ببینید: شکست دوباره رونالدو مقابل الهلال/ تیم پرستاره کریس حریف آبی‌پوشان نمی‌شود

الهلال با پیروزی دو بر صفر برابر النصر، کاپ قهرمانی جام فصل ریاض را بالای سر برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد تیم‌های فوتبال الهلال و النصر در سومین دیدار تورنمنت سه جانبه جام فصل ریاض به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی دو بر صفر آبی‌های ریاض به پایان رسید و آنها جام قهرمانی را بالای سر بردند.

در این مسابقه، الهلال کاملا سوار بر بازی بود و علاوه بر دو گلی که وارد دروازه همشهری خود کرد، دو گل دیگر نیز به ثمر رساند که به دلیل آفساید هر دو گل مردود اعلام شد.

گل نخست در دقیقه هفده و روی حرکت خوب سعود عبدالحمید به ثمر رسید. پس از اینکه این بازیکن با میشائیل یک و دو کرد، از سمت راست وارد محوطه جریمه النصر شد و با یک پاس در عرض، ساویچ را صاحب موقعیت کرد که ضربه فنی و بغل پای او به گوشه دروازه رفت تا حساب کار یک بر صفر شود.

الهلال در دقیقه ۳۰ به زیباترین شکل ممکن اختلاف را افزایش داد. روی پاس در عمق مالکوم، توپ به سالم الدوسری رسید و این بازیکن از جلو کشیدن گلر النصر نهایت استفاده را برد و با یک ضربه چیپ تماشایی، توپ را از بالای سر راغد نجار عبور داد و بازی را دو بر صفر کرد.

آبی پوشان پس از این و در نیمه اول یک‌بار توسط مالکوم و یک مرتبه نیز با ضربه علی البلیهی به گل سوم رسیدند اما هر دوی آنها به دلیل حضور بازیکنان الهلال در شرایط آفساید رد شد.

در نهایت نیز این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود الهلال به پایان رسید تا النصر پس از شکست در دربی لیگ با نتیجه سه بر صفر، در دیدار جام فصل ریاض نیز مغلوب رقیب دیرینه خود بشود.

خلاصه بازی النصر ۰ - الهلال ۲ را اینجا ببینید.

۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸
کد خبر: 52188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha