گلزنی مسی در پنجمین بازی پیاپی با اینترمیامی + فیلم

مسی در پنجمین بازی خود با پیراهن اینتر میامی موفق به گلزنی شد تا زمینه‌ساز پیروزی دیگری برای تیمش باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، درخشش لیونل مسی با پیراهن اینترمیامی ادامه دارد.

درخشش و حضور مسی در اینترمیامی باعث شده است تا این تیم به کلی متحول شود و یک پیروزی دیگر را به دست آورد.

اینترمیامی در جام حذفی آمریکا به مصاف شارلوت رفت و توانست با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کند.

فیلم خلاصه بازی را ببینید

مسی در این بازی هم در ترکیب اینترمیامی به میدان رفت و توانست گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا نشان دهد که بسیار آماده است. مسی در ۵ بازی که با پیراهن تیم جدیدش به میدان رفته ۸ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده است جالب این که او پنالتی‌های تیمش را هم نمی‌زند.

از زمان پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی شرایط این تیم زیر و رو شده است. اینترمیامی در مدت کوتاه حضور ستاره آرژانتینی با درخشش او موفق شده به یک‌چهارم نهایی لیگز کاپ راه پیدا کند.

این تورنمنت در نگاه اول فرصتی عالی است تا مسی بتواند خیلی زود در آمریکا به قهرمانی رسیده و اولین جامش در این کشور را به دست بیاورد.

اینترمیامی که پیش از پیوستن لئو مسی در قعر جدول کنفرانس شرقی MLS قرار داشت حالا به تیمی تبدیل شده که می‌تواند بهترین تیم‌های فوتبال آمریکا را شکست داده و جام قهرمانی به دست بیاورد.

تیم لیونل مسی به لطف درخشش و دو گل او در دیدار مقابل اف‌سی دالاس موفق شد این حریف را در ضربات پنالتی شکست داده و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگز کاپ شود. حریف آن‌ها در این مرحله شارلوت اف‌سی که اینترمیامی جمعه آینده به مصافش خواهد رفت.

1906284

مسی و تیمش در صورت پیروزی در این مسابقه تک‌حذفی به جمع چهار تیم برتر این تورنمنت وارد می‌شوند. نکته اینجا است که سه تیم اول این تورنمنت به صورت خودکار جواز صعود به تورنمنت چمپیونز کاپ کونکاکاف 2024 را به دست خواهند آورد. این می‌تواند فرصت درخشانی برای لئو باشد تا سال آینده بار دیگر حضور در یک رقابت قاره‌ای را تجربه کند.

چمپیونزکاپ مهم‌ترین رقابت فوتبال قاره آمریکای شمالی است و قهرمان این تورنمنت 5 میلیون یورو جایزه نقدی دریافت خواهد کرد. اما در کنار جایزه نقدی، فرصت مهم‌تر برای مسی و یارانش این است که آنها در صورت قهرمانی جواز صعود به جام باشگاه‌های جهان که در سال 2025 در آمریکا برگزار خواهد شد را به دست می‌آورند.

1906219

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
کد خبر: 45882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha