چرا رونالدو و ستاره‌های النصر به جزیره کیش نرفتند؟

طرح ویژه‌ای برای برگزاری بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان مد نظر قرار گرفته بود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با آن موافقت نکرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، یکی از نکاتی که در جریان تقابل پرسپولیسی‌ها مقابل النصر عربستان و کریستیانو رونالدو فوق العاده باعث ناراحتی اهالی فوتبال شد، کیفیت پایین زمین ورزشگاه آزادی بود به طوری که حتی سوژه‌ای برای طعنه و کنایه‌های رسانه‌های عربی و گزارشگران عربستانی را هم فراهم کرد.

در همین رابطه شنیدیم برخی از عوامل ورزش کشور و حتی پیشکسوتان پرسپولیس از جمله حمید استیلی قبل از برگزاری مسابقه مذکور به مدیران باشگاه پرسپولیس توصیه کردند وقتی قرار است بازی بدون تماشاگر باشد، تمهیداتی اتخاذ کنند تا دو تیم به جای تهران در جزیره کیش به مصاف یکدیگر بروند چون زمین چمن استادیوم این جزیره کیفیت مطلوبی دارد و از بابت هتل و فرودگاه هم هیچ مشکلی وجود ندارد اما این طرح مورد موافقت قرار نگرفت به خاطر اینکه طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های حاضر در این مسابقات باید از ماهها قبل ورزشگاه‌های مد نظرشان را به عنوان اولویت‌های اول و دوم به AFC معرفی کنند و بازرسان کنفدراسیون قبل از شروع مسابقات از این استادیوم‌ها بازدید به عمل آورده و آنها را تایید کنند.

بنابراین چون ورزشگاه المپیک کیش توسط پرسپولیس معرفی نشده بود و تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم نداشت، عملاً طرح مذکور عملی نبود و کریستیانو رونالدو در معیت کاروان النصر عربستان به سوی تهران پرواز کرد و وضعیت چمن ورزشگاه آزادی را دید. چمنی که البته ای کاش نمی‌دید!

۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۲
کد خبر: 47394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha