تشکیل پرونده برای ۲ رئیس بانک در گیلان در ارتباط با بی‌حجابی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود گیلان از تشکیل پرونده برای دو رئیس شعبه بانک برای ارائه خدمات به خانم‌های بی‌حجاب خبر داد. سید هاشم میرحسینی گفت: برای دو رئیس بانک به اتهام ارائه خدمات به خانم‌های بی حجاب، پرونده قضایی تشکیل شده است. این دو بانک نسبت به کشف علنی حجاب در بانک بی اعتنا بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود گفت: مدیران و مسولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌حجابی یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، باید به وی تذکر دهند. در صورت عدم توجه شخص بی‌حجاب نسبت به تذکر داده شده و اصرار بر منکر ارتکابی، لازم است بلافاصله با پلیس فراجا تماس گرفته و موضوع به ضابطان اطلاع داده شود.

همچنین مدعی العموم به مسولان و روسای ادارات هشدار داد: چنانچه مسولان ادارات و نهادهای متولی نسبت به اجرای قوانین و مقررات و دستورالعمل صادره اهتمام جدی نداشته و با ترک فعل خود موجبات نفوذ فساد و فحشا را در جامعه فراهم و فرهنگ عمومی را نقض نمایند به استناد ماده ۵۷۶ و بند ب ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
کد خبر: 45477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha