شماره ۱۰ اتحاد الکلبا وارد می‌شود؛ باشو به امارات و تیم مجیدی رفت + عکس

باشگاه اتحاد کلباء اعلام کرد به زودی از شماره ۱۰ جدید این تیم در لیگ امارات رونمایی می‌کند؛ شواهد نشان می‌دهد او مهدی قایدی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هنوز چند ساعتی از نامه رسمی باشگاه شباب الاهلی امارات به استقلال نگذشته بود که باشگاه اتحاد کلباء در صفحه رسمی خود تصویری مبهم را منتشر و اعلام کرد که به زودی از بازیکن جدید خود که شماره ۱۰ برتن می‌کند ،‌رونمایی خواهد کرد.

تصویر مبهمی که تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرده، خیلی‌ها را یاد مهدی قایدی و شادی گل‌های معروف او با پیراهن استقلال می‌اندازد و همین مساله سبب شده تا خیلی‌ها تصور کنند قایدی به زودی با پیراهن اتحاد کلباء معرفی خواهد شد.

اگرچه تصویر منتشر شده در صفحه رسمی باشگاه اتحاد کلباء واضح نیست اما شکل و شمایل این تصویر مبهم برای استقلالی‌ها یاد آور یک صحنه آشنا است؛ شادی گل‌های مهدی قایدی. ستاره ملی‌پوش سابق استقلال که امروز صبح به طور رسمی جدایی اش از جمع آبی پوشان اعلام شد، همواره با بوسیدن حلقه خود شادی گل انجام می‌دهد و این دقیقا همان تصویری است که اتحادکلباء روی صفحه اینستاگرامی اش قرار داده است. در بخش کامنت‌های پست مذکور هم حدس طرفداران اماراتی و همچنین هواداران استقلال این است که قایدی به زودی قراردادش با اتحاد کلباء را امضا خواهد کرد.

این اتفاقات در شرایطی رخ داده که باشگاه شباب الاهلی در نامه خود به باشگاه استقلال اعلام کرد به قایدی نیاز دارد و به همین خاطر مجوز بازگشتش به استقلال را صادر نمی‌کند.

پیگیری‌های خبرنگار ما در این خصوص نشان می‌دهد که کارهای انتقال قایدی به اتحاد کلباء نهایی شده و تا ساعاتی دیگرتیم تحت هدایت فرهاد مجیدی از ستاره تیم ملی ایران به طور رسمی با شماره ۱۰ رونمایی خواهد کرد.

مساله‌ای که حضور مهدی قایدی را در جمع شاگردان فرهاد مجیدی علنی‌تر کرد، استوری همسر مهدی قایدی بود. همسر قایدی با انتشار پست اینستاگرامی باشگاه اتحاد کلباء خبر از انتقال مهدی به باشگاه فرهاد مجیدی داد و برایش آرزوی موفقیت کرد. البته که این استوری بعد از چند دقیقه از صفحه همسر قایدی پاک شد!

با همه این‌ها به نظر می‌رسد انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی امارات به اتحاد کلباء مراحل نهایی را طی می‌کند و به زودی این ستاره ایرانی را در جمع شاگردان فرهاد مجیدی خواهیم دید. بی‌شک سرمربی سابق استقلال بابت جذب ستاره تیم ملی ایران خرسند است و در مسیر شروع لیگ امارات با تمام قوا شکار بزرگی را انجام داده است.

1901006

تکمیلی:️مهدی قایدی به باشگاه الاتحاد کلبا پیوست و شاگرد فرهاد مجیدی در این تیم شد

شماره ۱۰ اتحادالکلبا وارد می‌شود؛باشو به امارات و تیم مجیدی رفت + عکس

۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 45210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha