قهرمانی فیروزپور و معصومی در کشتی آزاد جام کرکین

آزادکاران ایران در رقابت‌های بین‌المللی جام دیمیتری کرکین روسیه صاحب ۲ مدال طلا، یک‌ نقره و ۲ برنز شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در پایان مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روسیه، امیرحسین فیروزپور در ۹۲ و امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند، ابوالفضل بابالو در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و ابراهیم الهی در ۶۵ و علی منصوری در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز صاحب مدال برنز شدند. محمد بخشی در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز پنجم شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم ابراهیم الهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر الکساندر ایوانوف از روسیه را شکست داد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر ولادیسلاو کویکا از بلاروس را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب آرتور بادتیف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر دیولوستان توتونوف از روسیه را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمد بخشی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر سبالوس از پرو را مغلوب کرد وی در دور بعد با ضربه فنی از سد لی از کره جنوبی گذشت. بخشی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب ویکتور راسادین از تاجیکستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، بخشی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۹ بر ۴ پاپیکیان از ارمنستان را از پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی رفت. بخشی در این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کوربان شیرایف از روسیه شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم علی منصوری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به با ضربه فنی چیتادزه از بلاروس را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب آرتور نایفانوف کشتی گیر عنوان دار روسی شد. وی با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. منصوری در این گروه با نتیجه ۱۰ بر صفر دنیس ماکسیموف از روسیه را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۲ دیمیتری زین الدین اف از روسیه را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل ماکسیم تولماچف از روسیه به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۲ از سد آلن باگایف کشتی‌گیری که ماه گذشته در مسابقات جام کنکورد مغلوبش شده بود، گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل نیورگین سرگین از روسیه را با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی‌گیر و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، ابوالفضل بابالو در گروه ب در مبارزه نخست با نتیجه ۴ بر صفر آیور نیمایف از روسیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر جونگ یونگ یو از کره جنوبی را مغلوب کرد و بعنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی راه یافت. بابالو در این مرحله اورگیلوخ داگادورج از مغولستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار مقابل شامیل موسی یف دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از روسیه با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر نرگویباتار از مغولستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. معصومی با نتیجه ۱۴ بر ۴ از سد زلیم خان خزریف از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل آنزور خزریف قهرمان بازی‌های اروپایی از روسیه با نتیجه ۸ بر ۳ به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 46821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha