درباره عربستان پست بگذار برای هر کدام ۲۷ میلیارد بگیر!

باشگاه الهلال بند پاداشی به ارزش ۲۷ میلیارد تومان در قرارداد نیمار برای هر پستی که درباره عربستان منتشر کند قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، نیمار که تا سال ۲۰۲۷ با پاری سن ژرمن قرارداد داشت تصمیم گرفت این باشگاه را در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی ترک کند.

بسیاری منتظر بازگشت او به بارسلونا بودند اما ژاوی حاضر به پذیرش حضور او در تیمش نشد و پیشنهاد هنگفت ارائه شده از سوی باشگاه عربستانی الهلال هم او را وسوسه کرد که به خیل ستاره‌هایی بپیوندد که در این تابستان به لیگ این کشور کوچ کرده‌اند.

توافق نهایی بین دو طرف انجام شده و این ستاره برزیلی به زودی قراردادی دو ساله با باشگاه الهلال به امضا خواهد رساند و دیلی میل خبر داده که او سالانه بیش از ۱۶۰ میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

فوت مرکاتو پیش از این مدعی شده بود که بندهای پاداش جذابی در قرارداد این بازیکن گنجانده شده که بسیاری از آنها توجه فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرده‌اند.

برای مثال هر برد الهلال پاداش ۱۰۰ هزار یورویی برای نیمار به همراه دارد. او همچنین برای هر پستی که در صفحه اینستاگرامش درباره شرایط خوب و زندگی در عربستان منتشر کند مبلغ ۵۰۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد.

الهلال همچنین پذیرفته که یک هواپیمای خصوصی و عمارتی بزرگ با کادر کاملی از خدمه و آشپزها در اختیار این بازیکن قرار دهد تا او با خیالی آسوده در عربستان زندگی کند.

پیش‌بینی می‌شود که قرارداد نیمار و الهلال تا پیش از پایان هفته جاری به صورت رسمی امضا شود و این بازیکن خیلی زود راهی این کشور شود تا در فصل جدید رقابت‌های لیگ عربستان به میدان برود.

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 46035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha