قدرت نمایی رونالدو با النصر در جام باشگاه های عرب + فیلم

النصر با درخشش رونالدو نماینده تونس را گلباران کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم فوتبال النصر شب گذشته در مسابقات جام باشگاه های کشورهای عربی به مصاف الاتحاد تونس رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک به پیروزی رسیرونالدو در این بازی ستاره النصر بود و موفق شد یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. در زیر می توانید گل تماشایی ابرستاره پرتغالی که با ضربه سر به ثمر رسید را تماشا کنید.

رونالدو: سرطلایی‌ترین سرطلایی‌ تاریخ!

کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن گل دوم النصر مقابل المنستیری تونس در جام باشگاه‌های عرب، به عنوان برتری گلزن تاریخ فوتبال با ضربه سر لقب گرفت.

رونالدو در دقیقه ۷۴ با پاس سلطان الغنائم روبرو شد و به بدون دخالت مدافعان، صد و چهل و پنجمین گل خود را با ضربه سر به ثمر رساند.

او بدین ترتیب رکورد گرد مولر را که ۱۴۴ گل با سر زده بود، شکست. این هشتصد و سی و نهمین گل دوران حرفه‌ای رونالدو بود که این بازیکن ۳۸ ساله برای بیست و دومین فصل متوالی آن را دنبال می‌کند.

1903916

رونالدو تا اینجای فصل در بازی‌های دوستانه پیش فصل موفق به گلزنی نشده بود و امشب موفق شد با یک طلسم‌شکنی رکورد جدیدی را هم به نام خود کند.

پس از رونالدو و مولر، کارلوس سانتیانا با ۱۲۵ و پله افسانه‌ای با ۱۲۴ در رده‌های بعدی برترین گلزنان با ضربه سر در تاریخ فوتبال ماندگار شده‌اند.

رونالدو در ژانویه ۲۰۲۳ پس از قطع همکاری با منچستریونایتد به النصر پیوست و فصل گذشته ۱۵ گل برای تیم لیگ برتری عربستان به ثمر رساند.

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
کد خبر: 45516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha