الشرق‌الاوسط: بیرانوند رهبر پرسپولیس

بعد از شروع نسبتا ناامید کننده حالا هفته‌هاست النصر روی دور پیروزی افتاده و برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن به صدر جدول لیگ روشن عربستان لحظه شماری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، النصر با هدایت لوئیس کاسترو پرتغالی هر چهار بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر گذاشته و در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس صدرنشینی خود در این گروه را قبل از بازی‌های هفته ششم قطعی خواهد کرد.

النصر در شرایطی به مصاف پرسپولیس خواهد آمد که جمعه شب یک بازی فینال‌گونه مقابل الهلال رقیب سنتی خود در لیگ عربستان خواهد داشت.
این تیم ۱۸ بار با باشگاه‌های ایرانی روبه‌رو شده که ۸ بازی برده، ۴ بازی مساوی شده و ۶ بازی باخته و خط حمله النصر در این بازی‌ها ۲۲ گل زده و ۲۱ گل دریافت کرده است.
النصر با فرمی خوب و در سطحی بالا پا به مصاف پرسپولیس خواهد گذاشت آن‌هم در شرایطی که طی ۱۹ بازی اخیر شکست نخورده است.

روزنامه الشرق الاوسط نوشته پرسپولیس برای رسیدن به رتبه دوم گروه و زنده ماندن شانس‌هایش به مساوی یا پیروزی در این مسابقه فکر می‌کند اما کار دشواری در ریاض خواهد داشت. به نوشته این روزنامه پرسپولیس به رهبری علیرضا بیرانوند و ستاره‌هایی مثل کنعانی، ترابی و صادقی می‌تواند تفاوت‌ها را ایجاد کند.

در این گروه الدحیل که فقط یک امتیاز از چهار بازی قبلی به‌دست آورده باید مقابل استقلال تاجیکستان دو امتیازی بازی کند و اگر در خانه برنده شود اندک شانس‌هایش برای صعود به عنوان تیم دوم را زنده خواهد کرد اما تقریبا این ماموریت نشدنی است چرا که دحیل در صورت پیروزی مقابل حریف تاجیک و سپس پرسپولیس تازه ۷ امتیازی خواهد شد و بعید است در روز آخر بتواند با ۷ امتیاز یکی از سه تیم دوم صعود کننده به مرحله بعد از منطقه غرب باشد.

۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 49511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha