رکورد بی نظیر امیررضا معصومی در تاریخ کشتی جهان

امیررضا معصومی متولد شهریور ۱۳۸۳ است و ۱۱ ماه دیگر تازه ۲۰ ساله خواهد شد، او نماینده کشتی ایران در فوق سنگین مسابقات کشتی امیدهای جهان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد بی تردید او در مسابقات پیش روی مدال طلا خواهد گرفت و پنجمین مدال طلای خود را در سطح تیم های پایه ملی به دست خواهد آورد، رکورد بی نظیری که کمتر تکرار شده است و دنیای کشتی هم نظیر نداشته است.

امیررضا معصومی ۲ سال قبل در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد، سال قبل هم در مسابقات جوانان و هم در مسابقات امیدهای قهرمانی کشتی آزاد جهان عنوان قهرمانی و مدال طلا را برای کشورمان گرفت و در سال ۲۰۲۳ یعنی همین تابستان گذشته او توانست در مسابقات جوانان جهان هم در ۱۲۵ کیلوگرم آزاد عنوان قهرمانی و مدال طلا را به دست آورد.

مدال طلایی که او در مسابقات جهانی پیش روی به دست خواهد آورد، پنجمین مدال طلای جهانی او قبل از رسیدن به سن ۲۰ سالگی خواهد بود، او در مسابقات بزرگسالان البته توفیقی به دست نیاورده است و در تنها حضور آسیایی خود در رده بزرگسالان در قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا ناکام بوده است اما با همین روند او می تواند در مسابقات سال آینده قهرمانی آسیا نماینده کشورمان در این وزن باشد و با قدرت مدال طلا بگیرد و اولین مدال طلای خود در سطح بزرگسالان را در آسیا رقم بزند.

برای امیررضا معصومی و سایر کشتی گیران قهرمان کشورمان آرزومند توفیق و سلامتی هستیم.

۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
کد خبر: 48046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha