سقف و کف دلار در کوتاه مدت چقدر خواهد بود؟

بررسی‌ها نشان می دهد دلار آمریکا روز قبل به حمایت ابر کومو برخورد کرد و به بالا برگشت ولی مدتی است در یک بازه چهارصد تومانی رنج شده است. محدوده حمایتی ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان و مقاومت ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان سقف و کف دلار در کوتاه مدت است که نحوه واکنش دلار به این سطوح جهت حرکتی آن را در کوتاه مدت مشخص خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اقتصادنیوز ، قیمت دلار که در واپسین معاملات پشت خطی سه شنبه شب به رقم ۴۹ هزار و ۳۵۰ تومان رسیده بود،در نخستین فعالیت صبح روز گذشته خود را در همان حوالی یعنی بازه قیمتی ۴۹ هزار و ۳۰۰ تا ۴۹ هزار و ۴۰۰ تومان آغاز کرد. با عبور بازار از ساعات میانی خود دلار آرایش افزایشی به خود گرفت و در نهایت در محدوده ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید.

بررسی ها نشان می دهد دلار آمریکا روز قبل به حمایت ابر کومو برخورد کرد و به بالا برگشت ولی مدتی است در یک بازه چهارصد تومانی رنج شده است محدوده حمایتی ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان و مقاومت ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان سقف و کف دلار در کوتاه مدت است که نحوه واکنش دلار به این سطوح جهت حرکتی آن را در کوتاه مدت مشخص خواهد کرد.

در شرایط فعلی برخی از معامله‌گران از احتمال رنج شدن قیمت دلار در روز جاری سخن می گویند؛ در این میان فنی‌های بازار معتقدند اگر مرز حمایت ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان از دست برود حمایت بعدی ۴۹ هزار تومان و بعدتری ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود. تکنیکال‌کاران می‌گویند قیمت دلار هر ۲۰۰ تومان مرز حمایتی دارد و دلار می‌تواند در کاهش به هر کدام از این سطوح واکنش نشان دهد. اما اگر قیمت دلار در روز پنجشنبه حمایت ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان را حفظ کند دوباره می‌تواند به سمت سطح مقاومتی ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان حرکت کند. نرخ دلار در این هفته نتوانسته از این مرز مقاومتی عبور کند برای همین این عدد سطح مهمی برای بازار محسوب می‌شود.

۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 45841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha