مذاکره آبی‌ها با مدافع جنجالی، ۱۸ میلیارد بعلاوه حذف آپشن ها

باشگاه استقلال در شرایطی به عارف غلامی پیشنهاد ۱۸ میلیاردی (۱۵ میلیارد پایه، دو میلیارد قهرمانی در لیگ برتر+یک میلیارد قهرمانی در جام حذفی) را ارائه کرد که این مدافع به واسطه عقد قرارداد با باشگاه خارجی(به گفته خودش)، حق مذاکره با باشگاه دیگری نخواهد داشت وگرنه در صورت شکایت به فیفا با محرومیت روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، عارف غلامی که نامش در فهرست اولیه جواد نکونام قرار نداشت به دلیل کمبود بازیکن در خط دفاع این شانس را پیدا کرد تا دوباره مورد توجه کادر فنی جدید آبی‌ها قرار بگیرد.

غلامی یکی از بازیکنان پرحاشیه استقلال در فصل نقل و انتقالات بود. مدافع استقلال که فصل گذشته عملکرد ضعیفی داشت، نامش در فهرست مازاد قرار گرفت و جواد نکونام اعلام کرد به این بازیکن نیازی ندارد. سرمربی استقلال قصد داشت سامان فلاح را جایگزین این بازیکن کند اما باشگاه در جذب وی ناکام بود تا استقلال در خط دفاع با کمبود نفرات مواجه شود.

نکونام که در خط دفاع نتوانست نفرات مورد نظرش را جذب کند با توصیه دستیارانش از مواضع خود نسبت به عارف غلامی کوتاه آمد. بر این اساس، عارف غلامی و مدیر برنامه‌هایش جلسه‌ای را با مدیران باشگاه استقلال برگزار کردند؛ جلسه‌ای که چند ساعت به طول انجامید.

در این جلسه و گفت‌وگوهایی که پس از آن انجام شد، باشگاه استقلال پیشنهاد نهایی خود را روی میز گذاشت.

باشگاه استقلال به عارف غلامی پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومان قرارداد پایه به همراه ۲ میلیارد تومان پاداش قهرمانی در لیگ برتر و ۱ میلیارد تومان پاداش قهرمانی در جام حذفی را داد.

باشگاه استقلال آپشن‌های قرارداد عجیب غریبی که در مدیریت‌های قبلی با غلامی بسته شده بود را حذف کرد. حق امضا ۴ میلیاردی، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان حق مسکن، رضایت ۴ میلیاردی مدیرعامل، دعوت به تیم ملی، حضور در هر بازی لیگ برتر، حضور بازیکن در ۵۰ درصد کل بازی‌های رسمی، از این قرارداد حذف شد تا ناراحتی مدافع استقلال را به همراه داشته باشد.

عارف غلامی امروز ادعای عجیبی را مطرح کرد، او در صفحه مجازی خود ادعا کرده با یک باشگاه خارجی قراراد بسته است. اگر این ماجرا حقیقت داشته باشد، پس باشگاه استقلال دیگر حق مذاکره با وی را نخواهد داشت.

غلامی در این استوری نوشته است:

«با درود بر هواداران فهیم و عاشق استقلال

من عارف غلامی برادر کوچک شما در این مدت، فشارها، سختی ها، جفاکاری‌ها و خبرسازی‌های دروغ و مشکلات متعدد فنی و غیرفنی را دیده ام اما در این دوران اسفناک باشگاه برای در امان ماندن تیم محبوبم از حاشیه ای از سمت من، هیچ‌گونه صحبت و مصاحبه ای نکردم.

اما امروز وظیفه دارم نکته ای را با شما بزرگواران در میان بگذارم. از زمان پایان فصل گذشته، شرایط اینجانب به شدت مبهم و نامشخص بوده و من را در بلاتکلیفی کامل نگه داشته بودند و نمی‌دانستم عاقبت و آینده فوتبالم چه خواهد شد.

لاجرم به عشق ادامه حضور در استقلال، این شرایط را تاب آوردم و به قولی که به شما هواداران دادم که تا زمانی که استقلال من را بخواهد تمام قد و با افتخار در خدمت شما باشم و رنگ پیراهنم را به هیچ قیمتی عوض نخواهم کرد.

تا چندی پیش که از بیم بسته شدن تیم‌ها و از دست رفتن پیشنهادات و حل شدن مشکلاتم، با یک باشگاه خارجی پیش قراردادی امضا کردم. به شرط اینکه اگر پس از پنج روز فقط با باشگاه استقلال توافق کردم، قرارداد عقد شده خودکار باطل می‌گردد.

1903295

پس از آن مدت بود که باشگاه استقلال و کادرفنی برای اولین بار به طور شفاف و صریح به حضور بنده اعلام نیاز کردند و من از همان روز در سکوت کامل، باتوجه به تمام اخبار دروغ و دست کاری شده در مورد من، تمام تلاشم رو برای کنسل کردن قراردادم تا به الان انجام داده ام و همچنان امیدوار هستم که این موضوع رخ دهد.

این در حالی است که من امروز تحت تعهد و قرارداد باشگاه مورد نظر هستم. تاکید میکنم هرچند از صمیم قلب علاقه دارم به حضور در مجموعه پرافتخار استقلال همچون روز اول ادامه بدهم.

درحال حاضر با اعلام نیاز باشگاه و کادر فنی، طی چند روز آینده همه تلاشم را برای فسخ قرارداد با باشگاه خارجی به کار خواهم گرفت و امیدوارم توفیق ادامه حضور در پیراهن آبی را داشته باشم. با این حال، اگر چنین سعادتی نصیبم شد چه از آن بی بهره ماندم، یقین داشته باشید استقلال و استقلالی تا ابد در قلب من جا دارند.

در پایان شرمنده ام که در این مدت باسکوتِ خود برای حل شدن این موضوع باعث شده ام تعدادی از آدم‌های فرصت طلب مثل همیشه از فرصت استفاده کنند و با اخبار دروغ در مورد من هواداران و باشگاه و مجموعه تیم را مورد هدف قرار دهند.

دوستدار شما عارف غلامی»

طبق قوانین بین‌المللی، استقلال بدون اجازه از باشگاه تحت قرارداد غلامی دیگر نمی‌تواند با این بازیکن مذاکره کند وگرنه با جریمه‌های سنگین و شکایت مواجه خواهد شد مگر اینکه غلامی اسنادی را ارائه دهد که حق مذاکره با استقلال و یا تیم دیگری را داشته باشد!

۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
کد خبر: 45478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha