۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 53626
برخورد با بی‌حجابی در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای مقابله با ناهنجاری ها و آسیب ها در تفرجگاه ها و سواحل سرزمین آب و آفتاب اجرا شد.وی مزاحمت و سلب امنیت، عدم رعایت پوشش مناسب، فعالیت های غیرمجاز سمعی و بصری و استفاده از لباس های نامناسب را از جمله مصادیق طرح ارتقای امنیت اخلاقی برشمرد و افزود: این طرح در تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، ماه مبارک رمضان یکی از مهم ترین مطالبات مردم از پلیس شهرستان قشم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها در تفرجگاه‌ها و سواحل سرزمین آب و آفتاب اجرا شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اکبر مرادی افزود: این طرح به دنبال مطالبات مردمی و مسوولین شهرستان مرزی قشم مبنی بر ارتقای امنیت اجتماعی توسط پلیس‌های تخصصی در سطح حوزه استحفاظی انجام شد.

ادامه داد: در اجرای این طرح ماموران پلیس جزیره قشم نگین خلیج فارس با روی گشاده و رعایت ادب و احترام به مسافرین نوروزی و افرادی که پوشش آن‌ها در محل قابل اصلاح بود در عین اقتدار تذکر زبانی همراه با مهربانی دادند و خواستار اصلاح پوشش توسط آنان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: در برگزاری این طرح چند واحد صنفی نیز اخطار گرفته اند که در صورت عدم رعایت موارد قانونی نسبت به پلمب آنان اقدام خواهد شد.

وی گفت: ۹۰ درصد فعالیت‌های فراجا در راستای امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با مواد مخدر، برخورد با مجرمین و نظایر آن است.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه پلیس به عنوان مجری قانون همواره حافظ امنیت و ارزش‌های جامعه بوده و همکاران ما با جان و دل برای آسایش گردشگران و مسافرین نوروزی تلاش می‌کنند، اظهار کرد: در این طرح پلیس با اولویت قرار دادن تذکر زبانی بیشتر دنبال ارشاد و راهنمایی افراد است.

وی مزاحمت و سلب امنیت، عدم رعایت پوشش مناسب، فعالیت‌های غیرمجاز سمعی و بصری و استفاده از لباس‌های نامناسب را از جمله مصادیق طرح ارتقای امنیت اخلاقی برشمرد و افزود: این طرح در تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، ماه مبارک رمضان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم از پلیس شهرستان قشم است.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: امیدواریم در سال جدید با رعایت هر چه بیش‌تر قوانین و مقررات و مشارکت مردم در ایجاد امنیت پایدار بیش از پیش شاهد جامعه‌ای امن و مستعد برای دیگر فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی باشیم.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 53626
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha