پخش زنده دیدار آ ث میلان - لچه؛ امروز شنبه ۱۸ فروردین ساعت ۱۷:۳۰ + لینک

لچه و آ ث میلان امشب از سری مسابقات هفته سی و یکم سری آ فوتبال ایتالیا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های لچه و آ ث میلان در هفته سی و یکم سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:

لینک پخش زنده بازی لچه - آ ث میلان امروز ساعت ۱۷:۳۰

میلان و زیرکزی در حال حاضر صحبت‌های اولیه را انجام دادند و شنیده‌ها حاکی از آن است که زیرکزی تمایل خود را برای پیوستن به میلان اعلام کرده است. میلان این مهاجم را در صدر لیست خرید خود قرار داده و شماره ۹ بولونیا ایده پیوستن به روسونری را در سر دارد.

جاشوا زیرکزی در این فصل سری آ ۲۸ بازی انجام داده و توانسته آمار ۱۰ گل و ۳ پاس گل را ثبت کند. او زیر نظر تیاگو موتا سرمربی بولونیا پیشرفت قابل توجهی داشته و با این تیم تا پایان هفته سی‌ام سری آ در رتبه چهارم قرار دارد و آنها از شانس‌های اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده هستند.

در این فصل زیرکزی در سن سیرو مقابل میلان بازی کرد و در جو سنگین این استادیوم نشان داد که از فشار نمی‌ترسد او مقابل هر دو تیم اینتر و میلان عملکرد قابل قبولی داشت. در قرارداد او بند باز خرید ۴۰ میلیون یورویی توسط باشگاه بایرن مونیخ نیز وجود دارد اما مطمئنا او میلان را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد.

با توجه به رفتن الیویه ژیرو در پایان فصل از میلان، جاشوا در میلان شماره ۹ را بر تن خواهد کرد و در واقع پیراهن قدیمی مارکو فن باستن را روی دوش خود خواهد داشت.

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 54091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha