پخش زنده بازی دوستانه پاری سن ژرمن - لوآور امروز جمعه ۳۰ تیر؛ ساعت ۱۸:۳۰ + لینک

تیم های پاری سن ژرمن و لوآور امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی و قبل از شروع فصل جدید لیگ های اروپایی، امروز جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ تیم های پاری سن ژرمن و لوآور در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی تیم های پاری سن ژرمن و لوآور امروز

باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهادی باورنکردنی برای ماندگاری امباپه و ناکامی رئال داد.

پیشنهاد باورنکردنی پاریس برای حفظ امباپه و ناکامی رئال!

داستان کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن و رئال مادرید این روزها به جای حساس خود رسیده است. ستاره فرانسوی اصرار دارد با نشاندن حرف خود به کرسی در پاریس بماند و در تابستان آینده به صورت رایگان راهی رئال شود.

اما در مقابل مدیران باشگاه پاری سن ژرمن دو راه پیش روی امباپه گذاشتند. اولین راه تمدید قراردادش است تا بتواند در سال ۲۰۲۴ با بندآزادسازی ۲۰۰ میلیون یورویی راهی رئال شود.

پخش زنده بازی دوستانه پاری سن ژرمن - لوآور امروز جمعه ۳۰ تیر؛ ساعت ۱۸:۳۰ + لینک

دومین راهکار هم باید الان تصمیم به جدایی بگیرد تا پاریس با فروش این بازیکن به رئال درآمدزایی خوبی داشته باشد. اما امروز نشریه « Defensa Central » از اقدام جدید پاریس برای حفظ امباپه و ناکامی رئال خبر داد.

طبق اعلام این رسانه مدیران باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد یک میلیارد یورویی برای حفظ امباپه ارائه کردند. این قرارداد ۱۰ سال اعتبار دارد و ستاره فرانسوی را در پاریس ماندگار می کند و رویای رئال را بر باد می دهد.

امضای قرارداد یک میلیارد یورویی از سوی امباپه یعنی پایان رویای حضور در رئال چون این ستاره تا سن ۳۴ سالگی باید برای پاریس بازی کند.

۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 45101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha