جلسه سرنوشت ساز ساعت ۱۱ امروز؛ علی بیرو استقلالی می شود؟

مذاکرات علیرضا بیرانوند با باشگاه استقلال ادامه دارد و حجت کریمی مسئولیت پیشبرد این ماجرا را برعهده گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در حالی که رضا درویش قاطعانه از بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس خبر داد و حتی مدعی شد که او پالسهایی برای ادامه کار در پرسپولیس فرستاده و درخواست افزایش قراردادش را داشته اما طرف دیگر ماجرا حرفهای متفاوتی را به زبان می‌آورد.

علی امیری معاون باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و اعلام کرد که این باشگاه پس از فسخ علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، مذاکرات مفصلی را با وکیل او انجام داد.

این در شرایطی است که البته حجت کریمی در استوری اینستاگرامی خود تاکید کرد که مذاکرات طرفین به نتیجه نرسیده است. با این حال امیری در این باره افزود: مذاکرات را امروز (سه شنبه) با بیرانوند ادامه خواهیم داد.

در این رابطه خبرنگار ما از منابع موثق به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد دروازه‌بان شماره یک تیم ملی امروز ساعت ۱۱ صبح مذاکرات رسمی خود را با باشگاه استقلال ادامه خواهد داد. البته مشخص نیست که بیرانوند در این جلسه حضور داشته باشد یا خیر اما او به صورت قطعی با استقلال مذاکره خواهد کرد.

نکته مهم اینکه حجت کریمی مدیرعامل استقلال رسما اداره این مذاکرات و پرونده بیرانوند را برعهده گرفته و امیدوار است در ۲۴ ساعت آینده آن را به ثمر بنشاند تا پیراهن شماره یک استقلال را به بیرانوند بسپارد.

۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 44466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha