طلاق، پایان رابطه نیمار و برونا/ ستاره برزیلی از همسرش جدا شد

برونا بیانکاردی، همسر نیمار با انتشار یک استوری در صفحه رسمی اینستاگرامش خبر جدایی از این بازیکن را تایید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در چند هفته اخیر شایعاتی درباره جدایی نیمار از همسرش در فاصله کوتاهی پس از تولد اولین فرزندشان به گوش می‌رسید.

بسیاری از رسانه‌ها خبر داده بودند که این دو نفر توافق خاصی را با هم امضا کرده بودند که بر اساس آن، این بازیکن برزیلی باید به صورت کامل به همسرش متعهد می‌ماند و هر لغزشی به بیانکاردی اجازه می‌داد که از او جدا شود.

هرچند پیش از تولد دخترشان و در حالی که او باردار بود، خبر خیانت نیمار و دعوای آنها بر سر این موضوع منتشر شد اما این بازیکن با انتشار پستی از همسرش عذرخواهی و اعلام کرد که توسط او بخشیده شده است.

1950983

اما این بار به نظر می‌رسد که مشکل آنها بسیار جدی بوده و همین باعث شده است که دو طرف با وجود گذشت تنها یک ماه از تولد فرزندشان تصمیم به جدایی بگیرند.

بیانکاردی با تایید این خبر در استوری اینستاگرامش نوشت:" این مسئله خصوصی است اما از آنجایی که من اغلب با اخبار، حدس و گمان‌ها و شوخی‌هایی در این باره روبرو می‌شوم، دوست داشتم به شما اطلاع دهم که در حال حاضر مجرد هستم.

ما پدر و مادر ماوی (نام دخترشان) هستیم و دلیل ارتباطی که قرار است در آینده داشته باشیم همین است. امیدوارم دیگر بیشتر از این من را در معرض اخبار قرار ندهید. ممنونم."

۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 49610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha