پخش زنده بازی یاران فرهاد مجیدی؛ الاتحاد کلبا -  عجمان؛ امروز ساعت  ۲۱:۳۰ + لینک

دیدار تیم های عجمان و الاتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در لیگ برتر امارات امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال الاتحاد کلبا و عجمان امارات امروز راس ۲۱:۳۰ در لیگ برتر امارات به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی عجمان - الاتحاد کلبا از آنتن

فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلبا: عجمان یکی از بهترین تیم های امارات است

پخش زنده بازی یاران فرهاد مجیدی؛ الاتحاد کلبا -  عجمان؛ امروز ساعت  ۲۱:۳۰ + لینک

فرهاد مجیدی ، سرمربی ایرانی اتحاد کلبا، آمادگی تیمش برای دیدار فردا چهارشنبه در بیست و سومین دوره لیگ حرفه ای ADNOC با عجمان را تایید کرد.

مجیدی در نشست خبری معارفه خود گفت: ما با یکی از بهترین تیم های لیگ در این فصل یعنی تیم عجمان به میدان می رویم که در دور گذشته بازی بسیار خوبی انجام دادیم.

وی افزود: همه بازیکنان برای انجام این دیدار که در ورزشگاه خانگی خود برگزار می کنیم کاملا آماده هستند و امیدواریم به پیروزی برسیم و هواداران را خوشحال کنیم.

خالد الزاری، بازیکن کلبای یونیون نیز به نوبه خود گفت: پس از اینکه خوب کار کردیم، همه برای رویارویی آمادگی کامل دارند و در تمرینات این هفته تلاش زیادی کردیم.

وی افزود: عجمان یکی از تیم های عالی است و ما آرزوی کسب نتیجه را داریم و برای هواداران حضور پررنگ در این مسابقه آرزو دارم و به آنها قول می دهیم برای کسب نتیجه پیروزی تلاش کنیم تا آنها را خوشحال کنیم.

شایان ذکر است که اتحاد کلبا با 29 امتیاز در رده هشتم و عجمان با 38 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و عجمان با کسب 6 پیروزی از نظر تاریخی در مقایسه با 3 پیروزی اتحاد کلبا در حالی که در دو دیدار مساوی شده بود برتری دارد. .

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 41613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha