امباپه نخست وزیر اسپانیا را کلافه کرد!

پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا، با اظهارتی کنایه‌آمیز به شایعات بی پایان انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کیلیان امباپه در حال گذراندن آخرین روزهای تعطیلات خود در شهر کوچک تور، واقع در جنوب فرانسه، است. با وجود محیط آرام ستاره فرانسوی، اخبار و شایعات پیرامون آینده او همچنان داغ است. همه منتظر پایان اولتیماتوم باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به امباپه هستند تا پرونده این بحث داغ بسته شود.

داستان از جایی شروع شد که امباپه بعد از پایان فصل به باشگاه اعلام کرد که بند تمدید خود را فعال نمی کند تا سال آینده راهی باشگاه دیگری شود. این خواسته با واکنش تند پی‌اس‌جی همراه شد که از ستاره خود خواست همین امسال تکلیف ماندن یا رفتن خود را مشخص کند.

امباپه یا باید تمدید کند و یا همین امسال برود. او در این شرایط منتظر اقدامی جدی از سوی باشگاه رئال مادرید است. فلورنتینو پرز که یک بار در پروژه جذب امباپه ناکام مانده این بار با احتیاط کار می کند و دوست ندارد بی گدار به آب بزند.

خیلی ها در این مقطع در خصوص موضوع امباپه اظهار نظر کرده اند و حالا ماجرا تا جایی پیش رفته که حتی پای نخست وزیر اسپانیا هم به آن باز شده است. پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا، در واکنش به موضوع انتقال امباپه به رئال مادرید اظهارات قابل تاملی انجام داده است.

او با اشاره به بلاتکلیفی شخص امباپه در تصمیم گیری به خبرنگاران گفت: "شما بهتر از من می دانید که موضوع از چه قرار است. به نظر من خود امباپه هم نمی داند دارد چه کار می کند! او هنوز بلاتکلیف است و نمی داند که به مادرید بیاید یا نه!"

در شرایطی که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در تیزر معرفی EA Sports FC ۲۴از کیلیان امباپه استفاده نکرده، آلبرتو پریرو، خبرنگار معروف حوزه رئال مادرید، روز گذشته اعلام کرد که احتمالا هفته آینده اخبار مهمی در مورد انتقال ستاره فرانسوی به سانتیاگو برنابئو منتشر شود.

۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 44885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha