پخش زنده بازی مهدی قائدی؛ مصاف الاتحاد کلبا -  العین امارات؛ امروز ساعت ۲۱:۰۰ + لینک

دیدار تیم های العین امارات و الاتحاد کلبا با بازی مهدی قائدی در لیگ برتر امارات امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال الاتحاد کلبا و العین امارات امروز راس ۲۱:۰۰ در لیگ برتر امارات به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی العین امارات - الاتحاد کلبا از آنتن

بعد از جدایی مهدی قائدی از همسرش، اخباری مبنی بر ازدواج این بازیکن به گوش می خورد که در ادامه به برسی این خبر پرداخته ایم.

عکسی که به تازگی در شبکه اجتماعی وایرال زیادی می شود برای ازدواج مجدد مهدی قائدی نیست. بلکه این عکس برای گذشته و ازدواج مهدی قائدی با ستاره معصومی می باشد. مهدی قائدی بعد از جدایی از همسرش حواشی های زیادی را داشته است.

پخش زنده بازی مهدی قائدی؛ مصاف الاتحاد کلبا -  العین امارات؛ امروز ساعت ۲۱:۰۰ + لینک

پرسپولیسی شدن مهدی قائدی

این بازیکن به دلیل همشهری بودن با حسین ماهینی و مهدی طارمی بازیکنان بوشهری تیم پرسپولیس نظر ها را به این سمت برده بود که او نیز پرسپولیسی خواهد شد و در کنار خریدهای جدید پرسپولیس ( گادوین منشا – شجاع خلیل زاده – سیامک نعمتی – بشار رسن – ) قرار بگیرید.

پخش زنده بازی مهدی قائدی؛ مصاف الاتحاد کلبا -  العین امارات؛ امروز ساعت ۲۱:۰۰ + لینک

قائدی که جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر استقلال است برخلاف تصور بدون استرس کارش را در ورزشگاه آزادی دنبال کرد و طوری در زمین حاضر شد که کسی به این فکر نکرد او فقط ۱۸ سال سن دارد؛ باشوی استقلال با حرکتی که در دقیقه ۷۱ از میانه زمین آغاز شد، فاصله چند متری در کورس با میثم دورقی، کاپیتان استقلال خوزستان به وجود آورد و بعد نفوذ از بین دو مدافع حریف، همه را به یاد حرکات ویران کننده نیماری که به تازگی راهی پاری سن ژرمن شده انداخت.

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 53987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha