فردین معصومی: دیگر نفر دوم کار نمی کنم

سنگین وزن سابق کشتی آزاد ایران و دارنده مدال های نقره و برنز جهان، با انتقاد از برخی رفتارها در کشتی، گفت: فقط اسم پهلوانی از کشتی به جا مانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فردین معصومی در گفتگو با ایسنا، با گلایه از برخی رفتارها در کشتی، اظهار کرد: فقط این را بگویم که کشتی فقط اسمش پهلوانی است اما رفتارهایی که در آن می‌شود نشانی از پهلوانی ندارد؛ رفتارهایی که از رفقا یا برخی افراد دیگر دیدم. متاسفانه برخی ها خیلی زود همه چیز را فراموش می کنند.

دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان، درباره حضور مربی روس در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، گفت: من دیگر در کشتی نیستم و هیچ صحبتی درباره تیم ملی کشتی آزاد ندارم.

وی درباره دلایل قطع همکاری خود با تیم ملی جوانان پس از مدتی همکاری، خاطرنشان کرد: مدت کوتاهی با آقای کاوه بودم اما دیگر ادامه ندادم و دنبال زندگی‌ام رفتم. اگر روزی به کشتی برگردم دیگر به عنوان نفر دوم کار نمی‌کنم.

معصومی درباره دلایل عملکرد دور از انتظار فرزندش امیررضا معصومی در رقابت‌های قهرمانی آسیا پس از کسب نتایج درخشان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی، گفت: او هم در حال تمرین است و من زیاد در کارش دخالت نمی‌کنم. او باید خودش گلیمش را از آب بیرون بکشد.

سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی آزاد در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال امیررضا در اختیار من نیست. او در مقطعی با من پیش از رقابت‌های قهرمانی کشور کار کرد که آمد و بدون هیچ مشکل بدنی یا فنی نتایج خوبی گرفت.

۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
کد خبر: 44136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha