ایران باخت نخست وزیر عراق پیام داد + فیلم خلاصه بازی فینال مسابقات زیر ۲۳ سال غرب آسیا

تقابل تیم‌های ملی امید ایران و عراق در فینال غرب آسیا با شکست شاگردان عنایتی در ضربات پنالتی با قهرمانی عراقی‌ها به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تقابل دو تیم ملی امید ایران و امید عراق در مسابقات فینال زیر ۲۳ سال غرب آسیا ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه المدینه بغداد برگزار شد که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

این دیدار در ضربات پنالتی با برتری ۵ بر ۴ تیم عراق به پایان رسید تا شاگردان راضی شنیشل قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا را به دست آورند.

فیلم خلاصه بازی:


موقعیت‌های حساس

در دقیقه ۳۱ سانتر یاسین سلمانی از روی ضربه کرنر با ضربه سر بازیکنان تیم ملی به حسین گودرزی رسید و ضربه این بازیکن در ازدحام محوطه جریمه به تور دروازه عراق چسبید تا شاگردان عنایتی از حریف خود پیش بی‌افتند.

در ادامه عراق برای جبران گل خورده روی دروازه ایران فشار آورد تا این‌که در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول عبدالله حسین لاوند پس از واکنش خالدآبادی روی ضربه ریباند گل تساوی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم دو تیم در چند موقعیت تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما موفق نشدند دروازه یکدیگر را باز کنند تا بازی با تساوی به پایان برسد و به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی یاسین سلمانی، سعید ایرانخواه، محمد قربانی و مهدی هاشم نژاد توانستند دروازه عراق را باز کنند اما سامان فلاح ضربه پنالتی‌اش را هدر داد. در مقابل عراق همه پنالتی‌هایش را تبدیل به گل کرد تا با پیروزی ۵ بر ۴ به قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰
کد خبر: 43962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha