوهستان: فرانک پرتوآذر مدال برنز

دوچرخه‌سواری پیست، ماده اومنیوم: علی لبیب چهارم شد.

دوچرخه‌سواری جاده: علی لبیب چهارم شد.

شنا :

۲ تا ۷ مهر

در نخستین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو، مرحله گروهی رقابت‌های شنا برگزار شد و نمایندگان ایران از صعود به فینال بازماندند.

۲۰۰ متر مختلط انفرادی

متین سهران در مرحله گروهی ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی زمان ۲ دقیقه و ۵ ثانیه ۸۷ صدم ثانیه را ثبت کرد. سهران در گروه خود اول شد اما در پایان رقابت چهار گروه، در رده چهاردهم قرار گرفت و به فینال راه پیدا نکرد.

هشت شناگر اول به فینال بازی‌های آسیایی راه یافتند.

رکورد ایران پیش از این متعلق به سعید آشتیانی با رکورد ۲ دقیقه و ۵ ثانیه ۹۶ صدم ثانیه بود و سهران آن را ۹ صدم ثانیه ارتقاء داد و بنام خود ثبت کرد.

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده و جدول تیمی

۱۰۰ متر کرال پشت

هومر عباسی در پایان مرحله گروهی ماده ۱۰۰ متر کرال پشت، زمان ۵۸ ثانیه و ۲۰ صدم ثانیه را ثبت کرد و هجدهم شد. نماینده ایران از صعود به مرحله فینال بازماند.

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده و جدول تیمی

۱۰۰ متر آزاد

سامیار عبدلی در پایان مرحله گروهی ماده ۱۰۰ متر آزاد، زمان ۵۰ ثانیه و ۹۲ ثانیه را ثبت کرد و شانزدهم شد. عبدلی از صعود به مرحله فینال بازماند.

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده و جدول تیمی

۵۰ متر کرال پشت

در دومین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو شناگران در ۵۰ متر کرال پشت به رقابت با یکدیگر پرداختند.

هومر عباسی نماینده شنای ایران در این دسته از مسابقات کار خود را آغاز کرد و از رسیدن به فینال بازماند.

این شناگر ایران با ثبت زمان ۲۶.۳۲ ثانیه در رده چهارم گروه خود قرار گرفت و به فینال نرسید.

عباسی در رده‌بندی پایانی در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

۵۰ متر آزاد

دو شناگر ایران در ماده ۵۰ متر آزاد به آب زدند. سامیار عبدلی و متین سهران در دسته پنجم این ماده به ترتیب چهارم و پنجم شدند. عبدلی در رده‌بندی نهایی با رکورد ۲۲:۸۰ در رده دهم قرار گرفت و ضمن جابجایی رکورد ملی، رزرو فینال شد. سهران نیز با رکورد ۲۳:۴۷ در رده پانزدهم ایستاد.

۱۰۰ متر پروانه

مهرشاد افقری در ۱۰۰ متر پرواته به آب زد. افقری در دسته خودش با رکورد ۵۳ ثانیه و ۶۱ صدم ثانیه در رده هفتم ایستاد و در مجموع نیز در رده سیزدهم قرار گرفت. ۲۹ شناگر در این ماده حضور داشتند.

۲۰۰ متر آزاد

متین سهران در دسته سوم ماده با رکورد یک دقیقه و پنجاه و سه ثانیه و پنجاه و هفت صدم ثانیه (۱:۵۳:۵۷) در رده ششم ایستاد و فینالیست نشد. او در پایان این مرحله در رده بیستم قرار گرفت.

ژیمناستیک:

۲ تا ۷ مهر

مهدی الفتی با کسب مدال نقره در بازی‌های آسیایی هانگژو تاریخ‌سازی کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی الفتی، تنها ژیمناست ایران، در فینال پرش خرک بازی‌های آسیایی با حریفان خود در فینال رقابت کرد و با مجموع امتیاز ۱۴/۷۸۳ در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست یافت.

پیش از این تیم ژیمناستیک ایران در مرحله تیمی دهم و مهدی الفتی با امتیاز ۱۴/۵۶۶ در پرش خرک در رده دوم ایستاده و فینالیست شده بود. در بخش قهرمان قهرمانان نیز محمدرضا خسرونژاد هفتم و محمدرضا حمیدی دهم شده بودند.

نماینده ژاپن با امتیاز ۱۵/۰۱۶ در رتبه نخست ایستاد و نماینده مالزی با امتیاز ۱۴/۴۶۶ سوم شد.

صعود حمیدی و خسرونژاد به فینال قهرمان قهرمانان

در بخش قهرمان قهرمانان (قهرمان ۶ وسیله) ۱۲ نفر به فینال راه می‌یابند بنابراین خسرونژاد با ۷۵.۷۶۴ در رده دهم و حمیدی با ۷۴.۷۹۸ در رده دوازدهم ایستادند و به فینال رسیدند.

در پایان وسیله بارفیکس حمیدی چهاردهم شد و به عنوان رزرو اول فینال انتخاب شد. خسرونژاد نیز در این وسیله در رده بیست و یکم قرار گرفت.

در پایان پارالل خسرونژاد هفدهم شد و به عنوان رزرو سوم فینال انتخاب شد. در این وسیله حمیدی بیست و دوم شد.

در دارحلقه احمد کهنی دوازدهم شد و به عنوان رزرو دوم فینال انتخاب شد. در این وسیله خسرونژاد هجدهم و حمیدی سی و سوم شدند.

در خرک حلقه حمیدی بیست و یکم، خسرونژاد بیست و نهم شدند.

در زمینی نیز خسرونژاد و حمیدی به ترتیب در رده بیست م و بیست و یکم ایستادند.

. محمدرضا خسرونژاد در پایان شش وسیله با امتیاز ۷۶.۷۳۰ در رده هفتم ایستاد. همچنین محمدرضا حمیدی نیز در پایان این بخش با امتیاز ۷۵.۵۳۲ در رده دهم قرار گرفت. در این بخش ۱۸ ژیمناست حضور داشتند.

نتایج کامل ژیمناست‌ها در اسباب مختف بازی‌های آسیایی به شرح زیر است:

خرک حلقه:

محمدرضا حمیدی ۱۲.۳۳۳

محمدرضا خسرونژاد ۱۱.۰۶۶

دارحلقه:

محمدرضا حمیدی ۱۱.۱۰۰

محمدرضا خسرونژاد ۱۲.۹۳۳

مهدی احمدکهنی ۱۳.۴۰۰

پرش خرک:

محمدرضا خسرونژاد ۱۲.۸۶۶

محمدرضا حمیدی ۱۲.۷۳۳

مهدی الفتی ۱۴.۵۶۶

پارالل:

محمدرضا حمیدی ۱۲.۹۳۳

محمدرضا خسرونژاد ۱۳.۴۶۶

بارفیکس:

محمدرضا خسرونژاد ۱۲.۲۰۰

محمدرضا حمیدی ۱۲.۶۶۶

حرکات زمینی:

محمدرضا خسرونژاد ۱۳.۲۳۳

محمدرضا حمیدی ۱۳.۰۳۳

تیم ژیمناستیک ایران در مجموع در رده دهم و آخر قرار گرفت. در بخش تیمی ۱۱ تیم حضور داشتند که تیم هنگ کنگ رقابت خود را به پایان نرساند.

شمشیربازی:

۲ تا ۸ مهر

در دومین روز بازی‌های آسیایی هانگژو، رقابت انفرادی شمشیربازی سابر مردان آغاز شد.

نتایج دو نماینده ایران به شرح زیر است:

مرحله گروهی

علی پاکدامن

پاکدامن ۵ - هو لاو از هنگ‌کنگ ۳

پاکدامن ۵ - مموتوف از ازبکستان ۴

پاکدامن ۵ - پایاس یونان از نپال ۱

پاکدامن ۵ - الموتیری از عربستان ۲

پاکدامن ۵ - سرکیسیان از قزاقستان ۲

محمد رهبری

رهبری ۵ - سرنواناد از تایلند ۲

رهبری ۵ - آن وو از ویتنام ۴

رهبری ۵ - عبداالله تهلا از اردن ۱

رهبری ۵ - عامر محمد از عربستان ۲

رهبری صفر - گو بونگیل از کره جنوبی ۵

رهبری ۵ - آیموراتوف از ازبکستان ۴

جدول حذفی

مرحله یک شانزدهم نهایی جدول انفرادی

علی پاکدامن و محمد رهبری هر دو استراحت داشتند.

مرحله یک هشتم نهایی جدول انفرادی

محمد رهبری ۱۵ - کنتو یوشیدا از ژاپن ۹

مرحله یک چهارم نهایی جدول انفرادی

محمد رهبری ۱۵ - برابر ینگ هیو یان از چین ۱۲

علی پاکدامن ۸ - چنگ پنگ شن از چین ۱۵

مرحله نیمه نهایی:

محمد رهبری ۱۱ - اوه سان گوک از کره‌جنوبی ۱۵

رهبری مدال برنز گرفت.

بخش تیمی:

یک چهارم: ایران ۴۵ - هنگ کنگ ۳۹

محمد رهبری: ۱۴ امتیاز گرفت و ۱۱ امتیاز از دست داد.

محمد فتوحی: ۸ امتیاز گرفت و ۱۳ امتیاز از دست داد.

علی پاکدامن: ۱۳ امتیاز گرفت و ۱۱ امتیاز از دست داد.

فرزاد باهر: ۱۰ امتیاز گرفت و ۴ امتیاز از دست داد.

نیمه نهایی: ایران ۴۵ - چین ۴۱

علی پاکدامن: ۱۳ امتیاز گرفت و ۱۴ امتیاز از دست داد.

محمد رهبری: ۲۲ امتیاز گرفت و ۱۲ امتیاز از دست داد.

فرزاد باهر: ۲ امتیاز گرفت و ۱۴ امتیاز از دست داد.

محمد فتوحی: ۴ امتیاز گرفت و ۵ امتیاز از دست داد.

به این ترتیب پرونده شمشیربازی ایران در این دوره از بازی‌ها با دو برنز ( برنز انفرادی محمد رهبری و برنز تیمی) به پایان رسید. شمشیربازی سابر ایران در دوره گذشته، یک برنز انفرادی و یک نقره تیمی گرفته بود.

تنیس روی میز:

۲ تا ۱۰ مهر

انفرادی :

شیما صفایی صفر - هایاتا از ژاپن ۴

۱ - ۱۱، ۴ - ۶ -۱۱ ۱۱، ۴ _ ۱۱

تیم دونفره برادران عالمیان به مرحله یک‌چهارم نهایی جدول دونفره تنیس روی میز بازی‌های آسیایی هانگژو صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در ششمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو، مرحله یک‌هشتم نهایی جدول دونفره تنیس روی میز مردان برگزار شد و تیم برادران عالمیان موفق به شکست حریفش شد. تیم نوشاد و نیما عالمیان در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل تیم چین‌تایپه با نتیجه سه بر دو پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

تیم عالمیان‌ها در صورت پیروزی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مدال برنز مشترک می‌رسد اما بازی سختی را مقابل تیم ژاپن خواهد داشت.

تیم دونفره عالمیان پیش از این تیم تایلند را شکست داده بود.

مرحله یک‌چهارم نهایی فردا ( شنبه) برگزار می‌شود.

نتیجه این بازی به شرح زیر است:

تیم نوشاد و نیما عالمیان ۳ - تیم یانگ چن و لیائو تینگ از چین تایپه ۲
امتیاز: ۷ - ۱۱، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۶ و ۱۱ - ۴

ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران از جدول انفرادی بازی‌های آسیایی هانگژو حذف شدند.

به گزارش ایسنا، در ششمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو، مرحله یک‌هشتم نهایی جدول انفرادی تنیس روی میز انفرادی مردان برگزار شد و دو نماینده ایران رقابت حساسی را داشتند.

امیرحسین هدایی موفق نشد از پس حریفش بربیاید و مقابل نفر هشتم رنکینگ جهان شکست خورد. هدایی با نتیجه چهار بر صفر مقابل بازیکن چین‌تایپه مغلوب شد و از بازی‌ها کنار رفت.

نوشاد عالمیان هم مقابل هاریموتو از ژاپن با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد.

نوشاد سه گیم اول را واگذار کرد اما در گیم چهارم و پنجم توانست پیروز باشد. گیم ششم را هم واگذار کرد و شانس گرفتن مدال را از دست داد.

عالمیان در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تاریخ‌سازی کرد و پس از نیم قرن به مدال برنز انفرادی رسید.

نتیجه به شرح زیر است:

مرحله یک‌هشتم نهایی جدول انفرادی

نوشاد عالمیان (رنکینگ ۵۳ جهان) ۲ - هاریموتو از ژاپن (رنکینگ ۴ جهان) ۴

امتیاز: ۹ - ۱۱، ۱۰ - ۱۲، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۵، ۱۲ - ۱۰ و ۱۰ - ۱۲

امیرحسین هدایی (رنکینگ ۱۳۰ جهان) صفر - یون لین از چین تایپه (رنکینگ ۸ جهان) ۴

امتیاز: ۶ - ۱۱، ۶ - ۱۱، ۲ - ۱۱، ۶ - ۱۱

نوشاد عالمیان: به جو شلوغ سالن باختم!

مرحله یک شانزدهم نهایی

امیرحسین هدایی ۴ - سلطانف از تاجیکستان صفر گزارش تصویری ایران تاجیکستان

امتیاز: ۱۱ - ۴، ۱۱ - ۵، ۱۱ - ۸ و ۱۱ - ۶

نوشادعالمیان از ایران (رنکینگ ۵۳ جهان) ۴ - علی خدراوی از عربستان (رنکینگ ۲۰۰ جهان) ۱

امتیاز: ۱۱ - ۵، ۷ - ۱۱، ۱۱ - ۶، ۱۱ - ۴ و ۱۱- ۳

امیرحسین هدایی ( رنکینگ ۱۳۰ جهان) ۴ - کوییک آیزاک از سنگاپور ( رنکینگ ۶۵ جهان) ۲

امتیاز: ۱۱ - ۷، ۱۱ - ۷، ۵ - ۱۱، ۱۱ - ۶، ۴ - ۱۱ و ۱۱ - ۹

مرحله یک هشتم نهایی

مرحله یک هشتم نهایی برگزار می‌شود که نوشاد عالمیان بازی حساسی را مقابل هاریموتو نفر ۴ رنکینگ جهان از ژاپن در پیش دارد.

دو نفره تیمی:

نتیجه بازی به شرح زیر است:

مرحله یک شانزدهم نهایی جدول دونفره

تیم نوشاد و نیما عالمیان از ایران ۳ - تیم تانچاروئن و پاداساک از تایلند صفر

امتیاز بازی: ۱۱ - ۸، ۱۴ - ۱۲ و ۱۲ - ۱۰

ایران ۳ - بحرین صفر

بازی اول: امیرحسین هدایی ۳ - خالد راشد صفر (۱۱ - ۶، ۱۱ - ۹ و ۱۱ - ۴)

بازی دوم: نیما عالمیان ۳ - جاسم الیاسی صفر (۱۱ - ۴، ۱۱ - ۶ و ۱۱ - ۶)

بازی سوم: نوشاد عالمیان ۳ - حسین علی صفر ( ۱۱ - ۹، ۱۱ - ۱، ۱۱ - ۸)

ایران ۱ - هنگ‌کنگ ۳

بازی اول: نیما عالمیان (رنکینگ ۲۰۸ جهان) یک - چون وانگ (رنکینگ ۴۹ جهان) ۳

امتیاز:(۱۳ - ۱۱، ۱۱ - ۱۲، ۶ - ۱۱، ۷ - ۱۱)

بازی دوم: نوشاد عالمیان( رنکینگ ۵۳ جهان) ۳ - سیو لام (رنکینگ ۱۲۵ جهان) یک

امتیاز:(۱۰ - ۱۲، ۱۱ - ۴، ۱۱ - ۷، ۱۱ - ۶)

بازی سوم: امیرحسین هدایی (رنکینگ ۱۳۰ جهان) صفر - کیت کوان هو (رنکینگ ۱۵۷ جهان) ۳

امتیاز: ( ۸ - ۱۱، ۷ - ۱۱، ۸ - ۱۱)

بازی چهارم: نوشاد عالمیان( رنکینگ ۵۳ جهان) صفر - چون وانگ (رنکینگ ۴۹ جهان) ۳

امتیاز:( ۱۰ - ۱۲، ۹ - ۱۱، ۷ - ۱۱)

ایران ۳ - مغولستان صفر

بازی اول: امیرحسین هدایی ۳ - گانخویاک صفر (۱۱ - ۷، ۱۱ - ۵ و ۱۱ - ۷)

بازی دوم: نوشاد عالمیان ۳ - میاندال صفر (۱۱ - ۷، ۱۱ - ۱ و ۱۱ - ۱)

بازی سوم: نیما عالمیان ۳ - آنخبایار صفر (۱۱ - ۳، ۱۱ - ۳ و ۱۱ - ۴)

در مرحله یک هشتم نهایی:

ایران ۳ - ویتنام صفر گزارش تصویری

بازی اول: امیرحسین هدایی ۳ - تا نگویین ۱ (۵ - ۱۱، ۱۱ - ۸، ۱۱ - ۹ و ۱۱ - ۸)

بازی دوم: نوشاد عالمیان ۳ - هوانگ دینه ۱ (۱۱ - ۴، ۱۲ - ۱۰، ۱۱ - ۱۳ و ۱۱ - ۲)

بازی سوم: نیما عالمیان ۳ - توان دوان صفر (۱۱ - ۹، ۱۱ - ۷ و ۱۱ - ۲)

نتیجه دیدار نیمه نهایی به شرح زیر است:

ایران صفر - کره‌جنوبی ۳

بازی اول: نیما عالمیان (رنکینگ ۲۰۸ جهان) ۲ - جونگ هون لیم (رنکینگ ۱۷ جهان) ۳

امتیاز: ۸ - ۱۱، ۵ - ۱۱، ۱۱ - ۹، ۱۳- ۱۱ و ۹ - ۱۱

بازی دوم: نوشاد عالمیان (رنکینگ ۵۳ جهان) ۲ - ووجین جانگ (رنکینگ ۱۳ جهان) ۳

امتیاز: ۱۱ - ۹، ۵ - ۱۱، ۴ - ۱۱، ۱۱ - ۸ و ۸ - ۱۱

بازی سوم: امیرحسین هدایی (رنکینگ ۱۳۰ جهان) صفر -گانگ‌هیون پارک (رنکینگ ۱۷۶ جهان) ۳

امتیاز: ۹ - ۱۱، ۷ - ۱۱ و ۵-۱۱

در هفتمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو، مرحله یک چهارم نهایی جدول دونفره تنیس روی میز مردان برگزار شد.

تیم نوشاد و نیما عالمیان در یک رقابت حساس با تیم ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و با تاریخ سازی، مدال برنز مشترک خود را قطعی کرد.

ایران برای اولین بار در بخش دونفره مدال بازی‌های آسیایی می‌گیرد وپینگ پنگ ایران برای اولین بار در یک دوره بازی‌های آسیایی صاحب دو مدال می‌شود.

تیم برادران عالمیان پیش از این تیم‌های تایلند و چین تایپه را شکست داده بود.

تیم دوبل ایران در نیمه‌نهایی به مصاف چین می‌رود.

نتیجه این دیدار به شرح زیر است:

مرحله یک چهارم نهایی

تیم نوشاد و نیما عالمیان ۳ - تیم اویکاوا و ماتسوشیتا از ژاپن صفر

امتیاز: ۱۱ - ۶، ۱۱ - ۸ و ۱۱-۵

نتایج نمایندگان ایران در بازی‌های آسیایی:

تیمی: نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی مدال برنز

انفرادی: نوشاد عالیمان و امیرحسین هدایی در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند.

تنیس روی میز ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توانست تاریخ‌سازی کند و نوشاد عالمیان پس از نیم قرن به مدال برنز مشترک رسید.

در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز دوباره دست به تاریخ‌سازی زد و پس از ۶۵ سال به مدال برنز مشترک تیمی رسید.

گزارش تصویری تنیس روی میز ایران - ژاپن

تکواندو:

۲ تا ۶ مهر

وزن ۴۹ کیلوگرم:

مبینا نعمت‌زاده، نماینده وزن منهای ۴۹ کیلوگرم ایران هم در مصاف با تکواندوکاری از فیلیپین در دو راند با امتیازات ۹ بر ۵ و ۱۴ بر ۲ پیروز شد.

وزن ۵۸ کیلوگرم:

حاج‌موسایی که مقابل تکواندوکاری از بنگلادش قرار گرفت در دو راند با نتیجه ۱۴ بر صفر پیروز شد و به دور بعد مسابقات صعود کرد.

حاج‌موسایی در مرحله یک هشتم این رقابت‌ها به مصاف تکواندوکاری از ازبکستان رفت و به پیروزی رسید. او در دو راند با امتیازات ۸ بر ۷ و ۷ بر ۶ حریف خود را شکست داد و به دور یک چهارم راه‌ پیدا کرد.

منهای ۶۳ کیلوگرم

علیرضا حسینی‌پور در مرحله یک‌شانزدهم وزن منهای ۶۳ کیلوگرم به روی تاتامی رفت.

او در این مرحله مقابل نماینده اندونزی رقابت کرد و توانست ۲ بر صفر مقابل حریفش به پیروزی برسد و وارد مرحله بعد شود.

حسین‌پور در دور یک هشتم نهایی مقابل تکواندوکاری از پاکستان به میدان رفت و در دو راند پیاپی باامتیازات ۱۰ - ۳ و ۹ - ۴ به پیروزی رسید.

علیرضا حسین‌پور با پیروزی در دور نیمه‌نهایی رقابت‌های تکواندوی بازی‌های آسیایی هانگژو فینالیست شد.

او در این دور برابر زاید الحلاوانی از اردن در راند نخست با امتیاز ۶ - ۳ پیش افتاد. در راند دوم دو تکواندوکار امتیازی را کسب نکردند و نماینده ایران با توجه به پیروزی در راند نخست راهی دیدار فینال شد.

علیرضا حسین‌پور در فینال رقابت‌های تکواندوی بازی‌های آسیایی هانگژو به مبارزه با توب‌تینگ‌دانگ از تایلند رفت و شکست خورد.

این تکواندوکار تایلندی در قهرمانی جهان ۲۰۲۳، نقره گرفت و در این دیدار هم در دو راند پیاپی پیروز شد.

ملی‌پوش ایران در راند اول ۷ - ۶ و در راند دوم ۱۰ - ۷ نتیجه را واگذار کرد و مدال نقره گرفت.

وزن منهای ۶۸ کیلوگرم

متین رضایی در دور یک هشتم نهایی به مصاف کورمانالیف از قرقیزستان رفت و پیروز شد.

رضایی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف ژیائو چن‌ مینگ از چین رفت و پیروز شد.

رضایی راند اول را با امتیاز ۱۴ - ۷ واگذار کرد. در راند دوم دو ورزشکار در امتیاز ۱۲ برابر بودند اما رضایی به دلیل ضربات بیشتر برنده اعلام شد تا کار به راند سوم برسد. رقابت در راند سوم حساسیت زیادی داشت و رضایی با اینکه از حریفش عقب بود اما در ثانیه‌های پایانی یک امتیاز گرفت و ۱۵ - ۱۴ پیروز شد. او به این ترتیب با صعود به دور نیمه‌نهایی، مدال برنز را هم قطعی کرد.

در نیمه نهایی متین رضایی به مصاف زیاد عبدالکریم از اردن رفت و شکست خورد.

رضایی در راند دوم ۷ - ۶ برنده شد اما در راندهای اول و سوم ۱۴ - ۱۰ و ۸ - ۵ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

وزن منهای ۸۰ کیلوگرم

مهران برخورداری هم در یک هشتم نهایی وزن منهای ۸۰ کیلوگرم امید سحاک از افغانستان قرار گرفت و در دو راند با امتیازهای ۸ - صفر و ۱۵ - ۲ پیروز شد.

مهران برخورداری در نیمه نهایی مقابل پارک وهیوک از کره‌جنوبی قرار گرفت.او در راند اول ۶ - ۳ باخت اما در راند دوم ۱۱ - ۷ به برتری رسید. راند سوم ۱۰ - ۱۰ برابر شد اما برخورداری به دلیل خطای بیشتر شکست خورد.

وزن ۸۰+ کیلوگرم

آرین سلیمی در فینال تکواندو بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف نماینده چین رفت و شکست خورد.

تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران در دیدار پایاپای و مهیج برابر سونگ ژائوژیانگ از چین راند اول را ۱۷ - ۱۱ واگذار کرد اما در راند دوم ۱۹ - ۱۳ به پیروزی رسید تا کار به راند سوم بکشد. نماینده چین در راند سوم ۲۱ - ۱۵ پیروز شد. سلیمی در طول این مبارزه خوب جنگید اما در نهایت تکواندوکار چینی قهرمان شد.

آرین سلیمی در یک هشتم نهایی با ساموئل موریسون از فیلیپین مبارزه کرد و در دو راند پیروز شد. سلیمی در یک چهار نهایی حریف اردنی را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد تا برنز او قطعی شود.

فیلم مبارزه آرین سلیمی و حریف چینی

ملی‌پوش سنگین وزن ایران در این مرحله مقابل «لی منگ» از چین‌تایپه قرار گرفت که در دو راند با امتیازهای ۱۴ - ۱۰ و ۱۶ - ۱۳ پیروز شد و به فینال وزن ۸۰+ کیلوگرم رسید. او در مبارزه پایانی خود با برنده مبارزه نمایندگان چین و قزاقستان دیدار می‌کند.

ملی‌پوش وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران در مرحله یک هشتم نهایی با «ساموئل موریسون» از فیلیپین مبارزه کرد و در دو راند پیروز شد. سلیمی همچنین در یک چهار نهایی هم حریف اردنی را شکست داد تا به نیمه نهایی صعود کند.

منهای ۵۳ کیلوگرم

ناهید کیانی در اولین دیدار خود از بازی‌های آسیایی هانگژو شکست خورد و ناباورانه از بازی‌های آسیایی حذف شد.

ناهید کیانی تکواندوکار وزن ایران در دور یک‌هشتم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو شکست خورد و از بازی‌ها کنار رفت.

پرچمدار کاروان ایران در اولین مبارزه خود مقابل تکواندوکاری از تایلند به میدان رفت و با حساب سه بر دو شکست خورد.

او در راند اول این مسابقه با امتیاز ۹ - ۲ شکست خورد اما در راند دوم با امتیاز ۸ - ۴ پیروز شد و در راند سوم با تساوی ۶ - ۶ (به دلیل ضربات بیشتر حریف)شکست خورد.

منهای ۵۷ کیلوگرم

نرگس میرنوراللهی، تکواندوکار وزن ایران در نخستین دیدار خود مقابل کیم یوجین از کره جنوبی قرار گرفت که در دو راند با امتیازهای ۱۳ - ۱ و ۹ - ۸ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وزن منهای ۶۷ کیلوگرم

ملیکا میرحسینی نیز در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم به مصاف تکواندوکاری از نپال رفت و در دو راند با امتیازهای ۱۴ - ۱ و ۹ - صفر برنده شد و به یک چهارم نهایی صعود کرد.

میرحسینی در برابر جولیانا الصادق از اردن رفت که با پیروزی در دو راند به نیمه‌نهایی رسید و مدال برنز را قطعی کرد.

در نیمه‌نهایی میرحسینی به مبارزه با سادیکووا از ازبکستان پرداخت و شکست خورد.

او در راند اول ۳ -۲ برنده شد اما در راندهای دوم و سوم با امتیازهای ۱۳ - ۱۰ و ۱۸ - ۶ شکست خورد. به این ترتیب از صعود به فینال بازماند و به مدال برنز دست پیدا کرد.

وزن ۶۷+ کیلوگرم

آناهیتا توکلی، تکواندوکار ایران در دور یک‌هشتم نهایی با کریستی آلورا از فیلیپین رقابت کرد و در دو راند پیروز شد اما در یک‌چهارم پایانی مقابل اوسیکاوا از ازبکستان شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد. او در راند دوم ۱ - صفر پیروز شد اما نتیجه راندهای اول و سوم را به ترتیب با امتیازهای ۱۰ - ۲ و ۱ - صفر واگذار کرد.

پومسه

مرجان سلحشوری در مرحله یک شانزدهم حذفی نیز با امتیاز ۷.۷۲۰ مقابل هو دوی تران از ویتنام پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته بود.

سلحشوری در دومین رقابت خود در بخش پومسه مقابل هدیه عبدالکریم از مالزی پیروز شد و به نیمه‌نهایی رفت. با این اتفاق مدال برنز سلحشوری قطعی است.

مرجان سلحشوری، نماینده تکواندوی ایران در بازی‌های آسیایی در مرحله نیمه نهایی پومسه مقابل یوییکو نیوا از ژاپن شکست خورد و به همراه نماینده چین تایپه به صورت مشترک به مدال برنز رسید.

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده و جدول تیمی

سلحشوری در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز نایب قهرمان شده بود.

بعد از پایان مسابقات تکواندو بیژن مقانلو، مجید افلاکی و مینو مداح (کادر مربیان) مهران برخورداری، مهدی حاج موسایی، ناهید کیانی، مبینا نعمت زاده و متین رضایی برای شرکت در رقابت‌های گرندپری تائویان راهی این شهر خواهند شد. سایر نفرات به تهران بازمی گردند. ضمن اینکه سجاد مردانی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل زندی و ابوالفضل عباسی برای حضور در مسابقات گرندپری، از تهران راهی چین می‌شوند.

جودو:

۲ تا ۵ مهر

وزن ۶۶ کیلوگرم:

ابوالفضل محمودی برابر کمسونگ ری از کره شمالی شکست خورد.

-۸۱ کیلوگرم:

مهدی فتحی پور از عراق رفت و به پیروزی رسید.

فتحی پور در مرحله یک هشتم نهایی برابر جودوکار بحرین شکست خورد و حذف شد.

-۷۰ کیلوگرم زنان:

مریم بربط، جودوکار وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ایران به مصاف نماینده قزاقستان رفت و به پیروزی رسید.

او در مرحله یک چهارم نهایی برابر نماینده ازبکستان با ضربه فنی شکست خورد

مریم بربط در مرحله شانس مجدد مقابل جودوکار مغولستان قرار گرفت و مبارزه را واگذار کرد.

وزن منهای ۹۰ کیلوگرم

باغچقی در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف فارس بداوی از فلسطین رفت و پیروز شد.

باغچقی در دور یک هشتم به مصاف جودوکار قزاقستان رفت و ایپون(ضربه‌فنی) شد.

ووشو:

۲ تا ۶ مهر

فرم:

فرم نان‌چوان

بنی‌طالبی امتیاز ۹.۶۹۳ را ثبت کرد و نهم شد.

مجیری با امتیاز ۹.۶۹۰ در رده یازدهم قرار گرفت.

فرم نن‌گوئن

مجیری امتیاز ۶.۶۹۰ را ثبت کرد و نهم شد.

بنی‌طالبی امتیاز ۹.۶۸۶ را ثبت کرد و دهم شد.

نتایج نهایی مجموع دو فرم:

فرم نان‌چوان زنان

حانیه رجبی با امتیاز ۹.۶۵۳ هشتم شد.

مینا پناهی در هنگام اجرای فرم نانچوان - نن‌دائو دچار مصدومیت شد و نتوانست کار خود را به پایان برساند.

فرم نن دائو زنان

حانیه رجبی امتیاز ۹.۳۱۳ را ثبت کرد و دهم شد.

۱۰ نفر در تالو زنان شرکت کرده بودند.

نتیجه مجموع اجرای دو فرم

حانیه رجبی در مجموع اجرای دو فرم با امتیاز ۱۸.۹۶۶ هشتم شد.

تالوکاران چین، مالزی و ازبکستان مدال طلا، نقره و برنز گرفتند.

حسین قبله‌نما در فرم «دائوشو» با امتیاز ۹.۴۲ رتبه هفتم را کسب کرد

در فرم «گوئن‌شو»، با امتیاز ۹.۶۹ به کار خود پایان داد

در مجموع امتیازات این دو فرم، امتیاز ۱۹.۱۱ را به دست آورده و از کسب مدال باز ماند.

ساندا - مردان

وزن ۶۰ کیلوگرم: شجاع پناهی

نخستین مبارزه خود که از مرحله یک هشتم رقابت‌های برگزار شد، مقابل «اسکندر یوسف احمد سعد» از یمن قرار گرفت که در پایان حریف یمنی خود را شکست داد

پناهی در دومین مبارزه خود به مصاف «عمورزاکوف آسکات» از قرقیزستان رفت که با شکست دادن حریف خود، راهی مرحله نیمه‌نهایی این وزن شد تا مدال برنز خود را قطعی کند.

شجاع پناهی باید به مصاف «گیدئون فرد پادوا» از فیلیپین می‌رفت که حریف او از حضور در این مبارزه منصرف شد تا نماینده ایران راهی فینال شود.

شجاع پناهی مقابل حریف چینی خود روی سکو رفت که با شکست در این دیدار، به مدال نقره دست یافت.

وزن ۶۵ کیلوگرم: افشین سلیمی

سانداکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی ایران،در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف «ترانگ ون چونگ» از ویتنام رفت که با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. سلیمی با این برد مدال برنز خود را قطعی کرد.

افشین سلیمی نیز با پیروزی مقابل «جئون سئونگ جین» از کره‌جنوبی به پیروزی دست یافت تا به عنوان سومین نماینده ایران، به فینال بازی‌های آسیایی راه یابد.

افشین سلیمی در فینال این رقابت‌ها مقابل «ماربون ساموئل» از اندونزی روی سکو قرار گرفت و در دو راند متوالی به پیروزی رسید تا ضمن کسب عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی، نخستین طلای ووشوکاران ایران را هم به ارمغان بیاورد.

وزن ۷۰ کیلوگرم: محسن محمد سیفی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «پالتایف مکان» از ترکمنستان قرار گرفت که موفق شد به راحتی حریف خود را شکست داده و راهی مرحله نیمه‌نهایی این وزن شود.

با پیروزی مقابل حریف خود به پیروزی دست یافت تا با صعود به فینال وزن خود، به یک قدمی کسب چهارمین مدال طلایش در تاریخ بازی‌های آسیایی برسد.

کاپیتان و سانداکار تیم ملی ووشوی ایران در مرحله نیمه‌نهایی وزن ۷۰ کیلوگرم به مصاف «ژانگ هوان یی» از چین‌تایپه رفت و با پیروزی قاطع مقابل حریف خود به فینال رسید.

وزن ۷۵ کیلوگرم : یوسف صبری

مرحله یک هشتم نهایی: «شوخزود تاشپولاتوف» قزاق را با اختلاف بیش از ۱۲ امتیاز شکست داد.

مرحله یک چهارم نهایی: «عزیزبک ایسرویلوف» ازبکستانی به روی سکو رفت و با ناک اوت کردن حریف خود، ضمن راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی این وزن، مدال برنز خود را قطعی کرد.

یوسف صبری دیگر سانداکار تیم ملی ایران، در مرحله نیمه‌نهایی وزن ۷۵ کیلوگرم مقابل «حبیبی نصرت‌الله» افغان به روی سکو رفت که در همان راند نخست حریف خود را ناک‌اوت کرد تا به فینال بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو راه یابد.

ملی‌پوش وزن ۷۵ کیلوگرم ایران، در فینال برابر «کای فیلانگ» از ماکائو به روی سکو رفت که در همان راند نخست در ۳۰ ثانیه با کسب ۱۲ امتیاز، با اقتدار حریف خود را شکست داد تا دومین طلای ووشوی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ را کسب کند.فیلم مبارزه یوسف صبری

ساندا زنان:

وزن ۵۲ کیلوگرم:الهه منصوریان

مرحله یک هشتم نهایی : با پیروزی مقابل حریفی از نپال، به مرحله یک چهارم نهایی وزن خود صعود کرد.

در مرحله یک چهارم نهایی این وزن به مصاف «الطاف سامرین» از پاکستان رفت که موفق شد با ناک اوت کردن حریف خود به پیروزی دست پیدا کند.

الهه منصوریان نماینده وزن ۵۲ کیلوگرم تیم ملی زنان ایران ایران، در مرحله نیمه‌نهایی وزن خود مقابل «تاریسا دآ فلورنتینا» از اندونزی به روی سکو رفت که با شکست دادن حریف خود فینالیست شد.

نماینده وزن ۵۲ کیلوگرم ساندای زنان ایران، در فینال به مصاف «لی یوئیائو» نماینده کشور میزبان (چین) رفت که برابر این رقیب قدرتمند خود شکست خورد و از رسیدن به مدال طلا بازماند. منصوریان در پایان مسابقه و پس از اینکه دست حریف به عنوان برنده بالا رفت به شدت اشک می‌ریخت.

وزن ۶۰ کیلوگرم

شهربانو منصوریان سانداکار تیم ملی زنان ایران، با پیروزی برابر «گوزل رحمدووا» از ترکمنستان ضمن راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی وزن خود، مدال برنزش را قطعی کرد.

شهربانو منصوریان سانداکار وزن ۶۰ کیلوگرم در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف «ژو ژیاووی» از چین رفت و با نتیجه ۲ بر صفر مقابل حریف خود شکست خورد. به این ترتیب او از راهیابی به فینال وزن خود ناکام ماند و با مدال برنز به کار خود پایان داد.

تنیس:

۲ تا ۸ مهر

مشکات الزهرا صفی، ملی‌پوش تنیس ایران پس از استراحت در دور اول، برابر جوآنا گارلند از چین تایپه قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

صفی ست اول را با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و در ست دوم در حالی که ۴ بر صفر عقب بود، انصراف داد.

برنامه کامل و نتایج بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳؛ فیلم و عکس + لینک پخش زنده و جدول تیمی

صفی برای نخستین‌بار در بازی‌های آسیایی شرکت کرد. او سال گذشته به دلیل حضور در گرنداسلم جوانان تاریخ ساز شده بود. تنیس ایران یک نماینده هم در بخش مردان دارد و سینا مقیمی پس از استراحت در دور اول، با بازیکن چین تایپه بازی خواهد کرد.

هندبال:

۲ تا ۱۳ مهر

مرحله گروهی:

ایران ۵۰ - مغولستان ۱۶

ایران ۲۱ - ژاپن ۳۳

ایران ۲۳– عربستان۲۳

ایران ۲۲ - کویت ۲۴

ایران ۲۰ - بحرین ۲۹

ایران ۲۴ - کره جنوبی ۲۵

پایان کار تیم ملی هندبال و حذف از مرحله دوم

یونس آثاری، محمدمهدی بهنام نیا، افشین صادقی، میلاد قلندری، مجتبی حیدرپور، حسین جهانی، یاسین کبیریان جو، محمدرضا کاظمی، علی کوهزاد، شهاب صادق زاده، محمدرضا اورعی، علی رحیمی کازرونی، مهران رهنما، محمد سیاوشی، کیارش طاهری و رضا یادگاری ترکیب تیم ملی هندبال در بازی‌های آسیایی را تشکیل می‌دهد.

وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی، حمید صادقی شاه‌نشین و شهداد مرتجی به عنوان مربی، علی بخشی به عنوان ماساژور و روح‌الله اکرمی‌نیا به عنوان سرپرست، کادرفنی تیم ملی هندبال در این بازی‌ها هستند.

بوکس:

۲ تا ۱۶ مهر

وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: علی حبیبی‌نژاد صفر- "سین سیری" از تایلند ۵

وزن ۵۷ کیلوگرم: دانیال شه‌بخش برابر لیو پینگ از چین شکست خورد.

وزن ۹۲+ کیلوگرم : ایمان رمضان‌پور در مقابل جو تائیونگ از کره‌جنوبی روی رینگ رفت و پیروز شد.

وزن ۹۲ کیلوگرم: طوفان شریفی نماینده سنگین وزن تیم ملی ایران به مصاف «اودای الهینداوی» از اردن به روی رینگ رفت که در انتها با رای داورانُ ۴ - ۱ برنده اعلام شد.

وزن ۸۰ کیلوگرم: شاهین موسوی - نگماتولییف برنده

وزن ۹۰ کیلوگرم : طوفان شریفی مقابل حریق قزاقستانی خود شکست خورد

وزن ۹۲+ کیلوگرم: ایمان رمضان‌پور برابر «نارندر» از هند بازنده شد.

تیراندازی:

۲ تا ۷ مهر

تپانچه انفرادی مردان:

در این مرحله امیر جوهری خو با ثبت رکورد ۵۷۸.۱۳ در رده نهم ایستاد. سجاد پورحسینی با رکورد ۵۷۵.۱۸ در رده هجدهم و جواد فروغی پرچم‌دار کاروان ایران و قهرمان المپیک با رکورد ۵۷۳.۱۵ در رده بیست و ششم قرار گرفتند.

تپانچه بادی مردان:

تیم تپانچه بادی مردان با ترکیب جواد فروغی، امیر جوهری‌خو و سجاد پورحسینی با مجموع امتیاز ۱۷۲۶.۴۶ در رده ششم قرار گرفت. در این ماده ۱۴ تیم حضور داشتند.

تپانچه بادی زنان:

در ششمین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو، تیراندازان ایران در مرحله مقدماتی تپانچه بادی زنان رقابت کردند که به فینال نرسیدند. در این ماده ۵۶ تیرانداز حضور داشتند.

در این مرحله هانیه رستمیان با ثبت رکورد ۵۷۳.۱۴ در رده پانزدهم ایستاد. گلنوش سبقت اللهی با رکورد ۵۷۱.۱۷ در رده بیستم و مینا قربانی با رکورد ۵۷۰.۱۴ در رده بیست و سوم قرار گرفتند.

تپانچه ۲۵ متر

هانیه رستمیان در چهارمین روز بازی‌های آسیایی در فینال تپانچه ۲۵ متر در رده ششم ایستاد.او پیش از این در مرحله مقدماتی با رکورد ۵۸۴.۲۷ در رده ششم ایستاده و فینالیست شده بود.

در مقدماتی همین ماده گلنوش سبقت‌اللهی با رکورد ۵۶۶.۱۱ سی‌ویکم شد و زینب طوماری با رکورد ۵۴۳.۱۱ در رده سی‌ونهم ایستاد.

تفنگ سه وضعیت بادی

آرمینا صادقیان، نجمه خدمتی و الهه احمدی در مقدماتی تفنگ سه وضعیت بادی بازی‌های آسیایی با قرارگیری در رده‌های یازدهم، پانزدهم و بیست‌ونهم از رسیدن به فینال بازماندند.

دختران تیراندازی ایران در مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت زنان در کنار ۴۱ تیرانداز دیگر در خط آتش ایستادند و از رسیدن به فینال بازماندند.

در این مرحله آرمینا صادقیان با مجموع امتیاز ۵۸۵.۲۵ در رده یازدهم قرار گرفت. نجمه خدمتی با امتیاز ۵۸۲.۲۷ در رده پانزدهم و الهه احمدی با امتیاز ۵۷۵.۲۳ در رده بیست و نهم ایستادند.

تیم تفنگ سه وضعیت زنان:

تیم تفنگ سه وضعیت زنان با ترکیب الهه احمدی، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان با مجموع امتیاز ۱۷۴۲ در رده ششم قرار گرفت. در این ماده ۱۲ تیم حضور داشتند.

میکس تیمی تفنگ بادی:

تیم میکس تفنگ بادی با ترکیب شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام در دیدار رده بندی مقابل قزاقستان رقابت کرد که تیم میکس تفنگ بادی در نهایت با شکست مقابل قزاقستان مدال برنز را از دست داد و چهارم شد.

تفنگ بادی مردان:

۱۰- پوریا نوروزیان

۱۲- امیرمحمد نکونام

۱۷- مهیار صداقت

تفنگ بادی زنان:

۱۱- شرمینه چهل‌امیرانی

۱۷- الهه احمدی

۳۸- نجمه خدمتی.

تیم تپانچه بادی زنان:

تیم تپانچه بادی زنان با ترکیب هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌االهی و مینا قربانی با مجموع امتیاز ۱۷۱۴.۴۵ در رده پنجم قرار گرفت. در این ماده ۱۴ تیم حضور داشتند.

تفنگ سه وضعیت مردان:

پوریا نوروزیان با قرارگیری در رده هشتم به فینال رسید. در این ماده ۴۵ تیرانداز حضور داشتند.در این مرحله پوریا نوروزیان با ثبت رکورد ۵۸۴.۳۲ در رده هشتم ایستاد و فینالیست شد. مهیار صداقت با رکورد ۵۸۲.۲۰ در رده دوازدهم و امیرمحمد نکونام با رکورد ۵۷۶.۲۶ در رده بیستم قرار گرفتند.

پوریا نوروزیان در فینال تفنگ سه وضعیت مردان در رده هشتم ایستاد و مدال این ماده را از دست داد.

تفنگ سه وضعیت مردان:

تیم تفنگ سه‌وضعیت مردان با ترکیب پوریا نوروزیان، امیرمحمد نکونام و مهیار صداقت با مجموع امتیاز ۱۷۴۲ در رده پنجم قرار گرفت. در این ماده ۱۴ تیم حضور داشتند.

میکس تیمی تپانچه:

تیم تپانچه ایران با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو در خط آتش این ماده قرار گرفت که با مجموع ۵۷۵ امتیاز در رده سوم ایستاد. تپانچه میکس تیمی با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو برای کسب مدال برنز با پاکستان رقابت کرد.تیم ایران در این مسابقه ۱۶ بر ۱۴ به برتری رسید و مدال برنز را کسب کرد. این اولین مدال تیراندازان ایران در این مسابقات است.

در هشتمین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو تیراندازان ایران در بخش تراپ زنان و مردان رقابت کردند که مرضیه پرورش‌نیا با کسب ۱۰۵ امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت. در این بخش ۲۶ تیرانداز حضور داشتند.

همچنین در بخش مردان ۴۱ تیرانداز در خط آتش ایستادند که محمد بیرانوند با کسب رکورد ۱۱۷ در رده شانزدهم قرار گرفت.

پایان کار تیراندازان در هانگژو با کسب تنها یک مدال برنز:

تیم ملی تیراندازی ایران با ۱۶ ورزشکار و در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی در بازی‌های آسیایی رقابت کرد و در پایان حاصل کار همه تیراندازان کسب تنها یک مدال برنز آن هم در میکس تپانچه میکس بود.

البته تاکنون تپانچه در بازی‌های آسیایی موفق به کسب مدال نشده بود.

نتایج کامل ۱۶ تیرانداز در بازی‌های آسیایی هانگژو:

تفنگ بادی زنان و مردان:

شرمینه چهل امیرانی:پانزدهم ، الهه احمدی: هفدهم، نجمه خدمتی: سی و هشتم، تیم تفنگ بادی زنان: هفتم

پوریا نوروزیان: دهم، امیرمحمد نکونام: دوازدهم، مهیار صداقت: هفدهم، تیم تفنگ بادی مردان: چهارم

میکس تیمی تفنگ بادی:

تیم تفنگ ایران (امیرمحمد نکونام و شرمینه چهل‌امیرانی): صعود به فینال، رتبه فینال: پنجم

تفنگ سه وضعیت زنان و مردان:

آرمینا صادقیان: یازدهم، نجمه خدمتی: پانزدهم، الهه احمدی: بیست و نهم، تیم تفنگ سه وضعیت زنان: ششم

پوریا نوروزیان: هشتم، رتبه فینال: هشتم، مهیار صداقت: دوازدهم، امیرمحمد نکونام:بیستم، تیم تفنگ سه وضعیت مردان: پنجم

تپانچه ۲۵ متر زنان:

هانیه رستمیان: ششم، رتبه فینال: ششم، گلنوش سبقت اللهی: سی‌ویکم، زینب طوماری: سی‌ونهم، تیم تپانچه ۲۵ متر:پنجم

تپانچه بادی زنان و مردان:

هانیه رستمیان: پانزدهم، گلنوش سبقت اللهی: بیستم، مینا قربانی: بیست و سوم، تیم تپانچه بادی زنان: پنجم

امیر جوهری خو: نهم، سجاد پورحسینی: هجدهم، جواد فروغی: بیست و ششم، تیم تپانچه بادی مردان: ششم

تیم میکس تپانچه بادی:

تیم تپانچه ایران (هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو): سوم، رتبه فینال: مدال برنز

تراپ مردان و زنان:

در بخش تراپ مرضیه پرورش‌نیا هفدهم و محمد بیرانوند شانزدهم شدند.

وحید گلخندان دیگر نماینده اعزامی به این مسابقات بود که به دلیل حضور جواد فروغی به این مسابقات اعزام نشد

فوتبال:

۲۹ شهریور تا ۱۵ مهر

در بخش مردان مسابقات فوتبال ۲۳ تیم حضور دارند و این رقابت‌ها در ۶ گروه برگزار خواهد. پنج گروه ۴ تیمی هستند و تنها گروه D به‌صورت ۳ تیمی برگزار می‌شود.

طبق قرعه‌کشی صورت گرفته، تیم فوتبال امید ایران در گروه B این رقابت‌ها با مغولستان، عربستان و ویتنام همگروه است.

گروه A: میانمار، هند، بنگلادش و چین

گروه B: ایران، مغولستان، عربستان و ویتنام

گروه C: افغانستان، هنگ‌کنگ، سوریه و ازبکستان

گروه D: قطر، فلسطین و ژاپن

گروه E: تایلند، کویت، بحرین و کره جنوبی

گروه F: چین تایپه، قرقیزستان، اندونزی و کره شمالی

برنامه مسابقات تیم ملی فوتبال امید کشورمان در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

* سه شنبه ۲۸ شهریورماه

ویتنام ۴– مغولستان۲

عربستان یک – ایران یک / فیلم خلاصه بازی

* پنجشنبه ۳۰ شهریور

مغولستان صفر – عربستان۳

ایران ۴ – ویتنام صفر / فیلم خلاصه بازی

*یکشنبه ۲ مهر

ایران ۳– مغولستان صفر فیلم خلاصه بازی

ویتنام ۱– عربستان ۳

سه شنبه ۴ مهر

ایران ۲ - تایلند صفر

فیلم خلاصه بازی

گزارش تصویری

یکشنبه ۹ مهر

ایران صفر - هنگ کنگ یک

فیلم خلاصه بازی

حذف تیم ملی ایران از بازیهای آسیایی

دوومیدانی

۷ تا ۱۲ مهر

پرتاب دیسک

در فینال پرتاب دیسک ۱۱ ورزشکار حضور داشتند که حسین رسولی در اولین حضورش در این بازی‌ها شگفتی‌ساز شد و با ثبت رکورد ۶۲:۰۴ متر مدال طلا را به دست آورد. احسان حدادی هم در آخرین مسابقه دوران قهرمانی خود با حد نصاب ۶۱.۸۲ متر به مدال نقره رسید.

حدادی بعد از ثبت رکورد ۶۱.۸۲ متر که تا آن لحظه مدال طلا را در مشت داشت. اما در ادامه رسولی با پرتاب ۶۲ متر و ۴ سانتی متر، ۲۲ سانتی‌متر بیشتر از حدادی انداخت و صاحب مدال شد.

حدنصاب‌های احسان حدادی

پرتاب اول (۵۸.۳۹ متر)، پرتاب دوم (۶۱.۸۲ متر) ، پرتاب سوم (خطا)، پرتاب چهارم (۶۰.۴۰ متر)، پرتاب پنجم (۵۹.۰۲ متر)، پرتاب ششم (۵۷.۵۴ متر)

حدنصاب‌های حسین رسولی

پرتاب اول (۵۹.۴۸ متر)، پرتاب دوم (۵۸.۴۱ متر)، پرتاب سوم (۶۰.۶۳ متر)، پرتاب چهارم (۶۲.۰۴ متر) ، پرتاب پنجم (۶۱.۴۶ متر) و پرتاب ششم (۵۷.۶۱ متر)

دوی ۳۰۰۰ متر مانع

حسین کیهانی با زمان ۸ دقیقه و ۴۵ ثانیه و ۹۸ صدم ثانیه به عنوان نفر هفتم از خط پایان عبور کرد و دستش به مدال نرسید. کیهانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا قهرمان این ماده شده بود.

مدال طلای این ماده به آویناش سابل دونده هندی با زمان ۸ دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۵۰صدم ثانیه رسید و دو دونده ژاپنی نقره و برنز گرفتند.

ماده ۴۰۰ متر مانع

مهدی پیرجهان که در گروه دوم این مسابقه قرار داشت، زمان ۵۰.۹۵ ثانیه را ثبت کرد و پنجم شد به این ترتیب از رسیدن به فینال بازماند.

دونده ایران در پایان دور مقدماتی بین ۱۸ دونده، در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

پرتاب وزنه

صابری هم د رتبه‌ای بهتر از پنجمی به دست نیاورد.

دوی ۱۰۰ متر مردان

مقدماتی: زمان ۱۰.۴۲ ثانیه - صعود به نیمه نهایی

نیمه نهایی: زمان ۱۰.۱۳ ثانیه -نفر اول

فینال: سریع‌ترین مرد ایران در این مرحله زمان ۱۰:۱۴ ثانیه را ثبت کرد و با ۳ صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر سوم، چهارم شد.

ژن یی ژی از چین(۹.۹۷)، بونسون از تایلند (۱۰.۰۲) و بن مهد فهیمی از مالزی (۱۰.۱۱) به ترتیب به مدالهای طلا، نقره و برنز رسیدند.

۱۰۰ متر زنان

حمیده اسماعیل‌نژاد : ۱۱.۵۷ ثانیه - صعود به فینال

فرزانه فصیحی: ۱۱.۷۰ ثانیه - از صعود بازماند

حمیده اسماعیل‌نژاد در فینال دوی ۱۰۰ متر زمان ۱۱.۵۴ ثانیه را ثبت کرد و بین هشت دونده حاضر در فینال، هفتم شد.

فرزانه فصیحی دیگر دونده ۱۰۰ متر زنان ایران بود که در دور مقدماتی حذف شد و به فینال نرسید.

۲۰۰ متر زنان

حمیده اسماعیل‌نژاد در حالی‌ که اسمش در فهرست دوندگان بود، در خط استارت قرار نگرفت. پیگیری‌ها مشخص کرد که ماده تخصصی وی‌۱۰۰ متر است اما تمایل داشت شانس خود را در این ماده نیز امتحان کند ولی با توجه به اینکه اسماعیل‌نژاد شب گذشته در فینال ۱۰۰ متر دویده بود به دلیل عدم آمادگی لازم از حضور در این ماده انصراف داد.

بدمینتون:

۶ تا ۱۵ مهر

علی حیاتی، نماینده بدمینتون ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در مرحله یک سی‌ودوم مقابل حریفی از کامبوج رقابت کرد. حیاتی در پایان با نتیجه دو بر صفر مقابل حریفش شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

یگانه کرمانی عضو تیم ملی بدمینتون ایران در مرحله یک سی و دوم مقابل حریفی از مالدیو رقابت کرد.او در پایان با نتیجه یک بر ۲ مقابل حریفش شکست خود و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 46840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      5 1
      خیلی خوب است