پخش زنده بازی دوستانه آث میلان - نوارا امروز یکشنبه ۲۲ مرداد؛ ساعت ۱۲:۰۰ + لینک

تیم های آث میلان و نوارا امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی و قبل از شروع فصل جدید لیگ ایتالیا، امروز یک شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ تیم های آث میلان و نوارا در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی تیم های آث میلان و نوارا امروز

این هافبک ۲۰ ساله با قراردادی به ارزش ۲۰ میلیون یورو، به انتقال به سن سیرو نزدیک شده است. این هافبک با استعداد، در ایتالیا در حال گذراندن تست‌های پزشکی خود است تا به زودی انتقالش از اسپانیا به مقصد ایتالیا را تکمیل کند. موسی قراردادی ۵ ساله را با روسونری به امضا خواهد رساند و به هم وطنش، کریستین پولیسیچ خواهد پیوست. او به ۸ امین خرید نقل و انتقالاتی میلانی‌ها در این تابستان تبدیل خواهد شد.

به نقل از کالچو مرکاتو، موسی که در والنسیا پیراهن شماره ۴ را بر تن می‌کرد، علاقه خود را به پوشیدن پیراهن شماره ۸۰ میلان ابراز کرده است. این بازیکن که متولد شهر نیویورک است، یکی از طرفداران رونالدینیو، اسطوره برزیلی سابق میلان است و مایل است تا پیراهنی که پیش‌تر در بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ بر تن این ستاره برزیلی بوده است را انتخاب کند.

موسی که در ۱۰۸ بازی برای والنسیا، ۵ گل و ۳ پاس گل را به ثبت رسانده است، در سالیان اخیر پیشرفت خوبی داشته است و امیدوار است با پوشیدنش شماره پیراهن الگوی خود، عملکرد خوبی در ایتالیا از خود به جای بگذارد.

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 45927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha