پخش زنده بازی ایران و عراق در فینال امیدهای غرب آسیا؛ امـــــــــــــروز سه‌شنبه ساعت ۲۰:۳۰ + فیلم خلاصه بازی و نتیجه نهایی

تیم امید ایران بعد از مصاف با اردن دیروز در هتل محل اقامت خود ریکاوری کرد و بدون حتی یک جلسه تمرین امروز در فینال به مصاف عراق می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،مصاف با عراق چهارمین و مهمترین دیدار تدارکاتی تیم امید ایران بعد از دیدار با تیم‌های سوریه – فلسطین و اردن به‌شمار می‌رود. با این تفاوت که اگر در این دیدار هم شاگردان رضا عنایتی پیروز شوند، بر جام قهرمانی رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا بوسه خواهند زد و این می‌تواند یک شروع جدی و مهم برای این تیم و کادر فنی جدید باشد.

نتیجه نهایی: امید عراق ۱ (۵) - امید ایران ۱ (۴)

فیلم خلاصه بازی:

لینک پخش زنده مسابقه فینال ایران و عراق در رقابتهای امیدهای غرب آسیا

یکی از حسن‌های حضور در این تورنمنت شبیه سازی با مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند برای تیم امید ایران است. در مسابقاتی که ایران با تیم‌های ازبکستان - هنگ کنگ و افغانستان همگروه است و عراق در فینال می‌تواند برای شاگردان رضا عنایتی همچون ازبکستان در مسابقات رسمی باشد.

1888928

فشردگی بازی‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا در بغداد اگر چه موجب خستگی بازیکنان و گاها استراحت به بازیکنان در بازی‌ها شد اما دستاوردهای خوبی برای کادر فنی داشت؛ اینکه در چنین مسابقاتی ریکاوری خیلی مهم است که کادر فنی تیم امید در بغداد به خوبی از پس این کار بر آمده است. البته مسابقات رسمی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا چه در مرحله مقدماتی و چه در مرحله نهایی با فورجه زمانی بیشتری برگزار می‌شود و تیم امید در فاصله دو بازی علاوه بر ریکاوری می‌تواند تمرین هم برگزار کند. بازی‌ها در بغداد به نظر می‌رسد، به منظور کاهش هزینه‌ها از سوی تیم میزبان در فاصله ۲۴ ساعت برگزار می‌شود و حالا تیم ایران بعد از بازی با اردن تنها ۲۴ ساعت فرصت دارد و در این فرصت هم جزء ریکاوری کار دیگری نمی‌تواند انجام دهد.

پخش زنده بازی ایران و عراق در فینال امیدهای غرب آسیا؛ امروز ساعت ۲۰:۳۰ + لینک

حضور در تورنمنت عراق یک آماده سازی خوب و یک شروع خوب برای تیم امید بود. بدون شک قهرمانی در این بازی‌ها نیز برای تیم امید حائز اهمیت است، به این خاطر که باور بازیکنان را بالا می‌برد و از همه مهمتر به آنها شخصیت قهرمانی می‌دهد.

ششمین دوره مسابقات انتخابی قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا با شرکت ۴۳ تیم از تاریخ ۱۳ تا ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ در ۱۱ گروه (شامل ده گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی) برگزار خواهد شد. مسابقات هر گروه به صورت متمرکز برگزار می‌شود و ۱۱ تیم صدرنشین و چهار تیم برتر دوم به همراه قطر میزبان در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا ۲۰۲۴ قطر حضور خواهند داشت. در نهایت ۴ تیم از آسیا به المپیک پاریس راه پیدا می‌کنند.

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 43924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha