دختر و همسر عابدزاده به خاطر کشف حجاب بازداشت شدند + عکس

به نوشته فارس، یک منبع آگاه با تایید این خبر گفت: خانم لطیفیان همسر و نگار عابدزاده دختر احمدرضا عابدزاده بعدازظهر امروز به دلیل کشف حجاب در یکی از خیابان های شمال شهر تهران مورد تذکر ماموران طرح عفاف و حجاب قرار گرفتند. این دو نفر به دلیل ایجاد تنش و درگیری با ماموران بازداشت شدند اما بررسی ها حاکی از آن است که این خانم‌ها پس از بازداشت موقت آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد فارس نوشت: یک منبع آگاه جزئیات ماجرای بازداشت موقت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده در طرح عفاف و حجاب را بیان کرد.

همسر و دختر احمدرضا عابدزاده دروازه بان پیشکسوت فوتبال که دقایقی پیش در طرح عفاف و حجاب بازداشت شده بود، آزاد شدند.

یک منبع آگاه با تایید این خبر گفت: خانم لطیفیان همسر و نگار عابدزاده دختر احمدرضا عابدزاده بعدازظهر امروز به دلیل کشف حجاب در یکی از خیابان های شمال شهر تهران مورد تذکر ماموران طرح عفاف و حجاب قرار گرفتند. این دو نفر به دلیل ایجاد تنش و درگیری با ماموران بازداشت شدند اما بررسی های خبرنگار ما حاکی از آن است که این خانم‌ها پس از بازداشت موقت آزاد شدند.

دختر و همسر عابدزاده به خاطر کشف حجاب بازداشت شدند + عکس

جشن تولد احمدرضا عابدزاده در کنار همسر و دخترش+ تصاویر

جشن تولد ۵۶ سالگی احمدرضا عابدزاده

طرح عفاف و حجاب موسوم به طرح نور از امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه در معابر و اماکن عمومی سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته شده و با بدحجابی برخورد قانونی خواهد شد.

۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: 54335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha