اشتباه عجیب رونالدو در تماس با یک مدل سوژه شد + عکس

حتی در خاورمیانه نیز رونالدو همه توجهات را به خود جلب می‌کند. هر ژست یا عکس العملی از او به سرعت در فضای مجازی منتشر می‌شود. این موضوع درباره اشتباه آخر او نیز صدق می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی که این روزها در عربستان سعودی توپ می‌زند، اخیرا یک اشتباه ساده انجام داده است و این موضوع به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و در نهایت رونالدو مجبور به عذرخواهی شد. حتی در خاورمیانه نیز رونالدو همه توجهات را به خود جلب می‌کند. هر ژست یا عکس العملی از او به سرعت در فضای مجازی منتشر می‌شود. این موضوع درباره اشتباه آخر او نیز صدق می‌کند.

حقیقت ماجرا این است که رونالدو سعی کرده بود تا با یکی از دوستان خودش تماس بگیرد. اما در گرفتن شماره دچار اشتباه شد و با یک فرد غریبه تماس گرفت. این مکالمه برای هر دو نفر غافلگیر کننده بود و به سرعت توسط رسانه‌ها منتشر شد. در طول این تماس تلفنی رونالدو با اشتباه با یک زن که بعدا مشخص شد یک مدل است تماس گرفت و به محض اینکه تماس برقرار شد گفت: “سلام. من کریستیانو هستم.” زن با تعجب پاسخ داد: “کریستیانو رونالدو؟” واکنش این زن باعث شد که رونالدو متوجه اشتباه خود بشود و در پاسخ به او گفت: “من می‌خواستم به یکی از دوستانم زنگ بزنم، مرا ببخشید” و زن هم سریع در جواب گفت: “اما من هم دوست شما هستم.”

Ro

گفتگوی بین این رونالدو و این مدل اینجا به پایان رسید و در ادامه خود این زن آن را با عبارت زیباترین اشتباه جهان به اشتراک گذاشت.

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
کد خبر: 45684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha