پخش زنده بازی تراکتور - سپاهان در هفته اول لیگ برتر فوتبال؛ امروز پنج شنبه ۱۹ تیر ساعت ۱۹:۰۰ + نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی

رقابتهای هفته اول لیگ برتر فوتبال در فصل جدید ۱۴۰۲ -۱۴۰۳ امروز برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تراکتورسازی تبریز امروز در اولین هفته فصل جدید لیگ برتر فوتبال برابر سپاهان و از ساعت ۱۹:۰۰ صف آرایی می کنند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

نتیجه نهایی: سپاهان ۳ - تراکتور یک

فیلم خلاصه بازی را ببینید

 

لینک پخش زنده بازی تراکتور - سپاهان امروز

سپاهان و تراکتور در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که حواشی این بازی از مدتها قبل شروع شده است. صمیمیت دو تیمی که زمانی با هم قرارداد خواهرخواندگی امضا کرده بودند، بعد از آخرین تقابلشان در تبریز، کم شد و اتفاقات چند وقت اخیر به خصوص حضور رضا اسدی در سپاهان باعث شده که نه تنها خبری از رابطه خوب دو باشگاه نباشد بلکه اغراق نیست اگر از کلمه دشمن برای توصیف رابطه فعلی سپاهان و تراکتور استفاده کنیم.

هر دو تیم، خریدهای خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته‌اند و امسال به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنند و به دنبال این هستند که فصل جدید را با برد استارت بزنند.

نکته: هنوز معلوم نیست تراکتور می‌تواند از خریدهای جدیدش در اصفهان استفاده کند یا نه. گفته می‌شود در صورتی که این باشگاه نتواند تا فردا پنجره نقل و انتقالاتی‌اش را باز کند، باید با بازیکنان فصل گذشته‌اش به مصاف سپاهان برود. البته که مدیران تراکتور مطمئن هستند که این تیم مشکلی برای استفاده از نفرات جدیدش جلوی تیم ژوزه مورایس نخواهد داشت.

پنجشنبه ۱۹ مرداد

هفته اول لیگ برتر

سپاهان – تراکتور ساعت ۱۹

۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 45838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha