جانشین مهدی عبدی در پرسپولیس انتخاب شد| گزینه جدید یحیی برای خط حمله

یحیی گل محمدی اخیرا تصمیم گرفته تا از میان بازیکنانی که دارد یک نفر را به عنوان مهاجم نوک بازی بدهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از همشهری آنلاین تقریبا یک ماه پیش به این مورد اشاره داشتیم که یحیی گل‌محمدی در نظر دارد یکی دو پدیده دیگر در این فصل رو کند. اتفاقی که فصل پیش در مورد محمد عمری رخ داد. یکی از نفرات مدنظر سرمربی قرمزها میلاد سورگی است که با درخشش در بازی‌های دوستانه پرسپولیس توانسته توجه یحیی را به خود جلب کند. بازیکنی که اخیرا باشگاه پرسپولیس به خواسته سرمربی‌اش قرارداد پنج ساله با او امضا کرد. اما چند روزی است که یحیی از این بازیکن به‌عنوان مهاجم نوک استفاده می‌کند. البته پست اصلی سورگی وینگر و پشت مهاجم است ولی به خاطر فیزیک بدنی خوبی که دارد توانسته در نوک خط حمله سرخپوشان هم بازی کند.

در واقع یکی از دلایلی که یحیی حاضر شد به راحتی مجوز جدایی مهدی عبدی را صادر کند، عملکرد خوب سورگی در تمرینات سرخپوشان و در پست جدیدش بوده است. سورگی در بازی با تراکتور هم برای دقایقی کوتاه به میدان آمد، در حالی که مهدی عبدی تمام ۹۰ دقیقه را در حسرت بازی کردن بود. حالا قرار است سورگی رقیب شهاب زاهدی برای بازی در نوک خط حمله باشد. برخی از بازیکنان پرسپولیس سبک بازی سورگی را با طارمی مقایسه می‌کنند و اعتقاد دارند که او این توانایی را دارد که راه ستاره بوشهری سابق پرسپولیس را ادامه دهد.

چه کسی مهدی عبدی را از تیم جدا کرد؟

یک اسپانیایی در ماجرای جدایی مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس دست داشت به طوری که یکی از دستیاران خمس مهدی عبدی را به سرمربی اسپانیایی پیشنهاد داد.

ماجرای جدایی مهاجم پرسپولیس/ چه کسی مهدی عبدی را از تیم جدا کرد؟

خبر ورزشی نوشت: مهدی عبدی بعد از چند سال بازی برای پرسپولیس و کسب جام‌های مختلف از این تیم جدا شد و به صورت قرضی به تراکتور پیوست. عبدی که در طول سال‌های حضورش در پرسپولیس گل‌های مهمی برای این تیم زده بود، طی فصل گذشته و بازی‌های ابتدایی این فصل نتوانست خیلی برای پرسپولیس به میدان برود و عمدتا یک بازیکن نیمکت نشین بود. عبدی به وضوح نسبت به چند سال قبل افت کرد و همین موضوع باعث شد تا کلا به یک نیمکت نشین مطلق در پرسپولیس تبدیل شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که خواکین دستیار اسپانیایی پاکو خمس نقش پررنگی در تراکتوری شدن مهاجم پرسپولیس داشته و او عبدی را به سرمربی تراکتور معرفی کرده است. خواکین در زمان حضور کالدرون در پرسپولیس هم دستیار او بود و به خوبی عبدی را می‌شناخت.

مهدی عبدی در لیگ نوزدهم و برای اولین بار توسط کالدرون آرژانتینی به میدان رفت و فرصت بازی برای پرسپولیس را بدست آورد. عبدی اولین بار به عنوان بازیکن جانشین در دربی رفت لیگ نوزدهم برای پرسپولیس به میدان رفت و موفق شد در اولین بازی خود برای این تیم آن هم در دربی گلزنی کند و به تعویض طلایی کالدرون تبدیل و پایه گذار برد با ارزش تیمش در دربی شد.

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 46237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha