منچسترسیتی ۱ - نیوکاسل ۰: آلوارز ستاره جنگ میلیاردرها + فیلم خلاصه بازی

منچستر سیتی با تک گل دقیقه ۳۱ آلورز موفق به شکست نیوکسل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،منچسترسیتی در هفته دوم فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس میزبان نیوکاسل بود و با یک گل، این دیدار را به سود خود به پایان رساند. خولیان آلوارز در دقیقه ۳۱ تک‌گل بازی را وارد دروازه نیک پوپ کرد.

فیلم خلاصه بازی را ببینید

در نیمه اول، شاگردان پپ حاکم مطلق بازی بودند و اجازه خودنمایی به حریف ندادند. هجوم پردامنه منچسترسیتی به سمت دروازه نیوکاسل نهایتا در دقیقه ۳۱ جواب داد و خولیان آلوارز با ضربه‌ای محکم و زیبا دروازه نیک پوپ را بازکرد. دقایقی بعد هالند فرصت داشت اختلاف را دو برابر کند اما ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت. در اواخر نیمه اول، بازیکنان نیوکاسل جلو کشیدند و سعی داشتند با پاس‌های متوالی روزنه‌ای در دفاع سیتیزن‌ها ایجاد کنند اما آن‌ها در دست‌یابی به هدف خود ناکام ماندند تا نیمه اول با همان یک گل به سود منچسترسیتی به پایان برسد.

نیمه دوم با شرایطی متفاوت نسبت به ۴۵ دقیقه نخست آغاز شد و این نیوکاسل بود که کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت. زاغ‌ها با حملات خود در ابتدای این نیمه سعی کردند روی دروازه ادرسون خطرساز شوند اما موفق به انجام این‌کار نشدند. در ادامه و پس از گذشت چند دقیقه از آغاز نیمه دوم، منچسترسیتی بار دیگر بر بازی مسلط شد و ارلینگ هالند می‌توانست در دو صحنه تیمش را به گل دوم برساند اما بی‌دقتی‌های او و البته واکنش‌های دیدنی نیک پوپ مانع از این کار شد. شاگردان هاو که چیزی برای از دست دادن نداشتند، سعی کردند با استفاده از ضدحملات شانس خود را برای گلزنی امتحان کنند اما تلاش آن‌ها نافرجام بود تا منچسترسیتی ۳ امتیاز ارزشمند این بازی را در خانه حفظ کند. تیم گواردیولا موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد اما نیوکاسل نتوانست عملکرد درخشان خود در بازی اول را امشب هم تکرار کند و دست خالی اتحاد را ترک کرد.

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 46146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      0 0
      منچ ستر سیتی