تمام شد! حذف تیم ملی امید از بازیهای آسیایی به دست هنگ کنگ + فیلم خلاصه بازی

تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل هنگ کنگ شکست خورد و حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‎‌های ملی فوتبال امید ایران و هنگ کنگ در دیدار دور یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان رضا عنایتی با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ایران صفر - یک هنگ کنگ

گل‌: هین فوون

فیلم خلاصه بازی را ببینید

ایران در نیمه اول عملکرد مناسبی داشت و دقیقه ۱۵ بازیکنان ایران اعتقاد داشتند که باید خطای پنالتی اعلام شود اما داور برخورد بازیکن حریف با اسلامی را خطا اعلام نکرد.

مطهری دقیقه ۲۴ فرصت خوبی برای پیش انداختن ایران داشت اما ضربه سر او روی ارسال تورانیان در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت و او این فرصت خطرناک را خنثی کرد.

گل اول هنگ کنگ (۴۷): ارسال بلند آنسون وونگ درون محوطه جریمه با ضربه سر یین چانگ همراه شد و پاس او را هین فوون با ضربه سر وارد دروازه سید حسین حسینی کرد تا شروع موفقی در همین ابتدای نیمه دوم داشته باشند.

ایران برای جبران گل خورده حملات بیشتری را روی دروازه حریف ترتیب داد که دقیقه ۵۷ ضربه محکم محمد خدابنده‌لو پس از برخورد با مدافعان بلوکه شد.

دقیقه ۶۰ یک فرصت دیدنی برای به ثمر رسیدن گل تساوی از دست رفت. مطهری که با سرعت وارد محوطه شده بود ارسال خطرناک خدابنده‌لو را در فاصله کم با دروازه به بیرون فرستاد و نتوانست گلزنی کند.

ایران در دقایق باقی مانده نیمه دوم تنلاش زیادی برای گلزنی داشت و همین مساله هنگ کنگ را به عقب سوق داده بود.

دقیقه ۶۷ ضربه محکم اسلامی روی پاس خدابنده‌لو در محوطه جریمه ابتدا توسط دروازه‌بان دفع شد. سپس مطهری توپ را در اختیار گرفت و با دخالت بازیکن حریف که سعی بر دفع توپ داشت روی زمین افتاد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۷۲ ایران یک مرتبه دیگر به گلزنی نزدیک شد اما ضربه سر خطرناک آریا برزگر را دروازه‌بان دفع کرد. در ریباند مطهری آماده گلزنی بود که سوت داور به نشانه آفساید به صدا درآمد و این موقعیت نتیجه را تغییر نداد.

حملات شاگردان عنایتی برای تغییر سرنوشت تیم امید اثری نداشت تا در نهایت آن‌ها شکست را بپذیرند و از دور رقابت‌ها کنار بروند.

ترکیب تیم امید ایران

سیدحسین حسینی، سینا شاه عباسی(۸۵- سامان فلاح)، سیدمجید نصییری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد خدابنده لو، غلامرضا ثابت ایمانی(۶۸- آریا برزگر)، محمدحسین اسلامی(۸۵- امید حامدی فر)، امیر جعفری(۸۵- محمدرضا غبیشاوی)، مهدی ممی زاده و ارسلان مطهری.

ترکیب تیم امید هنگ کنگ

کاوینگ تسه، تسانگ یی‌هنگ، انگای هوی‌لی، کریستیم الکساندر جوجو، فوی هین پوون، جوی این جسه یو، مینگ هیم سون، چون مینگ وو، هو چون آنسون ونگ، وینگ کار اوی، هی ایین چنگ.

۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 47565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha