پخش زنده لیگ برتر فوتبال استقلال - استقلال خوزستان امروز دوشنبه ۶ شهریور ۱۹:۳۰ + لینک

دیدار تیم‌های استقلال - استقلال خوزستان در چهارمین هفته لیگ برتر فوتبال فصل بیست ودوم را بصورت زنده و مستقیم از لینک زیر ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال استقلال - استقلال خوزستان امروز راس ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در هفته چهارم فصل جدید لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مسابقه را از طریق شبکه های زیر می توانید بصورت زنده و مستقیم ببینید:

لینک پخش زنده بازی استقلال و استقلال خوزستان

استقلال برای پایانی موفق و قابل‌قبول در ۴ هفته ابتدایی لیگ بیست‌وسوم امشب (دوشنبه) باید در دیداری خانگی مقابل استقلال خوزستان قرار گیرد؛ آن‌هم در شرایطی‌که شاگردان جواد نکونام در ۳ بازی گذشته توانستند مقابل صنعت‌نفت آبادان و ملوان بندرانزلی به پیروزی برسند و هفته گذشته شکستی میلی‌متری و البته جنجالی را مقابل سپاهان متحمل شدند تا از صدر جدول فاصله بگیرند.

جواد نکونام در آخرین بازی پیش از تعطیلات فیفادی به دنبال آن است که آماده‌ترین بازیکنان را در ترکیب استقلال قرار بدهد. امیدواری سرمربی استقلال به این است که برای بازی آینده که باید مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت برگزار شود، اما هنوز زمان برگزاری آن مشخص نشده، لیست تیمش با جذب بازیکن خارجی تقویت شود، اما در حال حاضر به جز کوین یامگا، بازیکن خارجی دیگری در فهرست آبی‌پوشان پایتخت نیست تا سرمربی استقلال دستِ بازی برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش نداشته باشد.

بازگشت احتمالی به سیستم ۴ نفره
حسین حسینی با عملکرد فوق‌العاده خود در ۳ هفته ابتدایی توانسته جایگاه خود در قامت دروازه‌بان شماره یک استقلال را حفظ کند و فعلا خبری از محمدرضا خالدآبادی نیست و به نظر می‌رسد که برای چهارمین بازی پیاپی حسینی دروازه‌بان شماره یک استقلال خواهد بود. در خط دفاعی به نظر می‌رسد که جواد نکونام تغییر سیستم خواهد داد و با بهره‌وری دوباره از سیستم دفاعی ۴ نفره، با توجه به بخشیده‌شدن محرومیت روزبه چشمی به او در کنار محمدحسین مرادمند اعتماد خواهد کرد و ایمان سلیمی احتمالاً بعد از خطای هند جنجالی مقابل سپاهان، نیمکت‌نشین خواهد شد.

صالح حردانی گزینه موردپسند جواد نکونام برای حضور در سمت راست خط دفاعی استقلال است و در سمت چپ خط دفاعی آبی‌ها هم به نظر می‌رسد که برای چهارمین بازی پیاپی نکونام به ابوالفضل جلالی اعتماد خواهد کرد. با این اوصاف، احتمالاً چشمی در کنار مرادمند، حردانی و جلالی ترکیب ۴ نفره خط دفاعی استقلال مقابل استقلال خوزستان را تشکیل خواهند داد.

دستِ بسته نکونام در خط هافبک
سرمربی استقلال روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی انتقادهای تندی را علیه روند نقل‌وانتقالاتی تیمش مطرح کرد. یکی از انتقادهای نکونام درباره آخرین وضعیت امید حامدی‌فر بود که صحبت‌های سرمربی استقلال نشان داد او فعلاً به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه در تمرینات آبی‌ها شرکت نمی‌کند و در کنار این مسئله، عدم جذب هافبک خارجی باعث شده تا دست نکونام بیش از پیش خالی باشد.

جواد نکونام با توجه به شرایط فهرست استقلال، به نظر می‌رسد که راه‌چاره‌ای جز اعتماد دوباره به مثلث خط هافبک آبی‌ها در بازی‌های گذشته ندارد. در این شرایط به نظر می‌رسد که زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی پور و آرش رضاوند مثلث خط هافبک استقلال را شکل خواهند داد تا احتمالاً سیمای خط هافبک آبی‌ها برای چهارمین بازی پیاپی تغییری نداشته باشد.

محمدی، سورپرایز نکونام برای پورموسوی؟
سرمربی استقلال برای چینش فاز تهاجمی تیمش به نظر می‌رسد با توجه به تغییر آرایش احتمالی ترکیب آبی‌ها، احتمالا بازهم به سراغ انتخاب دو وینگر و البته یک مهاجم هدف خواهد رفت. عدم نهایی‌شدن انتقال عمرو ورده و عدم حضور او در تهران باعث شده تا در پست وینگر هم سرمربی استقلال دستِ بازی نداشته باشد و دغدغه‌اش انتخاب دو وینگر آماده برای حضور در ترکیب تیمش باشد. گفته می‌شود برای مسابقه امشب، جواد نکونام به دنبال آن است تا برای اولین‌بار به مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال اعتماد کند و کوین یامگا هم دیگر وینگر آبی‌ها خواهد بود که این دو بازیکن سرعتی می‌توانند گره از کار استقلال در فاز تهاجمی باز کنند.

امیرارسلان مطهری، پیمان بابایی و آرمان رمضانی ۳ مهاجم در دسترس جواد نکونام برای انتخاب تک مهاجم تمام‌کننده استقلال در مسابقه امشب هستند. با وجود انتقادهای مطرح شده از عملکرد مطهری در دیدار مقابل سپاهان، نکونام روز گذشته حمایت تمام‌قدی از او انجام داد و همین مسئله باعث شده تا بحث حضور دوباره امیرارسلان مطهری در ترکیب استقلال مطرح باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، جایگاه او در ترکیب اولیه آبی‌ها حفظ خواهد شد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل استقلال خوزستان

حسین حسینی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، مهرداد محمدی و امیرارسلان مطهری

۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 46444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha