پخش زنده بازی تیم‌های ملی امید ایران - ازبکستان امروز سه‌شنبه ساعت ۱۷:۳۰ + لینک

تیم امید ایران در مصافی حساس باید به دنبال برد مقابل حریف قدرتمند خود باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم امید ایران که با هدایت رضا عنایتی سودای رسیدن به المپیک پاریس را سر دارد، برای تحقق این هدف باید در اولین گام از هفت خوان صعود، مقابل ازبکستان قرار بگیرد. دیداری که قطعا با توجه به میزبانی ازبکستان برای امیدهای ایران بسیار سخت خواهد بود.

لینک پخش زنده بازی تیم های ملی امید ایران و ازبکستان امروز



* معادله صعود
بر اساس قوانین مسابقات، تیم‌ اول هر گروه مستقیم به دور بعد صعود خواهد کرد و در این بین کار ازبکستان راحت‌تر است. آنها مانند ایران توانستند مقابل افغانستان و هنگ کنگ پیروز شوند منتها از آنجا که تعداد گل‌های بیشتری به این دو تیم زدند، به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر گروه E قرار دارند و با یک تساوی مقابل ایران هم به راحتی صعود می‌کنند.

با این حال رضا عنایتی و شاگردانش برای صعود محکوم به برد هستند و در غیر اینصورت باید منتظر نتایج سایر گروه‌ها برای مشخص شدن ۴ تیم برتر دوم باشند.

* با انگیزه مقابل حریف قدرتمند
بازیکنان امید ایران که مدت زیادی نیست سرمربی خود را شناخته‌اند، با وجود فرصت کمی که در اختیار داشتند عملکرد خوبی از خود نشان دادند و به نظر می‌رسد هماهنگی و انگیزه لازم برای این بازی فینال گونه را دارند.

* نتایج قبلی
تیم امید ازبکستان مقابل افغانستان و هنگ کنگ به ترتیب با نتایج ۸ بر یک و ۱۰ بر صفر پیروز شده و تیم امید ایران نتایج ۴ بر صفر و ۳ بر صفر را مقابل این حریفان به دست آورده است.

مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا
هفته سوم مرحله گروهی
سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ساعت ۱۷:۳۰
امید ازبکستان - امید ایران

۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 46905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha